הצעצוע התורן: משקפי הזהב של ריי באן בדרך לארץ

ריי באן זהב, Ray-Ban, Ray-Ban Wings, Ray Ban gold, Fashion, Isreeli Fashion Magazine, Fashion Magazine, Efifo, Fashion Articles, Fashion News, מגזין אופנה ישראלי, אופנה ישראלית, חדשות אופנה 2018, מגזין אופנה, כתבות אופנה 2018, מגזין אופנה ועיצוב, מגזין אופנה אונליין, מגזיני אופנה ישראלים, מגזין אופנה 2018, עיתון אופנה 2018, סטייל
|

לא תאמינו, אבל רק 2,000 שקלים וקצת מזל יזכו אתכם במשקפי מסיכה מצופים בזהב של המותג האלמותי שהחליט להחזיר לחיים להיט של אייטיז. כל הפרטים בפנים

איתי א. גורביץ'

 

בעלי חברות האופנה יודעים היטב על איזה כפתורים ללחוץ בקרב חובבי הסטייל כדי לכבוש את עיניהם ואת ארנקם. הפעם אנחנו עם מותג משקפי השמש ריי באן, שלמרות כמה קשיים בדרך, מצליח המותג מאז היווסדו ב-1937 לשמור על טרנדיות ואקטואליות בים של מותגי אופנה בועטים.

ריי באן זהב : Ray-Ban, Ray-Ban Wings, Ray Ban gold
Ray-Ban. צילום: יח״צ

הפעם עושים את זה החבר'ה באמצעות מהדורה מוגבלת של דגם Ray-Ban Wings – משקפי מסיכה מאייטיז שעושים קאמבק. רק עם טוויסט קטן.
הקולקציה הנוכחית משוכפלת ב-7 צבעים שונים. אחת האפשרויות – בציפוי זהב 24 קראט – מוצעת במהדורה מוגבלת לאספנים. חמישה דגמים ממנה יגיעו לארץ בחודש יולי הקרוב. המחיר: 2,000 שקל, חייב להודות, די אנושי יחסית לבהלה שצפויה להיווצר בקרב האספנים הפאשניסטים. שיהיה בהצלחה במירוץ אל הריי באן המוזהב.

rayban, Ray-Ban, Ray-Ban Wings, Ray Ban gold
Ray-Ban. צילום: אינסטגרם

אתר ריי באן: www.ray-ban.com/israel
האינסטגרם של ריי באן: www.instagram.com/rayban

 

 

 

איתי גורביץ - 1

עורך אופנה Efifo – איתי גורביץ׳

איתי גורביץ' – מבעלי גואפו (GUAPO) – בית ספר למקצועות האופנה – לימודי עיצוב אופנה ותדמיתנות במסלול המקצועי, לימודי תפירה למתחילים ומתקדמים, עיצוב שמלות כלה וערב, תדמיתנות בגדי ילדים ועוד.

המייל של איתי גורביץ׳ – info@guapo-fashion.com
האתר של גואפו – www.guapo-fashion.com
האינסטוש של גואפו – guapofashion
הפייסבוק של גואפו – https://www.facebook.com/guapofashionschool

מגזין אופנה של ישראל
מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
אינסטגרם: fashionisraelmagazine
קבוצת האופנה והביוטי שלנו פתוחה לכולם: מגזין אופנה של ישראל

 

פורסם בקטגוריה כתבות אופנה
תגובות פייסבוק