הללויה. פרויקט שותפות עם הכלה

קובי אושרת-שווים-הללויה
|

ב-42 השנים שחלפו מאז הזכייה באירוויזיון הפך השיר "הללויה" לאייקון ישראלי בלתי מעורער. ככזה הוא זכה למאות ביצועים של זמרים, להקות והרכבים. לאחרונה זכה השיר לביצוע מרגש במיוחד בשילוב  להקת "שווים" לאנשים עם מוגבלויות מכפר סבא, בהדרכת עופרה כהן, יחד עם קובי אשרת , חני נחמיאס ודגנית דדו.

הללויה-שווים-קובי אושרת
הללויה-שווים עם קובי אושרת. צילום: יח״צ

מאת: נועם שקד – Fashion Israel


לפרויקט המיוחד הזה היו מספר שותפים – עיריית כפר סבא, שגרירות ישראל לצפון מקדוניה וקונסבטריון כפר סבא, שלהקת "שווים" היא חלק מהפעילויות בו.

הללויה-שווים-חני נחמיאס
הללויה-שווים. חני נחמיאס. צילום: יח״צ

 עופרה כהן שיתפה אותנו בהתרגשות הגדולה שעורר הפרויקט

42 שנים חלפו מאז הושמע "הללויה" לראשונה. מאז נעשו אין ספור קאברים, מה מיוחד בקאבר הנוכחי?
"הקאבר הנוכחי של הללויה מושר בחמש שפות:  לאדינו, ערבית, מקדונית, אנגלית ועברית, בשיתוף פעולה בין משרד החוץ, שגריר ישראל לצפון מקדוניה דן אורין וראש עירית כפר סבא רפי סער.

חדשות-הללויה-שווים
תזמורת הנוער הייצוגית כפר סבא. צילום: אוהד אלימלך

השתתפו בו קרוב ל-100 בני נוער מקונסרבטוריון כפר סבא בשילוב עם הרכב "שווים" – הרכב של צעירים בעלי צרכים מיוחדים.בנוסף, קובי אשרת, חני נחמיאס ,דגנית דדו וביסאן אבו לאבן שרים יחד עם המשתתפים. זאת הפעם הראשונה ששרים את הללויה בחמש שפות וכן אנשים עם מוגבלויות."

מאיפה הגיע הרעיון לשלב צעירים עם צרכים מיוחדים? האם  להקת "שלווה" שהוכיחה שצעירים אלו לא פחות מוכשרים ומוסיקליים מצעירים אחרים, היוותה מקור השראה עבורכם? 
"אני מוסיקאית ויזמית חברתית היוצרת קרוב ל-7 שנים קליפים חדשים וגם קאברים עם אומנים ישראלים רבים במסגרות של משרדי ממשלה, רווחה או ארגונים שונים.להקת שלווה יצרה תהודה חברתית טובה, אך לא לי .

הללויה-אירוויזיון-שווים-קובי-אושרת-כתבות
הללויה-שווים עם קובי אושרת. צילום: יח״צ

קרוב ל-20 שנה אני עוסקת בתחום של האוכלוסייה עם המוגבלויות השונות. יצרנו בימי הקורונה קליפ נוסף עם הרכב אחר והזמר יואב יצחק."

קובי אושרת-הללויה-שווים-מגזין-אופנה
קובי אושרת עם רועי גינת. צילום: יח״צ

אני מניחה שההתרגשות במהלך העבודה ובהקרנת הקליפ הגיעה לשיאה בקרב אותם צעירים. תוכלי לשתף אותנו בחלק מהתחושות ומהחוויות שלהם?
"ההתרגשות אכן מאוד גדולה – להיפגש עם האומנים להקליט באולפן… בכל הפקה חדשה,במיוחד עם מוגבלות הקורונה, ההתרגשות גדולה.עבדנו בקפסולות לאורך כל ההקלטות והצילומים.הייתה התרגשות  עצומה של כל משתתפי הקליפ והאהבה הקיימת עם כולם היא ההצלחה שלו."

הללויה מילים : שמרית אור
 לחן: קובי אשרת

כתבות-הללויה-שווים
דגנית דדו צילום: יח״צ

אתר MUSIC4LIFE, של עופרה כהן – מוסיקאית ויזמית חברתית למען אוכלוסיות עם מוגבלויות


נועם שקד, אופנה, אינסטגרם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com

אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

תגובות פייסבוק