הני יעקובסון

הני יעקובסון. קולקציית אביב קיץ 2015. צילום: לירן מימון 07
|

"כל אישה, בכל גיל, עם כל מבנה גוף, היא יפה. אני סוגדת לנשיות". קולקציית אביב-קיץ חדשה למעצבת האופנה, הני יעקובסון

הני יעקובסון

הני יעקובסון. קולקציית אביב קיץ 2015. צילום: לירן מימון -01
הני יעקובסון. קולקציית אביב קיץ 2015. צילום: לירן מימון

מאת מערכת המגזין

מעצבת האופנה הני יעקובסון משיקה קולקציית אביב קיץ 2015 חדשה. קולקציית האופנה החדשה לאביב-קיץ 2015 תחת המותג הנושא את שמה, מגיעה אחרי פסק זמן של 6 שנים, בהם הני יעקובסון עיצבה עבור מותגים אחרים. "מזה שלושים שנה שאני עושה בגדים –  אופנה היא התמכרות. בעיני, כל אישה, בכל גיל, עם כל מבנה גוף, היא יפה. אני סוגדת לנשיות", מספרת יעקובסון ומוסיפה, "ההשראות שלי נובעות מכל דבר שזז מסביבי, מכל דבר שקורה לי בחיים. מהאנשים ברחוב, מחפצים, מבדים, אפילו סרטי קולנוע יכולים להוות השראה לפריט הבא שאני אעצב. ויותר מכל דבר אחר בעולם אני אוהבת לראות נשים מאושרות, כשאני  מלבישה אותן".

לרגל השקת הקולקציה החדשה תערוך הני יעקובסון מכירה מיוחדת בביתה (יום העצמאות, ראו בהמשך) שם היא גם עיצבה ויצרה את הקולקציה החדשה. ניתן לזהות בפריטים את כתב ידה של הני יעקובסון שמאפיין אותה מתחילת דרכה. עיצובי אופנה החוצים גבולות של מידות, נשים, סגנונות, וגילאים.

הני יעקובסון. קולקציית אביב קיץ 2015. צילום: לירן מימון -05
הני יעקובסון. קולקציית אביב קיץ 2015. צילום: לירן מימון

הני יעקובסון: "ההשראה המרכזית שתמיד מלווה אותי בכל קולקציה, הן הנשים אותן אני מלבישה ואת אלה שאני רוצה להלביש. ישנם דגמים שבתהליך העיצוב אני רואה את הלקוחה בדמיוני והיא המודל ליצירה. הקולקציה היא רכה, נשית ומשוחררת, כחלק בלתי נפרד מכתב ידי לאורך כל השנים. שנותי האחרונות אותן העברתי בסין נתנו את השראתן בכמה מישורים, בשילוב של שחור ולבן וחיתוכים נקיים, לצד שילובים של טכניקות טאי דאי ודגרדה שמעניקות זרימה ורכות".

על הגזרות: "הגזרות העונה משוחררות, רכות, רחוקות מהגוף, ומעניקות ביטוי לחיבור שבין הנשי הרך למראה הבוהו שיק.  יחד עם זאת, הפריטים עוצבו לנשים חזקות, עצמאיות עם סגנון ייחודי, אך כאלה שאינן מפחדות להדגיש את הנשיות שבהן. בקולקציה החדשה אני מביאה לידי ביטוי את הגזרות המתוחכמות של המזרח מצד אחד, ואת התמימות של תקופת ילדי הפרחים מאידך –  ובין שני הקטבים האלה נוצר המתח שעושה את הקולקציה".

על הבדים: "עונת אביב קיץ 2015 משמשת לי כר נוח ומוכר לבדים שאני הכי אוהבת. כפי שהקולקציה נשית ומשוחררת כך גם הבדים. בדים טבעיים, כותנה , פשתן, שילובים של כותנה ופשתן, תחרות, פשתנים שעברו תהליך ריכוך מיוחד, ושילובים של ריקמות מהמזרח. משחקים בין שקיפויות ושילובי בדים שונים, הם חלק בלתי נפרד ממני תמיד וכך גם בקולקציה הנוכחית".

על הצבעוניות: "תמיד תהיה בגוונים של שחור, לבן, אפור והנלווים אליהם. העונה צבעתי חלק מהבדים בכחול. אבל אצלי השחור תמיד יככב".

הני יעקובסון. קולקציית אביב קיץ 2015. צילום: לירן מימון 03
הני יעקובסון. קולקציית אביב קיץ 2015. צילום: לירן מימון

טווח מחירים
חולצות: מ-300 שקל, שמלות: 700-1400 שקל

מכירה מיוחדת לרגל יום העצמאות

יום שישי 17.4 – משעה 9.00 ועד 15.00
יום שבת 18.4 – משעה 11.00 ועד 22.00
יום ראשון 19.4 – משעה 11.00 ועד 22.00
רחוב רבינו תם 8, דירה 5, רמת השרון. טלפון – 052-5082288
עמוד הפייסבוק של הני

תגובות פייסבוק