המלצה חמה: ד"ר אירנה שנדשטיין

טיפוח-אופנה לגבר-ד"ר אירנה שנדשטיין
|

שגרת הטיפוח של הגברים שודרגה לחלוטין בשנים האחרונות, הגברים כבר מזמן לא מסתתרים כשהם שמים קרם לחות ויש עליה דרמטית במודעות שלהם למראה הפנים לשימור העור ומניעתם של פצעונים וקמטים. הלכתי לטיפול אצל ד"ר אירנה שנדשטיין ויצאתי מאושר ומרוצה!


מאת: אליסי אפי – עורך אחראי Fashion Israel


את ד"ר אירנה שנדשטיין פגשתי בקליניקה האינטימית שלה ברחוב בר גיורא בתל אביב. מצאתי רופאה נעימה במיוחד. אשת מקצוע אמיתית ממעלה ראשונה. מעבר למומחיות שלה באסתטיקה היא גם מומחית לנוירולוגיה עם ידע נרחב ברפואה בכלל.

הטרנד הלוהט: עיצוב קו לסת מחודד

טיפוח לגברים-ד"ר אירנה שנדשטיין

ד"ר אירנה שנדשטיין שאלה אותי מה מפריע לי בפנים. הצבעתי על חריץ מעצבן מעל האף שהתיישב גם בין העיניים (כשאמרתי לה שעשו לי שם בוטוקס ולא הצליחו להעלים את החריץ – היא הסבירה לי שהמקום הוא לא שריר ולכן לפי הספר אין להזריק שם בוטוקס אלא חומצה היאלורונית רכה), ד"ר אירנה שנדשטיין הבחינה גם בסנטר הכפול שלי והציעה טיפול בחוטים לטשטש את קו הסנטר.

נשכבתי על מיטת הטיפולים של הרופאה הצנועה והעדינה והיא הזריקה בעדינות חומצה היאלורונית אל תוך החריץ. הוא היה עמוק עד כדי שהשתמשה במזרק שלם של חומצה היאלורונית כדי להעלים אותו. הצצתי במראה ולא האמנתי. החריץ נעלם וההבעה שלי חזרה לעצמה. כבר לא נראיתי כועס. באותה עדינות היא טיפלה בסטנר הכפול שלי באמצעות חוטים. את ההבדל הגדול ראיתי כבר אחרי שבועיים כשהגעתי אליה לביקורת.

מומלץ בחום רב!


ארבעה טיפולים מעולים שכל גבר חייב לעצמו:


טיפוח גברים-ד"ר אירנה שנדשטיין

התופעה: החלשות שרירי הפנים ואיבוד קולגן ואלסטין

הפתרון: הזרקת סידן הידרוקסי אפטיט

עור הפנים של הגברים עבה יותר משל הנשים, לכן הטיפול המתאים לטקסטורה שלהם: מילוי קמטים בהזרקת הסידן ההידרוקסי אפטיט, לצד החומצה ההיאלרונית. השימוש בחומר על בסיס סידן משדרג את איכות ההזרקות והופך את ההזרקה ליעילה יותר", מסבירה ד"ר שנדשטיין. הטיפול בסידן הוביל לטרנד חדש בקרב הגברים הצעירים  הדגשת קו הלסת, יצירת לסת גברית יותר ומחודדת יותר.

התופעה: קמטי הבעה עמוקים באזור המצח

הפתרון: גברים רבים נוטים לדבר עם המצח, עם השנים נוצרים קמטים עמוקים שהופכים להיות דומיננטיים בפנים. מומלץ להתחיל בהזרקת בוטוקס כמה שיותר מוקדם החל מגיל 35. ההזרקה נעשית בד"כ ב-2 שלבים. הטכניקה שונה מהזרקת בוטוקס לנשים שאצלן למעשה הטכניקה היא של הרמת הגבות. חשוב לציין שבהזרקת הבוטוקס לגברים ד"ר שנדשטיין מקפידה לשמור על צורת פנים גברית וטבעית 

התופעה: עור פנים יבש ולא נקי 

הפתרון: טיפול פנים חדשני ויחיד מסוגו בארץ, למראה רענן וצעיר ללא זריקות. הטיפול, כולל ניקוי ומיצוק העור, החדרת ויטמינים ומינרלים ללא זריקות באמצעות שילוב טכנולוגיות מהמתקדמות ביותר בעולם. מדובר בטיפול קוסמטי רפואי לא פולשני המבוצע רק על ידי רופא. הטיפול כולל 

שלושה שלבים: שלב ראשון, ניקוי ופילינג בעזרת אולטרה סאונד. שלב שני, הרמה ומיצוק עור הפנים, יצירת קולגן וחיזוק זרימת הדם וניקוז לימפתי באמצעות מכשיר חדשני בעל 2 ראשים: ראש המעודד יצריה קולגן ואלסטין האמצעות האור הירוק וראש נוסף המשלב 6 טכנולוגיות: גלי רדיו, אינפרהv אדום, אולטרה סאונד, ואקום ועוד למיצוק העור. בשלב השלישי: מתבצעת החדרת לחות ויטמינים ומינרלים אינטנסיבית גם פעולה זו  נעשית בשילוב טכנולוגיות מתקדמות של גלי רדיו, אינפרה אדום ואולטרה סאונד.

טיפוח לגברים-ד"ר אירנה שנדשטיין-אופנה

התופעה: עור עם סמני אקנה, עור עייף

הפתרון: פילינג חדש המבוסס תערובת חומצות איכותית ביניהן חומצת אלפא הידרוקסי המיועדת לטיפול בסמני אקנה, עור עייף  ועל מנת  להשיג אפקט קילוף פני השטח באופן יעיל ומדויק. ה'פיליניג' מגיע כתחליב המאפשר שליטה בנטרול הקילוף בזמן אמת על פי מצב העור. השליטה מתאפשרת בעקבות שינוי צבע התחליב, הצבע הכחול הופך לצהוב כשהוא במגע עם קליפת חומצה. כשהשינוי לירוק או כחול אומר שהקילוף מנוטרל, כמו כן הפילינג מספק  אפקט לחות ומרגיע על העור. הפילינג מבטיח תוצאות גבוהות מאוד וממוקד להשפיע על שכבת אפידרמיס

ד"ר אירנה שנדשטיין, מומחית ברפואה אסתטית, מציעה בנוסף טיפול מיזותרפיה: מתאים לחיזוק ולשמירת רקמת העור ולמניעת קמטוטים, על ידי החדרת ויטמינים כגון ויטמין סי, מינרלים וקולגן אלסטין, בפנים בצוואר. טיפול סקין בוסטר: מיועד להגברת הלחות ומתיחה של העור באזור הפנים והצוואר. 

‎ ד"ר אירנה שנדשטיין רופאה אסתטית: "הגברים של היום כבר ממש לא מתביישים להגיע לטיפולים ולהזרקות הם יותר משוחררים, פחות פוחדים מההליך. מגיעים עם יותר ביטחון. הם מטופחים יותר, מבושמים מתקרבים יותר למראה האירופאי. רוב הנשים, הלקוחות שלי, מביאות את הבן זוג לטיפול ובד"כ הם גם יתחיל להזריק כמובן בהתאם לצורך. 

התופעות שכיחות אצל הגברים הישראלים הם קמטי הבעה עמוקים באזור המצח, איבוד נפח באזור הלחיים (עצמות הלחיים) החלשות שרירי הפנים שיוצרים קו לסת מעוגל יותר ופחות גברי בד"כ החל מגיל 50, עור יבש ומגורה בד"כ בגלל הגילוח ומזג האוויר."


ד"ר אירנה שנדשטיין M.D בר גיורא 11‎, תל אביב 03-528-1383


פורסם בקטגוריות ביוטי, חדשות היופי, טיפוח
תגובות פייסבוק