הסרום החדשני של גרנייה שמפוצץ בויטמין c

מגי אזרזר צלם שלומי יוסף - 1
|

גרנייה משיקים בארץ סרום להבהרת העור עם כמות נכבדת של ויטמין C המיועד להברת העור, החלקת העור והענקת זוהר ומכיל 3.5% ניאצינאמיד, חומצה סליצילית וחומצת לימון. הסרום שזכה להצלחה חסרת תקדים מעבר לים עושה עלייה לארץ. מגי אזרזר הפרזנטורית של גרנייה הופיעה לראשונה אחרי הלידה של התאומות והתלהבה מהסרום החדש

השחקנית מגי אזרזר פצחה אתמול בהופעה פומבית ראשונה ורשמית מאז לידת התאומות, כשהיא במצב רוח מרומם: "אלוהים, יש עולם בחוץ"! אמרה כשנכנסה כשהיא מוחאת בעצמה כפיים.

מגי הגיעה לרגל השקת סרום של המותג גרנייה, שנערך על גג מלון קרלטון תל אביב. מגי שיתפה וסיפרה: "התאמות נולדו בהפרש של 2 דקות אחת מהשנייה, האחת קופי אבא שלה והשנייה קופי שלי- אבל ביניהן אין כל דמיון".

עוד אמרה: "אני בשוק שהצלחתי להגיע בזמן, שהספקתי הכל ושאני נראית נורמלי… בכל זאת….תאומות ואני על 3 שעות שינה בלילה…. בכירי המותג גרנייה העניקו לאזרזר  את הסרום החדש והיא  הדגימה כיצד מרדימים תינוקות.

מימין דניאלה פרוסקי שיאון מגי אזרזר ואילן נקש צלם שלומי יוסף (Custom)
מימין דניאלה פרוסקי שיאון מגי אזרזר ואילן נקש צלם שלומי יוסף

מגי על תאומות: "נולדו בהפרש של 2 דקות אחת מהשנייה, האחת קופי אבא שלה והשנייה קופי שלי- אבל ביניהן אין כל דמיון"

מגי שיתפה וסיפרה: "התאמות נולדו בהפרש של 2 דקות אחת מהשנייה, האחת קופי אבא שלה והשנייה קופי שלי- אבל ביניהן אין כל דמיון". עוד אמרה: "אני בשוק שהצלחתי להגיע בזמן, שהספקתי הכל ושאני נראית נורמלי… בכל זאת….תאומות ואני על 3 שעות שינה בלילה…. ".. עוד סיפרה מגי למשתתפים כי "חופשת לידה זה שקר – אין חופשה ויש המון עבודה! למרות שקותי הוא אב מושלם, ממש אב השנה,  הוא כל כך פעיל שאני לגמרי רק העוזרת שלו….".

בכירי המותג גרנייה בניהם: אילן נקש – מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל,  דניאלה פרוסקי שיאון – סמנכ"לית תקשורת וקיימות, ונטע קרצו-נייגר מנהלת התקשורת של המותג גרנייה,  העניקו לאזרזר  את הסרום החדש של המותג וסיפרו לה שזו הפעם הראשונה שהמותג גרנייה משיק בעולם סרום.

בתום האירוע מגי הדגימה לכל האורחים איך מרדימים בייבי בעמידת קנגרו למופת וחתמה בטיפ חשוב ליולדות העתידיות: "אל תקשיבי לכל הסובבים אותך מיד אחרי הלידה. כולם חושבים שהם אנשי דעת ויודעים הכל, וחשוב לשים את הדברים בערבון מוגבל"

על הסרום החדש של גרנייה

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק לראשונה סרום ויטמין C המסייע בהבהרת כתמי עור, החלקת העור והענקת זוהר.  הדאגה מספר 1 של הצרכניות היא – פיגמנטציה וכתמי עור. לאחר שזכה להצלחה מסחררת בעולם, סרום ויטמין *C של גרנייה מגיע לישראל ומספק מענה אפקטיבי לצרכניות הישראליות במדינה שטופת השמש. 

מה תפקידו של הסרום? הסרום מעניק לעור בוסט משמעותי של חומרי הזנה שחשובים לו, והוא מהווה את הבסיס לשאר מוצרי הטיפוח וההגנה לעור. הסרום מכין את העור לפני קרם הלחות ומעניק לו רכיבים מרוכזים פעילים – כל סרום והרכיבים שבו. 

סרום ויטמין C
סרום ויטמין C גרנייה . צילום: יח״צ חו״ל

סרום ויטמין C של גרנייה מבוסס על פורמולה ייחודית המכילה 3.5% ניאצינאמיד, ויטמין C, חומצה סליצילית וחומצת לימון, כשכולם מהווים רכיבים פעילים עוצמתיים הידועים בסגולתם להפחית מראה כתמים ולהעניק לעור מראה אחיד, קורן וזוהר. סרום ויטמין C מסייע בהפחתת מראה כתמי עור בתוך 6 ימים בלבד!

יעילות מוכחת! בתוך 3 ימים – העור מוזן בלחות ובעל תחושה חלקה יותר| בתוך 6 ימים – הסרום מסייע בהפחתה במראה ובצפיפות כתמי העור בתוך 56 ימים – מסייע בהפחתת 43% מנראות הכתמים הכהים על עור הפנים, בהשוואה לעור סביבם.

הסרום מוגש בבקבוק זכוכית עם טפטפת נוחה לשימוש (כמות מדודה ומדויקת) והאריזה ניתנת למיחזור. הוראות שימוש:  יש להשתמש במנת פיפטה אחת ולעסות בעדינות על עור פנים נקי. להשתמש מדי בוקר וערב לפני השימוש בקרם יום /לילה.

מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ש"ח (30 מ"ל) | מחיר השקה בחודש מאי: 49.90 שקל

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק