המגדרי של קלווין קליין

הבושם של קלווין קליין
|

הבושם החדש CK Everyone Eau de Parfum מבית קלווין קליין נוצר בהשראת בני הנוער של היום השואפים להביע את האני האמיתי שלהם ללא גבולות, מסע הפרסום של האו דה פרפיום CK Everyone יוצר רוח של אותנטיות וביטוי עצמי ייחודי. 

הרוח הנצחית של הבושם CK One האייקוני ממשיכה עם השקת האו דה פרפיום CK Everyone. עם השקה זו, בית הבשמים קלווין קליין פותח פרק חדש בתולדות תיק המוצרים CK Everyone על ידי חיזוק המהות הנועזת והאנרגטית של מסע הפרסום של האו דה טואלט CK Everyone עם האו דה פרפיום המעניק פרשנות מחודשת ומועצמת לבושם הקלאסי. 

בהשראת בני הנוער של היום השואפים להביע את האני האמיתי שלהם ללא גבולות, מסע הפרסום של האו דה פרפיוםCK Everyone  יוצר רוח של אותנטיות וביטוי עצמי ייחודי. 

מסע הפרסום שצולם על ידי הצלם גלן לוצ'פורד מציג את השחקן והמחליק אוון מוק, האמן אליוט סאמר, האמנית החזותית MLMA והראפר פרידי. הצוות המגוון מעלה על נס את ריבוי הפנים של היחיד בדימוי חזותי פולימורפי נועז המעצים את היחיד, ומגדיר מחדש את הגבולות תוך פריצת כל ההגבלות והמגבלות.

CK EVERYONE מחיר 219 שח. צילום: יח״צ - 7
CK EVERYONE מחיר 219 שח. צילום: יח״צ

הבקבוק של האו דה פרפיום CK Everyone הוא מחווה לקולקציית ההלבשה התחתונה העל זמנית של קלווין קליין. הסרט בשחור ולבן שסביב הבקבוק מביע את עוצמתו של הבושם, ומעיד על הקשר רב ההשפעה אל בית האופנה. האריזה הכוללת פקק בגוון שחור מאט וסמליל בולט לעין מחזקת את הקודים רבי העוצמה של האו דה פרפיום CK Everyone. בקבוק הזכוכית והאריזה החיצונית נוצרו שניהם מחומרים ממוחזרים. הזכוכית השקופה מכילה 10% חומרים ממוחזרים, וקופסת הקרטון המתקפלת מכילה 30% חומרים ממוחזרים. שני החומרים ניתנים למיחזור.

כדי להציג את הסימנים המסחריים של המותג, בית הבשמים שוב פנה אל אלברטו מורילאס, אמן בשמים והיוצר של הבושם CK One והאו דה טואלט CK Everyone האיקוניים, לצד אמן הבשמים הראשי פרנק וולקל ואמנית הבשמים הבכירה גבריאלה שלריו. ביחד יצרו שלושת אמני הבשמים את האו דה פרפיום CK Everyone הניטראלי מגדרית,בניחוח הדרים עצי המבוסס על המרכיבים הקיימים של האו דה טואלט CK Everyone. 

הבושם נפתח עם רעננות תוססת של תו תפוז אורגני ממקסיקו. בתווי הלב, תה שחור ממקורות של סחר הוגן וידידותיים לסביבה מסרי לנקה מספק אינטנסיביות רבת עוצמה. מרכיב מפתח זה ממשיך את מסורת תווי התה של משפחת CK One, עם מחווה לתה הירוק המצוי בבושם CK One והתה הכחול המצוי באו דה טואלט CK Everyone. 

וטיבר ממקורות של סחר הוגן וידידותיים לסביבה מהאיטי מפיץ ניחוח עצי חושני בתווי הבסיס. התוצאה הסופית הנה של בושם שמרכיביו שולבו יחד ביד אמן, המשלב זוהר דינאמי עם עושר עמוק. 

CK EVEREONE קרדיט יחצ
CK EVEREONE. צילום: יחצ

הבושם CK Everyone ממשיך את המודעות לאיכות הסביבה עם האו דה פרפיום CK Everyone. הנוסחה הטבעונית מכילה 77% מרכיבים ממקורות טבעיים ואלכוהול שהופק באופן טבעי. האו דה פרפיום CK Everyone נושא את תו התקן Cradle to Cradle Certified® Gold, המחזק את מעמדו כבושם טהור התורם תרומה חיובית לשינוי חברתי, אתי וסביבתי.

בושם אביבי ורענן עם אווירה חמצמצה מתקוקנת שיכול להתאים ל-2 המינים. עליי הוא הריח נפלא

ניתן להשיג ברשתות השיווק
CK EVERYONE מחיר 219 שקל

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

 

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק