המתלבשים של גראמי 2018: בואו נדבר על זה

גראמי 2018: patrikstar. צילום: פינטרסט - 1
|

עוד טקס נוצץ מאחורינו. אז מי היא המלכה הבלתי מעורערת? ביונסה. מי גבר החלומות? זאיין מאליק. ומי תגרום לנו לסיוטים בלילה? היוש, פטריק סטאר. ותגידו שלום לליידי גאגא, פינק, אנה קנדריק וכוכבים נוספים שסיפקו לנו לא מעט חומר למחשבה

איתי א. גורביץ', עורך אופנה – Efifo

 

מלכה בשחור: כרגיל, ביונסה יודעת לעשות את העבודה. הפעם בטוטאל לוק שחור מהפנט בעיצובו של ניקולס גרבה, עם טאצ' סופי מושלם בדמות משקפי שמש של Alain Mikli (אותם, אגב, אפשר להשיג בארץ ברשת איי אופטיק). שוויו של הלוק, אגב, מוערך ב-6.8 מיליון דולר. בגלל התכשיטים. המשקפיים יעלו לכם 1,200 שקל לפני מבצעי סוף העונה.

גראמי 2018. beyonce. צילום: יח״צ
beyonce. צילום: יח״צ

 

רמת הטסטוסטרון עלתה: מעטים הם הגברים שמעיזים על השטיחים האדומים. זאיין מאליק הוא אחד מהם. סחטיין על החליפה בוורוד עתיק. שאפו על הגרביים.

גראמי 2018. Zayn Malik. צילום: יח״צ
Zayn Malik. צילום: פינטרסט

 

הו, האסון: לפינק יש נטייה להגזים. יש לה נטייה להפתיע. יש לה נטייה לנסות לרגש. לפעמים מצליח לה, לפעמים פחות. הפעם, איך אומר זאת בעדינות, מדובר באסון אופנתי מדאיג. התמונה מדברת בעד עצמה.

גראמי 2018. PINK. צילום: פינטרסט
PINK. צילום: פינטרסט

 

סובלת ממאמץ יתר: הקריירה של ליידי גאגא דועכת. באמת צר לי על כך. אבל אאוטפיט שצועק "תראו כמה התאמצתי" לא יפתור את הבעיות של הגאגא. שתלמד מביונסה איך לגנוב את הפוקוס בשחור.

גראמי 2018: Lady Gaga. צילום: פינטרסט
Lady Gaga. צילום: פינטרסט

 

חתיך הורס זה לא מספיק: ניק ג'ונאס מרגיש בטוח מדי. אחרי צילומי תחתונים שחשפו גוף מעורר מחשבות זדוניות, הוא יודע שהוא חתיך אש. אז הוא מרשה לעצמו לזרוק על עצמו משהו, לקפוץ למכולת מתחת לבית כדי לקנות חלב ומשם להמשיך לאיזה טקס. ככה בקטנה. להגיד שלום לחברים. אז זהו שלא. זה לא מספיק, חמוד.

גראמי 2018. NICK JONAS. צילום: פינטרסט
NICK JONAS. צילום: פינטרסט

 

תחכום אינטליגנטי: מצד אחד, מדובר במעיל טרנץ'.  כלומר, המלכה די עירומה. מצד שני, הלוק הזה הכי מתאים לטקס כמו גראמי – המקום המושלם לפרוץ את כל הגבולות האפשריים. מסקנה: התחכום המחושב והמדויק של ריהאנה עובד מצוין. המלכה לבושה!

גראמי 2018. RIHANNA. צילום: פינטרסט
RIHANNA. צילום: פינטרסט

 

דאעש לקחו אחריות לפיגוע: היוש פטריק סטאר. היוש צבעים הכי טרנדיים של אולטרא-ויולט. היוש זוועה שבטח תתקוף אותי בסיוטי לילה.

גראמי 2018: patrikstar. צילום: פינטרסט
patrikstar. צילום: פינטרסט

 

שיחק אותה: ג'יידן סמית' ממשיך להשתעשע בלבוש. והוא עושה את זה מצוין. רק שימשיך ככה. אמן.

גראמי 2018: Jaden Smith. צילום: פינטרסט
Jaden Smith. צילום: פינטרסט

 

המדגימה המצטיינת: חליפה גברית לנשים היא אחד הטרנדים החמים לעונה הקרובה. מכנסיים באורך שמעיד על ברוגז עם גובה הנעליים – אחד נוסף. אנה קנדריק היא אחת שידעה לשלב בין שניהם בצורה מושלמת.

גראמי 2018: ANNA KENDRICK. צילום: פינטרסט
ANNA KENDRICK. צילום: פינטרסט

 

הו, הפאסון: לעיתים, מסתבר, אין צורך בהתחכמויות מיותרות. לפניכם שמלה בגזרה מושלמת שמחמיאה לכל חלקי הגוף, שחושפת את המקומות הנכונים ומסתירה את המקומות שלא אמורים להיחשף, בתוספת כמה דיטיילים במינון הנכון. וזה מספיק.

גראמי 2018: Giuliana Rancic. צילום: פינטרסט
Giuliana Rancic. צילום: פינטרסט

 

לתמונות נוספות שחייבים לדבר עליהן – הקליקו כאן: https://www.pinterest.com/guapo_fashion/grammys-2018-lets-talk-about-it/

 

 

איתי גורביץ - 1

איתי גורביץ׳, עורך אופנה – Efifo

מבעלי גואפו (GUAPO) – בית ספר למקצועות האופנה – לימודי עיצוב אופנה ותדמיתנות במסלול המקצועי, לימודי תפירה למתחילים ומתקדמים, עיצוב שמלות כלה וערב, תדמיתנות בגדי ילדים ועוד.

המייל של איתי גורביץ׳ – info@guapo-fashion.com
האתר של גואפו – www.guapo-fashion.com
האינסטוש של גואפו – guapofashion
הפייסבוק של גואפו – https://www.facebook.com/guapofashionschool

 

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק