המלחמה על השיער

סדרת מוצרים ייחודית לשיער יבש ופגום שמעניקים לשיער מראה חזק ובריא פי 2, מונעים שבירה ומחזקים את השיער. מוצרי הסדרה מועשרים בקרטין טהור ובתוספת ויטמין E ואינם מכילים מלחי סודיום כלוריד -1
|

אופנה – ביוטי

שירה בר חלתה באנורקסיה קשה וניצחה אותה: ״האנורקסיה השאירה בי סימנים. בעיקר בשיער. נשירת שיער מטורפת, שיער חולה, דליל ודק. לאחר שהחלמתי, ניסיתי בכל דרך אפשרית לשקם את השיער והתוצאות לא השביעו את רצוני״. סידרת מוצרים חדשה מבטיחה נוסחה ייחודית המשלבת קרטין טהור וחומרי הקצפה עדינים המנקים את השיער ותורמים לשיקומו. נקווה שהמוצרים יעמדו בהבטחתם

 

STYLE. סדרת המוצרים החדשה המועשרים בקרטין טהור. צילום: יח״צ -
STYLE. סדרת המוצרים החדשה המועשרים בקרטין טהור. צילום: יח״צ

מאת: שירה בר

להתחדש ולבצע שינויים במראה החיצוני מרגיש לי ריענון אמיתי. אני זוכרת את עצמי בגיל ההתבגרות. כמו כל בת טיפש עשרה נורמלית, אהבתי את כל מה שקשור באיפור ושיער אותו צבעתי בעצמי ובכל מיני גוונים. לא באמת הבנתי עד כמה אני הורסת לעצמי את השיער. טיפש עשרה נו.
התחלתי לדגמן כשהייתי בת שש עשרה. עולם האופנה תובעני. לדגמן מצריך ימי צילום ארוכים, ותצוגות על מסלול שלא נגמר. להיות דוגמנית זה אומר איפור של פרימדונה וגלונים של ספריי וסירוק הפוך על השיער שלי. המעמד מחייב. הדוגמנות היא סוג של חוזה בו אני צריכה להיראות תמיד מטופחת ולבושה בהתאם. ״תהיי תמיד טיפ טופ ולהיראות הכי טופ״, כך לימדה אותי דוגמנית על בתחילת דרכי. העיסוק המתמיד של מעצבי השיער על סט הצילום ובתצוגות בשיער שלי מחליש אותו. להסתפר? אני? תתעוררו על עצמכן. אני חולה על השיער הארוך שלי. מכורה אליו.
מי שלא מכיר: אני שירה בר. הייתי חולה באנורקסיה קשה. ניצחתי אותה. האנורקסיה השאירה בי סימנים. בעיקר בשיער. נשירת שיער מטורפת, שיער חולה, דליל ודק. לאחר שהחלמתי, ניסיתי בכל דרך אפשרית לשקם את השיער והתוצאות לא השביעו את רצוני. ניסיתי סוגים שונים של מסכות לשיער. חלקן עזרו, ורובם פחות. ביקשתי להשיב לשיער שלי את החלבון והברק שהוא היה זקוק להם כל כך.

 

STYLE. מרכך שיער. צילום: יחצ -1
STYLE. מרכך שיער. צילום: יחצ

 

חברת מוצרי השיער STYLE השיקה בשנת 2011 את מוצר השיער הראשון שלה בתוספת קרטין שנחשב בתחילה לכזה המיועד לשיער שעבר החלקה. נשים רבות אינן יודעות כי הקרטין מסייע לשיער ומשיב לה את החלבון החסר.
עד היום הכרנו את הקרטין כחלק ממוצרי השיער המיועדים לשיער שעבר החלקה. חברת גורי יוצאת עם בשורה חדשה: סדרת מוצרים ייחודית לשיער יבש ופגום המעניקים לשיער מראה חזק ובריא עד פי 2 מהממוצע, מונעים שבירה ומחזקים את השיער. הסדרה מכילה נוסחה ייחודית המשלבת קרטין טהור וחומרי הקצפה עדינים המנקים את השיער ותורמים לשיקומו. החומרים אגב, מותרים לשימוש בתינוקות וילדים.

הסדרה כוללת:
שמפו קרטין + ויטמין E – מבוסס על קרטין טהור ומועשרת בויטמין E ושמן ארגן המנקה את השיער מבלי להכביד עליו , מעניק מראה בריא, מבריק וקל לעיצוב עם תנועה טבעית. השמפו ללא מלחי סודיום כלוריד.
מחיר מומלץ לצרכן 29.90 שקל ל-750 מ"ל.

מרכך קרטין + ויטמין E – מבוסס על קרטין טהור ומועשר בויטמין E ושמן ארגן המזין את סיב השיערה ומותיר את השיער חזק וקל לעיצוב.
מחיר מומלץ לצרכן 29.90 שקל ל-750 מ"ל.

מסכה משקמת קרטין + ויטמין E – עם שילוש של קרטין, ויטמין E ושמן ארגן לשיקום והזנה אינטנסיביים למראה חזק ורק באופן הניכר לעין. המסכה מסייעת בשיקום השיער ומעניקה לשיער ברק נוסף וחיות מוגברת.
מחיר מומלץ לצרכן 39.90 שקל ל-500 מ"ל.

קרם לחות משקם קרטין + ויטמין E – ללא שטיפה. מבוסס על קרטין לשיקום אינטנסיבי. מועשר בקרטין טהור וויטמין E – הנוסחה מותירה את השיער רווי, מוזן ומוגן מנזקים.
מחיר מומלץ לצרכן 39.90 שקל ל-400 מ"ל.

 

 

SHIRA-BAR

Shira Bar – שירה בר

אינסטגרם: shira_bar13
מייל: shira.mizrahi.s@gmail.com

אופנה I מגזין אופנהEfifo

פורסם בקטגוריה שיער
תגובות פייסבוק