החנוכייה של אבי נדב

החנוכיה של אבי נדב-4
|

סביבון שניתן להפוך אותו לחנוכייה, או חנוכייה בהרכבה בהשראת לגו

נדב ארט, סטודיו היודאיקה של האומן אבי נדב משיק לקראת חנוכה: ליין חנוכיות עשויות אלומיניום צבעוני בעיצוב מודרני עם אלמנטים הנדסיים. החנוכיות הן רב תכליתיות, כך שהחנוכייה יכולה להוות פריט פונקציונלי עיצובי אך גם כזוג פמוטים דקורטיבי בשעה שהופכים את בסיס החנוכייה.

לדברי האמן אבי נדב: "כנצר לדור שלישי של אמני יודאיקה היה חשוב לי לשלב מחד, טכניקות עבודה שרכשתי  מאבי וסבי במרוצת השנים, לצד עיצוב שיש בו אלמנטים מודרניים הנדסיים  הטומן בחובו את חדוות היצירה, המשחק וההומור ומציג את עיצוב כלי יודאיקה בהיבט חדשני ומודרני".

החנוכיה של אבי נדב
חנוכיה מתהפכת לפמוטים 1200 שקל. צילום: אלה גולן גלמי
החנוכיה של אבי נדב-1
מעוצבת בהשראת חומות העיר ירושלים 400 שקל. צילום: אלה גולן גלמי
החנוכיה של אבי נדב-2
חנוכיה וסביבון באוביקט אחד חגיגה של משחק והרכבה 700 שקל. צילום: אלה גולן.
החנוכיה של אבי נדב-3
חנוכה קינטית קנים מסתובבים סביב ציר ולהפוך את החנוכה לפריט דקורטיבי כל השנה להשיג נדב ארט. מחיר 2160. שקל צילום: אלה גולן גלמי

 

מסורת לצד מודרנה: עיצוב כלי יודאיקה בסגנון מודרני לצד אמירה אמנותית עכשווית.  שילוב של שיטות ייצור מתקדמות לצד טכניקות מסורתיות כגון ריקוע, אמייל ושיבוץ אבני חן. לאחרונה,  החל נדב האמן לעצב ולייצר קו רענן של כלי שולחן , תכשיטים אופנתיים , כלי יודאיקה וכעת גם חנוכיות  אלומיניום בשלל צבעים.
לקוחות החברה: בין לקוחות החברה נמנים: מלון וולדורף אסטוריה היוקרתי בירושלים (עבור המלון יוצר ליין מזוזות לחדרי האורחים וחללים ציבוריים במלון) . קהילות יהודיות ברחבי ארה"ב, בתי כנסת קהילתיים שעוצבו עבורם כלי קודש ייחודים.

מחירים: 400 שקל לחנוכייה ועד לחנוכיות מפוארות ב-30,000 שקל לחנוכיות כסף בעבודת יד ובמהדורה מוגבלת.
ניתן לבצע הזמנות גם באינטרנט: http://www.nadavart.com/
רחוב: שלומציון  18, ירושלים.

stamp

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק