B-unique

עיצוב נעל ל B-unique
|

רשת הנעליים B.unique משיקה קולקציה שיוצרה במהדורה מוגבלת בעיצובן הבלעדי של חמש בלוגריות אופנה מובילות

B-unique

שני ספיבק הפועלת מאחורי הבלוג –  Blonde Bleach
מיכל פורטמן הפועלת מאחורי הבלוג – Matryoshka  by Michal Portman
יאנה חייטוביץ' הפועלת מאחורי הבלוג – Lace and Chiffon
עופרי רבן הפועלת מאחורי הבלוג – style as a way of life
ספי ארליך– פועלת מאחורי הבלוג way too yellow

מאת  מערכת המגזין

מותג הנעליים B.unique משיק קולקציית קפסולה ייחודית של שעוצבה על ידי חמש בלוגריות אופנה מובילות. שיתוף הפעולה נוצר כדי להעמיק את התודעה הציבורית לתהליך ייצור ועיצוב כחול לבן של תעשיית הנעליים המקומית, שעוברת תהפוכות רבות במהלך השנים האחרונות. B-unique , הנה חברת נעליים ישראלית בעלת ותק של למעלה משלושים שנים, המייצרת את קולקציות הנעליים במפעלי החברה הממוקמים בתל אביב.
כל בלוגרית קבלה דגם של נעל, לו היא העניקה את האינטרפרטציה האישית שלה, אך עדיין  מתכתבת עם השפה העיצובית של המותג. תהליך העבודה כלל איור, בחירת עורות וצבעים, על פי טעמה של כל אחת מהבלוגריות.

עיצוב נעל ל B-unique-4
שני ספיבק. 350 שקל. צילום גלעד בר שלו

ההשראה של הבלוגרית שני ספיבק מהבלוג Blonde Bleach, בעיצוב הדגם שעיצבה, הושפעה מפרחי הבוגינוויליה הסגולות והמדהימות שצומחות  בסמוך לביתה. שילוב הצבעים הוא אחד הטרנדים של סתו חורף 2016

עיצוב נעל ל B-unique-3
מיכל פורטמן. 350 שקל. צילום גלעד בר שלו

ההשראה של הבלוגרית מיכל פורטמן מהבלוג – Matryoshka by Michal Portman, מגיעה מהמשפט: Be yourself and SHINE in your own way, ללבוש צבעים ולא לפחד לעשות שילובים ולהעז.

עיצוב נעל ל B-unique-1
יאנה חייטוביץ' . 350 שקל. צילום גלעד בר שלו

את ההשראה של הבלוגרית יאנה חייטוביץ' מהבלוג Lace and Chiffon היא שאבה מהעיר קופנהגן שבדנמרק, בה היא ביקרה ערב משימת העיצוב. " הסגנון הסקנדינבי, המינימליסטי והגיאומטרי תמיד הקסים ורתק אותי. בחרתי בצבעי השחור והלבן ורק את הרצועה צבעתי באפור – כחול קר ומרגיע, כמו הים הבלטי, על גדותיו שוכנת העיר המופלאה קופנהגן", היא מתארת.

עיצוב נעל ל B-unique-2
עפרי רבן. 250 שקל. צילום גלעד בר שלו

ההשראה של הבלוגרית עפרי רבן –מהבלוג  style as a way of life ,הגיעה בעקבות המשיכה שלה בתקופה האחרונה לצבע הכחול על גווניו, והאסוציאציה שלו לקיץ ולחופשה באיי יוון.

עיצוב נעל ל B-unique-5
ספי ארליך. 350 שקל. צילום גלעד בר שלו

הנעליים שעיצבה  הבלוגרית ספי ארליך מהבלוג – way too yellow הן בהשראת חופש, חומרים טבעיים, אווירה היפית ונוסטלגית של הסבנטיז. " הן נוחות ובלתי ניראות כמעט על הרגל, ומשתלבות במראה בלי לגנוב את ההצגה. כאלה הם סנדלי הקיץ המושלמים", היא מוסיפה.
המותג B-unique שם דגש רב על בחירת חומרי גלם איכותיים לדוגמא סוגי בטנות, לצד  שימוש בעקבים וסוליות באיכות גבוהה ביותר, בכדי ליצור עמידות לאורך זמן ובלאי נמוך. זאת ועוד, ישנה הקפדה על גמישות מרבית על מנת לאפשר התאמה של הנעל לכל כף רגל.

טווח מחירים : 250 350 שקל

את המהדורה המוגבלת של B-unique X bloggers  ניתן להשיג:
תל אביב- דיזנגוף 114,  מכירה גם באתר האינטרנט: www.b-unique.co.il

 

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com

אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק