הפקת אירועים. אירן וצמרת הפקות

בצילום: אירן שירום וצמרת חובש זילברברג - 2
|

אירן שירום וצמרת חובש זילברברג יפיקו לכם אירוע מתוקתק לשביעות רצונכם. מלבד החיוך והסבלנות הרבה שהן מחלקות הן משתפות אתכם בטיפים לאירוע המושלם שלכם

 

בצילום: אירן שירום וצמרת חובש זילברברג - 1
אירן שירום וצמרת חובש זילברברג

 

מאת: חן קרופניק

בת מצווה, חתונה, או אירוע חברה. אלו הפכו כבר מזמן לאירוע גדול וחשוב שיש להשקיע בו ולא רק עבור אירוע שההורים או המנהלים מפיקים לבד. כדי שהאירוע יהיה מדהים, מעולה, כזה שיענה על כל צרכי הלקוח וישאיר את האורחים פעורי פה, צריך לתכנן, לדייק בביצוע ולהפיק כמו שצריך. בקיצור: צריך הפקה! בשביל הפקה צריך לשכור את שירותיהן של מפיקות אירועים מקצועיות. אירן וצמרת עושות בדיוק את זה.

"אנו פועלות מתוך ההבנה שכל אירוע צריך להיבנות ולעבור בכיף ובהתאמה אישית לאופי, רצונות וצרכי הלקוח, והכל בחיוך וסבלנות״. מסבירה צמרת חובש זילברברג, בעלת ניסיון רב בהפקת אירועים פרטיים מהבנת צרכי הלקוח ועד הגשמת הפנטזיה באירוע עצמו. "לא משנה אם מדובר באירוע פרטי או עסקי, בר מצווה השקה יום עיון או חתונה. צריך לתכנן ולבצע מא' ועד ת'. הלקוח רק צריך להגיע לאירוע ולא להתעסק בדבר מסביב במהלכו" מוסיפה אירן שירום, בעלת ניסיון בתחום העסקי מאירועי חברה קטנים ועד הפקות גדולות לפי התאמה מדויקת לצרכי הלקוח.

אירן שירום, נשואה עם שני ילדים. מאז ומתמיד התעסקה בהפקות אירועים. לאחר שנים של עבודה במגזר העסקי בתפקידים ניהוליים שונים החליטה לעשות צעד משמעותי ולפתוח חברת הפקות משלה.
צמרת חובש זילברברג, גם היא נשואה עם שני ילדים, מגיעה ממשפחה שמתעסקת בתחום שנים רבות. צמרת הקימה חברה להפקות אירועים והתמקדה במגזר הפרטי. תוך כדי תנועה וביקוש הגיע צורך להעמיק גם במגזר העסקי וכך נוצר החיבור הנכון והמדויק בהקמת השותפות עם אירן שירום. כך נולדה חברת "אירן וצמרת הפקות IZ EVENTS".

 

בצילום: אירן שירום וצמרת חובש זילברברג
אירן שירום וצמרת חובש זילברברג

 

"אנו מתמחות באירועים פרטיים ועסקיים: חתונות, בר ובת מצווה, אירועי חברה, השקות, ימי עיון וימי כיף, כנסים ואף נופשים בארץ ובחו"ל״. עד כאן הכל נשמע קל ויפה. מתכננות אירוע, מפיקות הלקוח מרוצה וכך הלאה. אבל לא תמיד קל לתכנן ולהתאים את האירוע בדיוק כפי שהלקוח רוצה וצריך. "הקושי בהפקת אירוע הוא הדיוק לצפיות הלקוח והבנה ברורה לצרכיו.ומענה מהיר ויעיל ". הן מספרות. לכן הן עובדות עם רשימת ספקים קבועה אשר מתחייבים על איכות, נאמנות ושירות וכך הן יכולות להציע ללקוח בדיוק את מה שהוא צריך ולהתאים את ההיצע למה שהוא רוצה. התוצאה היא אירוע מושלם בו הלקוח רק מאשר את הקונספט ומגיע ליהנות. אירן וצמרת נמצאות במהלך כל האירוע, מתדרכות את הצוות, מקימות מאפס את הקונסטרוקציה אם צריך, מסבירות ומתפעלות את כולם מרגע ההחלטה של הלקוח ועד אחרוני האורחים. והכל בסבלנות וחיוך ומקצועיות רבה.

"הכי מתגמל זה לראות איך החלום והעבודה הקשה הופכים למציאות ולקבל את הפידבק מהאורחים ומהלקוח. אנחנו אוהבות לעזור ולשמח אנשים ולהיות שותפות מלאות ביום המשמעותי בחייהם״. אכן באירוע שהן מפיקות אפילו לא תשימו לב אליהן כמפיקות האירוע, תרגישו אותן כחלק מהאורחים. הן נטמעות מאחורי הקלעים ומתפעלות את האירוע בשקט ובסבלנות והכל ללא תקלות.

מניסיונן הן הסכימו לשתף במספר טיפים לתכנון אירוע מושלם:

1. החליטו על הנושא והקונספט לפני קיום האירוע – לפני כל התכנונים וודאו שיש לכם נושא מרכזי שסביבו יתרכזו כל התכנונים הקטנים של האירוע.
2. בדקו את לוח השנה היטב לוודא שאינכם מתזמנים אירוע בתאריך בו יש חג או יום זיכרון, ימים מפורסמים כמו יום האישה הבינלאומי או חופשות פופולאריות שכן באותה תקופה יהיו המון אירועים מה שמשפיע על כמות האורחים ועל המחירים.
3. החליטו על תקציב בתחילת התכנון כולל כסף ספייר שתוכלו לשים בעת הצורך. השתדלו להישאר במסגרת התקציב ולא לחרוג ממנו.
4. טיפ חשוב: מכמות המוזנים שאישרו הגעה בדרך כלל מגיעים בין 25-30% פחות ולכן התכוננו לכך מראש.
5. קבלו המלצות על אנשי מקצוע וספקים והשוו מחירים לפני שתסגרו עם ספק אחד. מומלץ לקחת חברה שתרכז עבורכם את כל הספקים יחדיו.

שיהיה אירוע מוצלח!

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק