הלביבות החדשות של טבעול

טבעול גורמה - סדרה - צילום סטודיו מרחב
|

טבעול מרחיבה את המותג 'טבעול גורמה' עם סדרת 'לביבות גורמה' חדשות כנשנוש, כתוספת לארוחה וכמנה טעימה בפני עצמה. אני מאוד אהבתי את לביבות הכרישה. לא לצמחונים או טבעונים בלבד (לכולם)

סדרת הלביבות החדשה, בהשראת מטבחים עולמיים, מצטרפת לעולם הארוחות ה-BOWL תחת המותג 'טבעול גורמה'.

עם פריחת עולם המשלוחים הביתה וחוויות האכילה המגוונת מחוץ לבית במסעדות ובתי קפה, הרף הקולינרי של הצרכנים הולך ועולה. הצרכנים מחפשים יותר ריגושים וגיוון קולינרי גם באכילה הביתית היומיומית, ויחד עם זאת רוצים לאכול בריא יותר ולשלב כמה שיותר ירקות בתזונה שלנו. השילוב הנשאף הזה זה בין ריגוש קולינרי לתזונה בריאה ועשירה בירקות, מאתגר ליישום ביומיום, בדרך כלל אין מספיק זמן או ידע לבשל כרובית, כרישה או סלק ולהפוך אותם למנה קולינרית מזינה וטעימה.

טבעול זיהתה את הצורך הזה ומשיקה קטגוריה חדשה 'טבעול גורמה' המספקת לצרכן מזונות נשאפים שהיה רוצה לצרוך מהם יותר, תוך הפיכתם לחוויה קולינרית כמו ארוחה שמזמינים ממסעדה.

לביבות טבעול
לביבות טבעול. צילום: יח״צ
  • לביבות בטטה עם נגיעה של קארי – בהשראת אחת המנות הפופולריות ביותר של לביבות בטטה, בתיבול עדין של קארי. תכולה: 455 גרם
  • לביבות סלק – את הסלק אפשר ממש להרגיש בכל ביס, והצבע המהפנט והסגול מצטלם יפה במיוחד. תכולה: 434 גרם
  • לביבות כרישה – נימוחות ועשירות, מהמטבח המקומי האותנטי והעשיר בטעמים. תכולה: 434 גרם
  • לביבות כרובית ותפוח אדמה – בנוסח 'אלו גובי' בהשראת המטבח ההודי. תכולה: 442 גרם

סדרת הלביבות מצטרפת לסדרת ה- BOWLS של 'טבעול גורמה' -"סלטים חמים" מלאי טעם, מזינים, עשירים בירקות, דגנים ורכיבים איכותיים. המנות מגיעות קפואות ובכך ניתן לשמור על טריות ורעננות. מדובר בקיצור דרך מושלם לארוחה עשירה בירקות וקטניות עם רכיבים מזינים אהובים ונשאפים.

לדברי בשמת שדה, מנהלת פעילות טבעול בישראל: "אנו גאים להשיק בשורה קולינרית עם טעם ואיכות בהתאם לציפיות  ולחיך הקולינרי המתוחכם של הצרכנים . 'טבעול גורמה' פותח מתהליכי מחקר ופיתוח בהם למדנו וחיפשנו אחר פתרון, למתן מענה של מוצר מזון ארוז, לצורך הגובר והולך למנות איכותיות וטעימות, המאפשרות לשלב ירקות וקטניות בתפריט היומיומי באופן שמכניס ריגוש ועניין לארוחה שלנו.. עם טבעול גורמה אנו מבקשים לתת מענה חדשני ומרגש לקהל הרחב המחפש אחר אוכל טעים יותר ומזין יותר, או כמו שאנחנו קוראים להם, "הטבעולים", בלי הגדרות ותיוגים, שיתאים לאורח החיים המהיר עם מוצרים שקל נוח ונגיש להכין".

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות Fashion Food, חדשות האוכל
תגובות פייסבוק