היי סקול פסטיגל

היי סקול פסטיגל
|

עומר דרור, יהודה לוי, אליאנה תדהר, שחר חסון, אורנה דץ ושאר כוכבי היי סקול פסטיגל שימשו השראה לקולקציית הקפסולה החדשה מבית המעצבים של 'הילדים של קסטרו', שתימכר באתר המותג ובחנויות נבחרות. המהלך החדש הינו בהשקעה של 6 מיליון שקל

היי סקול פסטיגל-1
היי סקול פסטיגל. צילום: יח"צ

הכוכבים הגדולים ביותר של ילדי ישראל חוזרים בחנוכה הקרוב לתיכון במסגרת מופע היי סקול פסטיגל, ומעצבי האופנה של "הילדים של קסטרו" עיצבו את התלבושות השנה עבור כל כוכב במיוחד:מאליאנה תדהר ועד דניאל מורשת, שחר חסון, שירן סנדל, וכמובן, פרזנטור המותג וכוכב הילדים – עומר דרור, המופיע זאת השנה השניה במופע הפסטיגל.

היי סקול פסטיגל מתרחש השנה בין כתלי התיכון ״גל״, במתכונת חדשה של מופע ענק עם סיפור עלילתי. בשונה משנים קודמות, מתכתב סיפור המופע עם עולמות מציאותיים, והבחירה בקסטרו לעיצוב התלבושות הייתה הרמונית.

מעצבי בית האופנה עיצבו את תלבושות המופע עבור כל כוכב במיוחד, ובהתאמה לתסריט ולאופי של הכוכב והדמות במופע – ממלך ומלכת הכיתה (עומר דרור ושירן סנדל) ועד החנונית החדשה בכיתה(אליאנה תדהר), וליצן הכיתה (שחר חסון). לכל דמות נבחר צבע מוביל שחוזר בכל לבוש במהלך המופע, ויחד נוצרה לכבוד המופע קולקציה סופר אופנתית שמתכתבת עם קולקציית האופנה של קסטרולילדים, ומחברת בהרמוניה בין סטייל לבמת הכוכבים. הצלחת הקולקציה לכוכבים הובילה להחלטה במותג "הילדים של קסטרו" לאפשר גם לילדי ישראל ליהנות ממנה, והיא תימכר באתר ובחנויות נבחרות של בית האופנה.

הקולקציה תימכר במידות 6 עד 14, במחירים תואמים לקולקציית החורף של "הילדים של קסטרו", החל מ-59.90 שקל ועד 279 שקל, והיא כוללת כ-40  פריטי אופנה לבנים ולבנות.
קולקציית הקפסולה של "הילדים של קסטרו" להיי סקול פסטיגל, תשווק החל מה- 15.11.2015, בתחילה באתר האינטרנט של קסטרו בו ניתן לרכוש מכל מקום בארץ, ובהמשך תכנס גם לחנויות נבחרות של "הילדים של קסטרו" ברחבי הארץ.

גבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו אמר היום: ״אנחנו גאים לצאת במהלך שיווקי זה עם יצירת קולקציית קפסולה של "הילדים של קסטרו" לככב במופע היי סקול פסטיגל. הקולקציה עוצבה במיוחד לכבוד המופע והיא מתכתבת עם קולקציית האופנה של "הילדים של קסטרו", ומחברת בהרמוניה בין סטייל לבמת הכוכבים.העלילה מתרחשת השנה בסביבת בית הספר, סביבה אמיתית ומציאותית ולכן, כשפנו אלינו מהפקת היי סקול פסטיגל לעיצוב התלבושות הרגשנו שזו בחירהטבעית, קסטרו היא חלק בלתי נפרד מהחיים האופנתיים של כל ילדי ישראל״.

ועוד מ"הילדים של קסטרו": חולצות טי ארוכות, פוטרים, קפוצונים עם סמלי בית ספר

קסטרו משיקה שירות חדש באתר המאפשר להורים להזמין חולצות תלבושת אחידה עם הדפס אישי של סמל בית הספר -במהירות, בקלות ובמחירים סופר-אטרקטיביים. חדש בשירות – קפוצונים וסווטשירטים במגוון צבעים. עם סמלי בית הספר – במשלוח עד הבית!

הילדים של קסטרו. הדפסות סמל בית ספר
צילום: שי יחזקאל

לקראת החזרה לבית הספר, קסטרו מציעה באתר האינטרנט של בית האופנה שירות חדש שיחסוך לכם זמן וכסף: רוכשים אונליין חולצות בית ספר איכותיות במגוון צבעים, מדפיסים עליהן את סמל בית הספר האישי, ומקבלים את המשלוח עד הבית או לחנות לבחירתכם – תוך שלושה ימים בלבד!

השירות החדש באתר קסטרו מאפשר להורים לקנות לילדיהם בבתי ספר יסודי ובחטיבת ביניים, תלבושת אחידה באיכות הטובה ביותר, בגזרות מדויקות, וגם ליהנות משירות מהיר ונוח במיוחד.
במקביל להשקת השירות, קסטרו משיקה ממש עכשיו גם קולקציית אופנה חדשה וסופר קולית לילדים.

שירות הדפסת חולצות בית הספר לילדים כולל מבחר דגמים של טי שירטים לבנים ולבנות עם שרוולים קצרים וארוכים, כעת  ניתן גם להזמין חולצות טי שרוול ארוך, קפוצ'ונים וסווטשירטים (פוטרים) במגוון צבעים עם הדפסה אישית של סמל בית ספר. (למעלה מ-1600 בתי ספר).  את הטישרטים, הסווטשירטים והקפוצונים  ניתן להשיג גם בחנויות קסטרו ברחבי הארץ.

חולצת בית הספר של ״הילדים של קסטרו״  זמינה בדגמי חולצות חלקות ואיכותיות, במבחר צבעים.
מידות: בנים: מידה 6-8 עד מידה 12-14, בנות: מידה 6-8 עד מידה 12-14
מחיר חולצות בית ספר לילדים: מחיר חולצת בית ספר קצרה:  19.90 שקל  +  5 שקל להדפסה.
מחיר חולצת בית ספר שרוול ארוך: 29.90 שקל + 5 שקל להדפסה.
בקניה מעל 5 יחידות – הדפסה חינם.
הדפסה חינם בהזמנת 5 פריטים ומעלה! ההנחה תוצג בסל הקניות

מחיר קפוצון: 59.90 שקל
בצבעים: כחול נייבי, ירוק מנטה, לבן, כחול, אפור מלנז, אפור כהה, אדום, שחור, ורוד, פוקסיה , ניוד, כחול מלאנז,  קורל מלנאז, מנטה מלנאז. 
50% הנחה על הקפוצון השני.
הדפסה חינם בהזמנת 5 פריטים ומעלה! ההנחה תוצג בסל הקניות

מחיר סווטשירט (פוטר בייסיק): 39.90 שקל
בצבעים:  שחור, קורל מלאנז, פוקסיה, נייבי, מנטה מלאנז, לבן, כחול מלאנז, אפור מלאנז, אפור כהה, אדום.
הדפסה חינם בהזמנת 5 פריטים ומעלה! ההנחה תוצג בסל הקניות

להשיג באתר קסטרו – תלבושת בית ספר

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק