הנוסחה ללוק המושלם

ביאנקו-אופנה
|

מותג האופנה BIANCO יודע מה נשים רוצות: בגדים יפים שמתאימים גם ליומיום וגם לערב, נונשלנטיים ומגניבים והכי חשוב מתאימים לכל אישה. ראיון עם יוסי אברני, הבעלים ומייסד מותג האופנה BIANCO

בתרבות השפע וההיצע הקיימים בעולם האופנה של ימינו נדיר למצוא מותג אופנה המתמחה בג'ינסים, כמו BIANCO, שלאורך השנים נשאר נאמן לעצמו. 

BIANCO-אופנה
BIANCO. צילום: יח״צ

איך קמה ההחלטה להקים את המותג?
"התחלתי את דרכי בעולם האופנה כיבואן בדים. בהמשך זיהיתי את הצורך במכנסי ג'ינס מחמיאות לנשים שרוצות להיראות אופנתיות וטרנדיות. וכך, בשנת 2001, נולד המותג BIANCO."

מי קהל הלקוחות של המותג (שלכם)?
"נשים אופנתיות שאוהבות טרנדים ומלוות את המותג כבר 20 שנה וקהל חדש שמגלה אותנו כל יום." 

BIANCO-אופנה-ישראלית
BIANCO. צילום: יח״צ

במה התחדשתם לאורך השנים?
"לאור הצלחת המותג ומדרישת הלקוחות אנו מייצרים כיום קולקציות עשירות ומגוונות, ובגזרות ייחודיות כמו מכנסיים בגזרות שונות, אוברולים, ג'קטים, טופים, ושמלות."

כיצד עברה עליכם תקופת הקורונה?
"ברוח התקופה השקענו בשיפור האתר הקיים שקיבל פנים חדשות. גם היום לאחר הקורונה נשים ממשיכות לרכוש דרך האתר, בבוטיקים ברחבי הארץ ובסניפי הדגל."

BIANCO-מגזין-אופנה
BIANCO. צילום: יח״צ

מהיכן אתם שואבים את ההשראות שלכם?
"לפני עידן הקורונה, מעצבות החברה נהגולטוס ברחבי העולם, ושאבו השראה מתערוכות ומנטוורקינג. כיום, המעצבות שלנו נמצאות בקשרים עם מובילי דעת קהל בינלאומיים באמצעות המדיה. כמותג מוביל גם לנו יש מה ללמד וחברות בינלאומיות בעולם לומדות גם מאתנו."

BIANCO-מגזין-אופנה-אונליין
BIANCO. צילום: יח״צ

איפה אתם מייצרים את הדגמים שלכם?
"בעבר החברה הייתה מייצרת את רוב הקולקציות בסין. בעכבות הקורונה עברנ ולייצור מקומי בישראל ואני מאמין שגם אחרי השפעת הקורונה נמשיך לייצור חלק מהקולקציות בישראל כי למדנו מהי חשיבות לייצור בכחול לבן ללא תלות בעולם. 

BIANCO-מגזין-אופנה-ישראלי
BIANCO. צילום: יח״צ

המותג בתחילה היה לייצור ג'ינסים. גם כיום ההתמקדות זה בג'ינסים שכן, אין רשתות וחברות שמתמחות עם ג'ינסים המותאמים לכל אישה.  עם הזמן הבנו את הצורך, ראינו שהמותג מתחזק והרחבנו את הקולקציות." 

מה מייחד את המותג?
"שימוש בחומרי גלם איכותיים,נוחים ומתאימים לאקלים בארץ. גזרות נוחות ומחמיאות למבנה גוף האישה הישראלית.הקולקציה מגוונת ומתאימה לכל אירוע ולכל שעה."

BIANCO-מגזין-אופנה-דיגיטלי
BIANCO. צילום: יח״צ

איפה ניתן לפגוש אתכם?
"באתר שלנו, בחנויות הדגל: בקניון הזהב, בראשון לציון, צומת בילו, קניון קרית אונו, קניון לב חדרה ובבוטיקים נבחרים ברחבי הארץ."


Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

תגובות פייסבוק