החופש לאפר אזור אחר 

איפור ירין שחף. צילום: בן לאון-5
|

 ירין שחף: תשכחי מהאיפור הרגיל של עיניים, סומק ושפתיים. הטרנד הכי חם של עולם האיפור מתמקד דווקא מתחת לעין – אל תפספסי אותו

מאת: מערכת המגזין

אחרי שנים בהן הורגלנו לאפר את האזור שמעל העיניים (העפעפיים והשטח שעד לגבה), מגיע הטרנד הנוכחי, ומוכיח שהסבלנות השתלמה. המגמה החדשה מבקשת לעשות מהפיכה בעולם היופי ונותנת  לגיטמציה להתאפר באזור אחר של הפנים, כמו זה שמתחת לעין המתחבר לרקות, וכל זה מבלי להיחשד בחוסר טעם. הטרנד החדש חצוף, בועט וגם לא מנסה להתייפייף. יש שיגידו "אפילו לא קל לעיכול', אבל למי שמבקשת לדגמן את המראה החדש – יש תמורה להשקעה.

איפור ירין שחף צילום בן לאון - 5
איפור ירין שחף. צילום: בן לאון

החופש לאפר אזור אחר

הטרנד מתרכז באיפור שמתחת לעין. הוא נולד למעשה מתסכול של נשים רבות, שלא הצליחו להתאפר, מאחר והעפעפיים שלהן שקועים, וכל האיפור בו השקיעו בעצם נעלם בארובת העין. עכשיו הטרנד הפך לנחלת הכלל כי בעידן המסכות  שרק אזור העיניים מבצבץ – יש 'אישור' לאפר במקום אחר.

ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות מסביר: "איפור החלק התחתון של העין נהדר בעיקר למי  שייש עיניים שקועות או מלוכסנות שמשקיעה לפעמים  הרבה זמן באזור ובסוף אי-אפשר באמת לראות את התוצאה.  אבל במציאות  העכשווית שהמסיכות  מסתירות את רוב הפנים, היה זה אך טבעי להתאפר באזור אחר שעדיין גלוי לכל.

ירין שחף, צילום ערן אבן
ירין שחף, צילום: ערן אבן

המלצתי: יצירת קו חד מלוכסן בצמוד לריסים התחתונים, המתחבר עם הסומק למראה הרמוני. הגוונים המומלצים הם כאלו הנגזרים מגוון הסומק, כמו למשל חום או ורוד בדרגות שונות, אפרסק כתום, ואפילו בורדו יין.

לאתר:  https://www.yarin-shahaf.co.il/

פורסם בקטגוריות ביוטי, ירין שחף
תגובות פייסבוק