הירוק היום ירוק מאוד

לרון ויצמן_רותם סלע
|

חדיג׳ה דסוקי עורכת האופנה שלנו בוחנת לעומק את הלוקים האופנתיים של הנשים השולטות בטלויזיה: רותם סלע ולירון ויצמן. מי מהן עשתה לה את זה יותר. אגב, על כל הלוקים מנצח ראובן כהן האחד והיחיד. רותם סלע VS לירון ויצמן (אבל בקטע טוב)


מאת: חדיג׳ה דסוקי, עורכת אופנה – Fashion Israel


2020 לפני שסוגרים את השבוע הראשון של 2021 בואו ניזכר רגע במהפך ש-2020 עשתה. 2020 הפכה את כוכבות הטלוויזיה לאקזיט שלנו מהמרחק שנצר בינינו לבין עולם הבילוי, האירועים והחפלות למיניהם. חיכינו לרגע שיעלו המגישות וירעיפו עליו סטייל וינצנצו לנו את הערב שהסתכם בפיג'מה בסלון.

רותם סלע ולירון ויצמן

שתי הכוכבות הגדולות של המסך היו רותם סלע ולירון ויצמן. לשתיהן אותו סטייליסט: ראובן כהן, אבל כל אחת מביאה איתה משהו אחר לגמרי. הנה לכם חמישה לוקים הכי הורסים של כל אחת מהן.

נחזור להתחלה: הכל התחיל בדיוק כשנודע לנו שהקורונה הגיעה לארץ ומאז נדבקנו כולנו למסכים בלית ברירה. 

הלוק של רותם בגמר של "הכוכב הבא" עם שמלה לא פחות מחלומית של ענבל דרור ותכשיטים של מאיה גלר שעשו ביחד שילוב קסום. יחסית ללוקים האחרים שראינו עליה במהלך השנה הלוק הזה היה שונה מאוד, מושלם מאוד ולא שיגרתי.

הלוק של לירון ויצמן בגמר "האח הגדול" (אפריל 2020) הוא היה שונה משאר הלוקים שהיא לבשה במהלך השנה. הלוקים שלה לאורך השנה היו לרוב על קוו ה-LITTLE BLACK DRESS, אבל השמלה הזו אמנם היא LITTLE באורך, שום דבר אחר בלוק הוא לא ליטל כלל וכלל! הצבע מחמיא לה, מאיר אותה והגזרה יושבת עליה מושלם.

בהחלט בתחילת הקורונה רותם סלע ולירון ויצמן עשו לנו חגיגה לעיניים. החגיגה ממשיכה, והנה לכן הוכחות ברורות.

קבלו את השמלה הצבעונית של רותם שבילבלה את הגולשים ואת הצופים, חלק קראו לזה שיק וחלק קראו לזה קרקס. אני בהחלט קוראת לקבוצה השנייה לחזור בהם כי השמלה הזו היא כמו האישיות של רותם, יפה, משעשעת, צבעונית ומקרינה אור, ועם סטייליסט כמו ראובן כהן אין מקום לטעויות!

החליפה האדומה של לירון ויצמן

אם כבר בצבעים עזים עסקנו, נדבר על החליפה האדומה של לירון. זה שרוב הלוקים שלה מושלמים לא אומר שאין את הכי מושלמים. כל כך מחמיא לה חליפות, כמו שאומרים אצלנו (אצל הסטייליסטיות) היא מחזיקה את הבגד טוב. ובמקרה של החליפה הזו הבגד מוחזק טוב מאוד!

אך הירוק היום ירוק מאוד

עוד קצת צבע כדי לתבל את השנה שעברה. הצבע הכי מוזר, הכי לא "נאה" שיש פתאום נראה מושלם על שתי כוכבות הטלוויזיה. נשאר רק להחליט מי עשתה את המרקר יותר טוב, לירון ויצמן או רותם סלע? את התשובה לשאלה מי נראתה יותר מושלם בירוק ניאון נשאיר לכם.

למעצב האוסטרלי אלכס פרי

את העונות החדשות כל אחת מהן פתחה בגלאם מטורף כל אחת בצבע ההפוך לשני- רותם בלבן ולירון בשחור, מה שכן שתיהן לבשו שמלות של מעצבים לא מקומיים. אז אילו מעצבי על לבשה כל אחת מהן?

לירון ויצמן לבשה שמלה שחורה קצרה ומנצנצת לערב פתיחת עונת האח הגדול. השמלה מבוטיק AMOR למותג העל איב סאן לורן. לירון הייתה חגיגית ונוצצת מתמיד.

לעומתה מלאכית המסך, רותם סלע, לבשה את הצבע הכי חגיגי שיכול להיות: לבן פנינה, מבוטיק המעצבים הבינלאומיים HELGA DESIGNE.

ולבסוף שני הדובדבנים שבקצפת, הנה לכן את הלוקים הכי הורסים של כל אחת מהן לשנת 2020

ממש לקראת סוף השנה לירון גרמה לנו להיות פעורי פה, ושרפה לנו את המסך בשמלה השחורה הסופר לוהטת של אלכסנדר וונג מבוטיק HELGA DESIGNE. זה היה בהחלט הלוק הכי מהפנט שלה לאורך השנה. 

הלוקים המושלמים של רותם סלע היו רבים ומרובים, חלקם לא נכנסו לכתבה כי היה קשה לבחור. אבל, הלוק הזה שנראה כל כך רומנטי וכל כך סקסי באותו הזמן הוא לוק שמלת החלומות שמזכירה את העיצובים של זימרמן מבוטיק NUNI.

ואחרי שנפרדו מ2020 והמלוקים המושלמים, הנה הצצה ללוקים הראשונים שלהן לשנת 2021.

רותם סלע התחילה את 2021 עם לוק פחות מוצלח משאר הלוקים שהרגילה אותנו אליהם, אבל היי. הכל יפה לה, כבר אמרנו לא?

ולעומתה לירון לבשה אאוטפיט שהחמיא לה מאוד. באופן כללי מכנסיים מאוד הולמים אותה והצבע האדום עושה לה רק טוב!


בחירת העורך

אפי אליסי העורך האחראי התרשם במיוחד מהשמלה של אריאל טולדנו שלבשה רותם סלע וסינוורה את כולם בנינג׳ה ישראל. באופן כללי: בעת הזו היינו שמחים לראות את השתיים ביותר לוקים של מעצבים מקומיים.

חדיג'ה דסוקי עיתונאית אופנה Efifo

חדיג'ה דסוקי – עורכת אופנה
אינסטגרם: khadijeh.a.s

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק