המכללה האקדמית ספיר

סוף עונה 15'
|

סוף עונה 15': תערוכת בוגרות –  15.07.2015  –  30.07.2015. המכללה האקדמית ספיר

המכללה האקדמית ספיר

זהבית דמוסי-אווקה | לי טובי | נריה טרבלסי | זיו רומבלסקי | ניצן שמעוני
אוצרות: סמדר לוי ומעין שלף

סוף עונה 15', תערוכת הבוגרות של 'ביה"ס לאמנות חברה ותרבות', תוצג בגלריה הלימודית שנחנכה השנה בבנין הספריה האקדמית במכללה הקדמית ספיר. תערוכה קבוצתית ואינטימית של חמש בוגרות המציגות גופי עבודות בעלי קול ושפה מובחנים, בציור, פיסול וידיאו וסאונד.
העבודות נוגעות בזהות הייחודית של כל אחת מהבוגרות ובחיבור בין זהות זו למקום בו הן חיות ופועלות. תחושות של זרות אל מול שייכות, געגוע ואובדן עולות מהעבודות. הגוף האישי והנוף הקולקטיבי מתערבבים זה בזה באופנים פואטיים  ומלאי הומור.
כל אחת מהאמניות הצעירות מציגה קול ומבט ייחודי המפורר וסודק סטריאוטיפים במובנים אתניים, חברתיים, דתיים ומגדריים, ויחד הן מייצרות שיח אמנותי עכשווי, מקומי ואחר.

סוף עונה 15'-010
עבודה של זהבית דמוסי אווקה

זהבית דמוסי אווקה
עבודת וידיאו-פרפורמנס המתרחשת במרחב תצוגה, ומציגה מפגש ויחסים בין דימוי של דמות מיתית- התלוי על הקיר, ובין דמות בחליפת גוף זהובה, חסרת פנים ומשוללת קול, הצופה בו.

סוף עונה 15'-02
עבודה של לי טובי

לי טובי
מלח, כדורי-רגל נטושים ואבודים משדרות, יציקות רגליים, שערי גבול ושקיות הזנה והשקיה הם חלק מאינווטר החומרים שעימו עובדת לי טובי בעבודות פיסול ווידיאו, המציגות מערכים דוממים, אישיים ופואטיים אודות גופניות, מגדר וחברה.

סוף עונה 15'-06
עבודה של נריה טרבלסי

נריה טרבלסי
דרך חלון ביתה, מציגה נריה טרבלסי מבט אישי וממוסך אל עולמה הפרטי, האינטימי, של אישה דתיה. במופע צלליות לילי בעבודות וידיאו וסאונד, תוך שמירה על כל הלכות הצניעות הדתית, היא מראה ומשמיעה בעדינות וברגישות את שסמוי ומוצנע מן העין הציבורית.

סוף עונה 15'-04
עבודה של זיו רומבלסקי

זיו רומבלסקי
עבודות הוידיאו של זיו רומבלסקי יוצאות מציורים ידועים בתולדות האמנות, כדוגמת 'מנוחת צהריים (גוטמן) או 'המלקטות ( מילה) ונעות בין הדימוי הדומם לדימוי הנע; בין שם וכאן ובין זמן עבר לזמן הווה. על הציר בין המשפחתי ללאומי והקולקיטיבי, מציגה רומבלסקי טרילוגיית סרטים אלגית, שהיא אפילוג אישי לקשר שבין האדם למקום ולנוף – זה הקיבוצי והחקלאי.

סוף עונה 15'-05
עבודה של ניצן שמעוני

ניצן שמעוני
הדימוי הנשי הסטראוטיפי, המשטיח, האלים, המתעצב ומופיע על-פי מנוע החיפוש של גוגל, הוא המקור ונקודת ההתייחסות לסדרת ציוריה של ניצן שמעוני.  עימו, היא מנהלת יחסי רומן בחטף: כל ציור מצוייר ביום אחד בלבד, וב"חוסר נאמנות מוחלט של מפגש ללילה אחד" כך גם כל ציור מצויר בטכניקה ובחומר שונה.

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק