הילה הויזמן: ״הרגשתי שזה הזמן״

הילה היוזמן - 15
|

כשחושבים על וולנטיין, חושבים וורוד, ומה הכי מתאים אם לא השיר החדש "ורוד" של הילה הויזמן בהשתתפות אור שפיץ את החיים, אותם היא מגדירה כ"קומדיה רומנטית", חולקת הזמרת והיוצרת הילה הויזמן עם בעלה המוסיקאי המוכשר רמי אוסרווסר. לאחרונה היא הוציאה את  הסינגל "ורוד" אותו כתבה והלחינה עם בן זוגה (יחד עם דורון מדלי, כפיר אפשטיין ושי ברנדר). 

הילה הויזמן, שגדלה בבית מסורתי וההתחנכה במוסדות חינוך דתיים, שרה מאז שהיא זוכרת את עצמה – היא התחילה כילדה במקהלת "בת קול" ו"השכנים של ציץ", והיום היא זמרת מוערכת ושחקנית בתיאטרון הבימה, בתיאטרון אורנה פורת, בתיאטרון ארצי וכו'.

לקהל בבית נחשפת כשהשתתפת באודישנים לכוכב הבא. אי אפשר להתעלם מהעובדה שלא ענית לטייפקאסט של התוכנית, שברובה מורכבת מבני נוער וחבר'ה צעירים. איך בכל זאת התגלגלת לתוכנית ומה לקחת ממנה?
״האמת היא שכל שנה התקשרו והציעו לי לבוא לתוכנית וסירבתי, והשנה הרגשתי שזה הזמן כי החלטתי לצאת החוצה עם המוסיקה שלי וידעתי שזאת במה מעולה להיחשף בה. החוויה בתוכנית הייתה כיפית ממש וקיבלתי תגובות מדהימות.
ומעבר לזה, המון אנשים זוכרים אותי בגלל הסטייל המאוד הצבעוני שלי. עוצרים אותי ברחוב ואומרים לי: ׳היי זו את מהכוכב הבא, ממש אהבתי אותך והסטייל שלך מהמם!׳.
אני חושבת שמה שלקחתי מהתוכנית זה שבאתי עם האמת שלי, ושזה תמיד הכי טוב להיות אתה ומי שאתה, זו הייתה חוויה מדהימה וריגוש מטורף להופיע ככה. השופטים סופר פרגנו לי, אז באמת שהייתה חוויה פשוט מהממת ומרגשת שלגמרי הייתי עושה שוב.״

הילה היוזמן - 1
הילה הויזמן. צילום: טל חמדי

איך הגיבה הסביבה, בייחוד המשפחה ובן הזוג להחלטה לצאת ולכבוש את העולם כזמרת פופ/פולק, אחרי שכבר עבדת כשחקנית תיאטרון מוערכת? 
״המשפחה שלי תומכת בכל החלטה שלי, ובעיקר הם רוצים שאעשה מה שאני אוהבת ומה שעושה לי טוב. גדלתי בבית מוזיקלי ומוזיקה תמיד הייתה חלק גדול ממני .עכשיו החלטתי לקחת את זה צעד אחד קדימה שכולם יכירו את המוזיקה שלי . בן הזוג שלי רמי הוא מוזיקאי סופר מוכשר (לולה מארש, ג'יין בורדו, שפיטה , וכו') ואנחנו יוצרים את המוזיקה שלנו ביחד, וזה סופר כיף.
חוץ מזה שאני בנאדם סופר צבעוני, אוהבת לשלב ולהנות מכל העולמות. זה ממש כייף, ואני חושבת שאנחנו הרבה יותר מהגדרה או תווית, לא?״

הילה היוזמן - 12
צילום: טל חמדי

גם בסינגל הבכורה "’S90" וגם בסינגל האחרון שהוצאת "ורוד" יש קשר לשנות ה-90 מבחינה מוזיקלית . זה מכוון, יש לך עניין מיוחד בעשור הזה?

״הניינטיז זה ה-עשור האהוב עליי מהמון סיבות. המוזיקה בעשור הזה פשוט מעולה, כל השירים של אבריל לאבין, נטלי אימברוליה, בריטני, בקסטריט בויז, פייב. הייתה סצנת הופעות חזקה מאוד: מלא גיטרות, תופים, אומנים כתבו אלבומים והכל הרגיש מאוד אמיתי . יש משהו משוחרר, תמים ואמיתי בעשור הזה , שאני מתגעגעת אליו. כמו שאמרת שנות ה-90 העליזות, היה בהן משהו שמח ופשוט שאני  אוהבת עד היום. העשור הזה הוא חלק ממני והוא השפיע עליי מאוד. 
והדבר השני זה הסטייל ההורס של התקופה הזאת, הצבעוניות, הג׳יניסים הגבוהים (אבל לא צמודים מידי), חולצות של להקות והדפסים מגניבים, זיגזג בשיער. בקיצור אין על הניינטיז!״

הילה היוזמן - 11
הילה הויזמן. צילום: טל חמדי

בחיי היומיום את גם נוטה לראות את החיים ב"ורוד" או שזה קצת יותר קשה ב"חיים האמיתיים"?
אני מאמינה ב״תחשוב טוב יהיה טוב״ , אני אופטימית אבל לא נאיבית. אני מאמינה שמה שאנחנו שמים עליו את הפוקוס גדל. וכן, אני משתדלת מאוד לשים את הפוקוס שלי על הדברים הטובים שקורים בחיים. כולנו חיים בסרט שלנו, אני בחורה של קומדיה רומנטית, ואתם?

מה עומד מאחורי הבחירה בקונדיטורית אור שפיץ ומשפיענית הרשת מאיה דגן להשתתף איתך בקליפ ל"ורוד", למה בחרת דווקא בהן, מעבר לעובדה ששפיץ ידועה בצבע הוורוד שלה?
״אז השיר ורוד – מעבר לזה שהוא מדבר על להסתכל על החיים באופן חיובי, הוא גם מדבר על אהבה עצמית . לאהוב את מי שאת, בלי לחשוב מה אחרים יגידו, ללכת עד הסוף עם החלומות שלנו ולא לתת לאף אחד להוריד אותנו.
אור ומיה הן דוגמא מדהימה לזה. שתיהן נשים סופר חזקות שהולכות עד הסוף עם האמת שלהן ועם החלומות שלהן וזה המסר שאני רוצה להעביר לבנות, תאהבו את עצמכם ככה כמו שאתן, אל תדפקו חשבון לאף אחד, ותעופו הכי גבוה עם החלומות שלכן.״

הילה היוזמן - 13
הילה הויזמן. צילום: טל חמדי

האם החינוך הדתי שקיבלת בבית ההורים ובבית הספר משפיע על הבחירות שאת עושה היום בחיים, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה אישית?
החינוך הדתי הוא חלק ממני, אני כבר לא דתייה, אבל הערכים מהבית הרבה יותר חזקים מ״אם אני נוסעת בשבת או לא?״. אצלי בבית הכל היה פתוח וחופשי ויכולתי לבחור את הדרך שלי . מה שכן,  בדת מדברים הרבה על צניעות (לא רק מבחינת לבוש) ובמקצוע שבחרתי צריך הרבה פעמים לדעת לתפוס מקום ולהתבלט, ובשנים הראשונות זה היה מאתגר בשבילי. אבל למדתי לשחרר ומצאתי את הדרך שלי גם לשמור על מה שגדלתי וגם להתקדם מבחינה מקצועית.

הילה היוזמן - 14
הילה הויזמן. צילום: טל חמדי
  • קניות ברשת, עד כמה את מכורה? נרדמת עם הטלפון על אסוס, מספיק קשה?
  • ממתינה לסוף עונה כדי להתפרע או שחייבת לקנות כאן ועכשיו? חייבת כאן ועכשיו ונדיר שמצליחה להתאפק, מה אני אעשה לא עומדת בפיתוי .
  • תסתפקי בזר פרחים בולנטיין דיי? זר חמניות פלוס בקבוק רוזה.
  • חליפת טרנינג/פוטר או ג'ינס וחולצה? ג'ינס מתרחב, חולצה לבנה עם תמונה מהסרט קלולס ואולסטאר תכלת.
  • תכשיטי כסף או זהב? זהב, גם ככה אני לבנה שיהיה משהו שייתן קונטרסט. 
  • הדפס משובץ או מנומר? משובץ, תנו לחיות לחיות.
אור שפיץ הילה הויזמן -5
אור שפיץ הילה הויזמן. צילום: טל חמדי

לסיום, מה חשוב לך שהקוראים שלנו ידעו עלייך?
״אני מכורה לימי אהבה, אלופה בריקודים סלונים כל עוד זה בסלון שלי. ולא פחות חשוב בואו לעקוב אחרי ברשתות, עוד מעט יוצא שיר חדש ותאריך להופעה ראשונה ומלא לוקים צבעוניים. מאחלת לכן שיהיה לכן יום אהבה שמח!״

אינסטגרם: https://www.instagram.com/hilahausman/

נועם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק