העיניים של אנה ווינטור

אופנה, טליה צורף
|

EYES OF FASHION – תערוכת איורי אופנה של המאיירת הישראלית הבינלאומית טליה צורף תוצג במלון פוליהאוס (מלונות בראון) בין התאריכים 6-9.2.2020

מאת: אפי אליסי

המאיירת הישראלית הבינלאומית טליה צורף מאיירת אופנה ולייף סטייל עם אינסטגרם שבו מעל 100,000 עוקבים. בעמוד הפופולרי היא מציגה את איוריה מתצוגות אופנה נחשבות בבהם ביקרה ברחבי העולם.

העבודות הייחודיות של טליה צורף התפרסמו במגזינים נחשבים: Vogue, ELLE, הניו יורק טיימס, Harper’s Bazar, Cosmopolitan, Glamour, גרציה ועוד.

Eyes of Fashion - Talia Zoref at the Polihouse (1, מגזין אופנה
Eyes of Fashion – Talia Zoref at the Polihouse

הבטחה

טליה צורף נבחרה על ידי מגזין ״פורבס״ כאחת ההבטחות ונכנסה לרשימה היוקרתית שפורסמה במגזין הנחשב. טליה צורף עובדת עם בתי אופנה מובילים בעולם כמו פנדי, שאנל, מיסוני, מייקל קורס, דיור ומותגי אופנה בינלאומים כמו H&M.

עושה ריסים לגל גדות

היא איירה את קנדל ג'נר, ג'יג'י ובלה חדיד, סלין דיון, גל גדות, בר רפאלי, פארל וויליאמס, היילי בולדווין-ביבר, אנה ווינטור, מאריה קארי שצעדו על המסלולים הנחשבים והעניקה להם באופן באישי את האיורים במפגשים איתם.

Eyes of Fashion - Talia Zoref at the Polihouse (1, חדשות אופנה
Eyes of Fashion – Talia Zoref at the Polihouse

EYES OF FASHION

בתערוכה מוצגים כ-70 עבודות שאיירה (כמעט מדי יום) במשך שנתיים וקצת בהשראת הקונטרסט בין עולם האופנה הצבעוני והכיפי, לעין השופטת המגמדת את שאר האלמנטים בעולם האופנה וברשתות החברתיות.  

״מדכא את התוצרים היצירתיים שלהם״

טליה צורף: ״ניסיתי ליצור משחק כיפי, אופנתי אך גם ביקורתי על עולם האופנה לטוב ולרע, שמצד אחד מורכב מנפשות יצירתיות, חופשיות ומקוריות ומצד שני, נפשות השופטות אנשים מכל מיני בחינות, אם מהצד החיצוני, או אם מהלחץ הביקורתי המופעל כיום על מעצבים ואמנים ליצור בכמויות גדולות, מה שמדכא בסופו של תהליך את התוצרים היצירתיים שלהם.

Eyes of Fashion - Talia Zoref at the Polihouse (1, תעשיית אופנה
Eyes of Fashion – Talia Zoref at the Polihouse

״דיאלוג בעזרת העיניים בלבד״

בתקופה בה יצרתי את סדרת האיורים, הרגשתי את נושא השיפוטיות פעמים רבות וניסיתי לבטא את העניין שבער בי על הנייר, עם האמנות שלי. חיפשתי דרך להביע את הרגשות שחוויתי באמצעות דמות שתיצור דיאלוג בעזרת העיניים בלבד. 

״לכל דמות ניסיתי ליצור אופי דמיוני״

הוספתי ריסים מסולסלים וארוכים שאיוריי מזוהים איתם, המסתעפים מהעיניים כענפים של עץ. סדרת האיורים הזו היא התשובה האקראית והכיפית של השילוב האינטואיטיבי והצבעוני אתו יצרתי את הדמויות. לכל דמות ניסיתי ליצור אופי דמיוני ובלתי-מושג. גם כאשר יש כמה עיניים לכל דמות, ניסיתי ליצור דיאלוג שיפוטי ביניהן״.

האינסטגרם של טליה צורף: taliazorefstyle@


EYES OF FASHION – טליה צורף

התערוכה תוצג במלון פוליהאוס מקולקציית מלונות בראון.
רח' נחלת בנימין 1, תל אביב.
בין התאריכים 7-29 בפברואר 2020.
הכניסה חופשית בכל שעות היום.
פתיחה חגיגית למוזמנים בלבד: יום חמישי, 6 בפברואר 2020 בשעה 20:00.


מלון פוליהאוס

המלון מקולקציית מלונות בראון. הוא שוכן במבנה באוהאוס בלב תל אביב ומשלב את אדריכלות הבאוהאוס עם עיצוב מודרני וצבעוני. את המלון עיצב קארים ראשיד, של מעצב על בינלאומי.

אתר מלונות בראון: https://brownhotels.com/
מלונות בראון אינסטגרם: brownhotels


אנה ווינטור

פורסם בקטגוריות אופנה, תעשיית האופנה
תגובות פייסבוק