מגזין אופנה: קולנוע אמריקאי בישראל

States of Minds 2015-מגזין-אופנה-
|

מגזין אופנה: קולנוע אמריקאי  – States of Minds 2015 – סינמטק תל אביב, סינמטק ירושלים, מדיאטק חולון, סינמטק חיפה

מגזין אופנה: קולנוע אמריקאי

אל פצ'ינו-אופנה
מנגלהורן אל פצ'ינו

 

היום 26.2.15 ייפתח פסטיבל "סטייט אוף מיידנס" – פסטיבל הקולנוע האמריקאי העצמאי בישראל בסינמטק תל אביב. הפסטיבל ייפתח עם הקרנת בכורה של הסרט "ללמוד לנהוג" בימוי: איזבל קוישט שחקנים: בן קינגסלי, פטרישיה קלרקסון.

מערכת המגזין

פסטיבל הקולנוע האמריקאי העצמאי בישראל, מתקיים בשיתוף עם שגרירות ארצות הברית, התאחדות סרטי הקולנוע של אמריקה (MPAA) , הטלוויזיה הציבורית של ארה"ב (PBS) ואיגוד לשכות המסחר (FICC). הפסטיבל מתמקד בקולנוע כמנוע לשינוי חברתי, מוקרנים בו סרטים עצמאיים המציגים את הרבגוניות של החברה האמריקאית. הספקטרום הרחב של הקהילות המרכיבות את אמריקה – קהילות אתניות, דתיות, סוציו-כלכליות, מגדריות, קהילות מהגרים ועוד. בתכנית האמנותית של הפסטיבל השנה 7 סרטים עצמאיים עלילתיים ו-6 סרטים תיעודיים,סדנאות קולנוע וכנס "מדיה וטכנולוגיה".

לפסטיבל השנה יגיעו שלושה במאים אמריקאים להציג את סרטיהם:

גארט בראדלי (Garrett Bradley), במאית הסרט "מתחת לחלומות" מהבמאיות הצעירות המוכשרות ביותר בארה"ב בתחום הקולנוע העצמאי. זכתה בפרס התאחדות סרטי הקולנוע של אמריקה (MPAA) ופרס ארגון העיתונאים הזרים בהוליווד.

בן נייבורס (Ben Nabors) , במאי הסרט "ויליאם וטחנת הרוח"

שזכה לפרסים ושבחים רבים על האופן שבו הצליח להציג את סיפורו מעורר ההשראה ומלא החיים של הממציא המלאווי ויליאם קמקאוואמבה. ערוץ POV  הציבורי האמריקאי (PBS) כלל את הסרט ברשימת 20 הסרטים התיעודיים הטובים ביותר  בשנת 2013.

אנה וקסלר (Anna Wexler)

במאית הסרט הדוקומנטרי "לא שגרתי" שהוקרן בפסטיבלי קולנוע בינלאומיים רבים, ביניהם פסטיבל DOC NYC 2013, פסטיבל  הקולנוע היהודי בבריטניה 2014 ופסטיבל ארלינגטון 2014.

שלושת הבמאים ינחו סדנאות קולנוע וכיתות אמן לבני נוער וישתתפו בכנס "מדיה וטכנולוגיה". ברדלי תרצה בכנס על התקדמות הנשים בתחומי המדיה והטכנולוגיה. 

אורחים נוספים של הפסטיבל שיגיעו להשתתף בכנס המדיה וטכנולוגיה הם: 

טובי שודהורי (Toby Chaudhuri)

סגן נשיא לתקשורת אסטרטגית ולשותפויות ארציות ברשת PBS

ויאן ואן וורן (Jan Van Voorn)

סגן נשיא להגנה על תוכן גלובלי ופעילות אינטרנט בהתאחדות סרטי הקולנוע של אמריקה (MPAA).

At Middleton press still 7-מגזין-אופנה
At Middleton press still 7

מגזין אופנה: קולנוע אמריקאי

סרטים עלילתיים

ללמוד לנהוג (LEARNING TO DRIVE)

בימוי: איזבל קוישט שחקנים: בן קינגסלי, פטרישיה קלרקסון

כשבעלה מזה 20 שנה עוזב אותה, וונדי שילדס צופה איך חייה הנוחים מתהפכים בין לילה. כשהיא מנסה להשיג בחזרה את עצמאותה בניו יורק.

היא עומדת בפני מחסום: היא מעולם לא למדה לנהוג. חייה משתנים לגמרי כשהיא פוגשת בדרוואן, מורה לנהיגה ונהג מונית סיקי שעומד להינשא בשידוך.

מתחת לחלומות (BELOW DREAMS)

בימוי: גארט ברדלי (אורחת הפסטיבל) שחקנים: אליוט אלרס, ג'מיין ג'ונסון

מסע פיוטי העוקב אחר חייהם של שלושה צעירים המשוטטים ברחובות ניו אורלינס בחיפוש אחר עבודה, תהילה ואהבה.

סרטה הראשון של גארט ברדלי הוא חזרה אל קולנוע טהור, הפותח בפני הצופה את הנרטיב הנוכחי של הנוער בימינו שמתעלמים ממנו, באמצעות חשיפה ויזואלית מדהימה.

במידלטון (AT MIDDELTON)

99 דקות, אנגלית, תרגום לעברית, ארה"ב, 2013

בימוי: אדם רוג'רס, שחקנים: אנדי גרסיה, ורה פרמיגה, ספנסר לופרנקו

סיפור על אהבה מאוחרת. ג'ורג' מבקר את בנו קונרד באוניברסיטת מידלטון. הוא נתקל באדית, אישה חופשייה ומשוחררת המבקרת את בתה אודרי.

השניים יוצאים להרפתקה רומנטית משלהם, גונבים אופניים, משתתפים בשיעורים ומעשנים חשיש עם הסטודנטים.

מנגלהורן (MANGELHORN)

בימוי: דייויד גורדון גרין, שחקנים: אל פצ'ינו, הולי האנטר, כריס מסינה, הרמוני קורין

איי ג'יי מנגלהורן המתבודד מעולם לא התגבר על אהבת חייו הגדולה, קלרה. הוא מרגיש קרוב יותר אל החתול שלו מאשר אל האנשים הסובבים אותו ומעדיף למצוא שלווה בעבודתו כמסגר ובשגרת חייו.

עדיין הוא שומר על קשר רציף עם בנו, מתגאה בבן טיפוחיו לשעבר שאבד וביצירת קשרי ידידות עם בנקאית טובת לב. כשמתקרבת אפשרות של אהבה חדשה, הוא צריך להחליט אם להישאר שקוע בעבר או לקבל את ההווה

פורט בליס (FORT BLISS)

בימוי: קלאודיה מיירס שחקנים: מישל מונהן, עמנואל שריקי, רון לווינגסטון

דרמת מלחמה חזקה- חובשת מעוטרת מדליות ואם חד-הורית חוזרת הביתה משירות צבאי ארוך באפגניסטן ומתמודדת עם יצירה מחדש של הקשר עם בנה הצעיר.

קומו על הרגליים (GET ON UP)

בימוי: טייט טיילור, שחקנים: צ'דוויק בוסמן, דן אקרויד, ויולה דייויס

סיפורו של סנדק הFאנק, ג'יימס בראון. כילד, גדל בראון בבית לא יציב ונטה לכיוון של חיי פשע. אך בעידודו של חברו בובי, בראון גילה שיש לו כישרון מוזיקלי אדיר והחל לנגן עם להקה מקומית.

לאחר שמפיק מוזיקלי מבחין בפוטנציאל שלו, הוא דוחף אותו לחזית הבמה. ככל שייעשה מפורסם ומשפיע יותר, חייו המקצועיים, החברתיים והרומנטיים יעברו תהפוכות רבות.

שחור או לבן (BLACK OR WHITE)

בימוי: מייק בינדר שחקנים: קווין קוסטנר, ג'ניפר איל, אוקטביה ספנסר

אליוט אנדרסון התאלמן מאשתו לאחר שנהרגה בתאונת דרכים. לפני מספר שנים בתו נפטרה במהלך הלידה ונכדתו כהת העור, אלואיז, עברה להתגורר עמו ועם אשתו המנוחה. המצב החדש שנוצר נוכח הטרגדיה מציב את אליוט כאפוטרופוס היחיד של אלואיז. רואנה, סבתה של הילדה מצד האב, אינה מוכנה להשלים עם העובדה שאליוט, גבר לבן חסר אחריות, יגדל לבדו את נכדתה. היא פונה לבית המשפט ופותחת במאבק עיקש מול אליוט בכדי לזכות במשמורת על אלואיז.

שלום אחרי החתונה (PEACE AFTER MARRIAGE)

בימוי: גזי אלבוליווי שחקנים: גזי אלבוליווי היאם עבאס , האני קאמל, עינת טובי, עומר ברנע
דפוק וזרוק בעיר הגדולה, מנסה ערפאת להיגמל מהתמכרות כפייתית לחוברות פורנו ולהיחלץ מהניסיונות לשדך אותו לבחורות פלסטיניות.

לאחר עוד סיבוב חטאים במנהטן, הוא מביא הביתה צעירה ישראלית, שמעמידה למבחן את גבולות הסובלנות של הוריו.

זהו סרטו השני של גזי אלבוליווי, הבמאי-תסריטאי-שחקן יליד ירדן, שגדל בברוקלין ונבחר לפני עשור על-ידי Filmmaker Magazine לאחד הקולות המבטיחים של הקולנוע העצמאי האמריקני.את התסריט ל"שלום אחרי החתונה" כתב במהלך חופשה בירושלים, ואת הסרט עצמו הצליח להשלים בכספי זכייתו ב"פרס ההבטחה היצירתית" בפסטיבל טרייבקה.

גזי ליהק את עצמו לתפקיד הראשי לצד היאס עבאס ("עץ הלימון"), שמופיעה כאן בתפקיד קומי נדיר; חברו השחקן המצרי האני קאמל והישראלים עומר ברנע, יפעת טובי ואסף כהן.התוצאה: מזרח תיכון חדש, פרוע וחסר עכבות. אם תרצו,סיינפלד פלסטיני על סטרואידים.

Black or White-מגזין-אופנה
Black or White

מגזין אופנה: קולנוע אמריקאי

סרטים דוקומנטריים

סגנון מתקדם (ADVANCED STYLE)

בימוי: לינה פליופלייטה

דיוקן של שבע נשים בין הגילאים 62-95 שהן גם אייקון של אופנה ברחבי עיר מגוריהן ניו-יורק. הבמאית לינה פליופלייטה מבססת את חומריה על הבלוג של צלם האופנה ארי סת כהן, בעצמו נמשך ליופי מבוגר, ועוקבת אחר חייהן של נשים עם סטייל משלהן.

יחד עם הקשיים של הזקנה, כל אחת מהן עדיין ממשיכה לפתח את המראה הייחודי שלה, ולחפש פתרונות יצירתיים ומקוריים לשאלה "מה אלבש היום?"

MESTIZO

בימוי: טאלון גונזלס

אנשים ממוצאים אתניים מרובים מבטאים את המורכבות שבזהות כשהם מתמודדים עם השאלה: "מה אתה?". דרך הופעות "ספוקן וורד" וראיונות הם משתפים את חוויותיהם של לגדול כבני גזע מעורב במאה ה-21.

אנימציה עוזרת להמחיש את הדינאמיקה הקיומית של דמוגרפיה שגדלה. הסרט מתעמת עם הדעות הקדומות של הצופים לגבי זהות אתנית וגזעית.

וויליאם וטחנת הרוח (WILLIAM AND THE WINDMILL)

בימוי: בן נייבורס (אורח הפסטיבל) שחקנים: וויליאם קמקוואמבה, טום ריילי

וויליאם, צעיר מלאווי מלמד את עצמו לבנות טחנת רוח להפקת חשמל מחלקי זבל ובכך הוא מציל את משפחתו מעוני ורעב.

הוא נהיה אייקון אנרגיה לעולם המתפתח ופוגש ביזם והמנטור האמריקאי טום ריילי אשר עוזר לו לדמיין עתיד חדש.

הצלחה, לחץ והתבודדות באים בעקבות ההמצאה שלו וחייו משתנים.

בזמן שהוא מתמודד עם הפוטנציאל של העתיד המבטיח שלו, הוא משתוקק להרחיק את עצמו מטחנת הרוח שהפכה אותו למפורסם.

לא שגרתי (UNORTHODOX)

בימוי: נדיה אורטלט, אנה ווקסלר

בגיל שש עשרה, אנה וקסלר כבר התנתקה מהקהילה היהודית האורתודוקסית בניו ג'רזי, דחתה את הדוקטרינה הדתית והמגבלות החברתית שלה ומנתקת את קשריה עם משפחתה. היא בורחת מהבית, ישנה ברחובות ומתנסה בסקס וסמים עם חברים שגם עזבו את העולם החרדי.

עם זאת, לאחר שלמדו בישראל, חבריה מחליטים לחזור לעולם הדתי.

אנה מרגישה נבגדת ומחליטה לצאת למסע בעקבות שלושה צעירים יהודים מרדניים במסע שלהם מהתיכון לישראל שבו היא עצמה צריכה להתמודד עם שורשי המאבק שלה ולהבין את משמעות האמונה, הדת והזהות שלה.

HEIR TO AN EXECUTION

בימוי: אייוי מירופול

נכדתם של יוליוס ואת'ל רוזנברג, הזוג האמריקאי שהואשם בריגול בשנות ה-40 והוצא להורג, יוצאת לפתוח שוב את הפצע המגליד.

אייוי מירופול תרה אחר עדים חיים לפרשה, משוחחת עם אביה ושואלת שאלות בדבר אישיותם של סביה, תוך הצגת האמביוולנטיות הגדולה סביב מה שעשו או לא עשו.

הנכדה מעזה להעלות ספקות בקשר ל"קדושתם" הטוטלית של הזוג רוזנברג, למרות שאין ספק כי ההאשמות נגדם היו מוגזמות וכי חלק נכבד מהעדויות היו מפוברקות.

כולל קומנטרי וראיון עם המחזאי טוני קושנר (מלאכים באמריקה).

BELOW DREAMS-מגזין-אופנה
BELOW DREAMS

הפסטיבל שם דגש על המרכיב החינוכי ויקיים כיתות אמן ותכנית מדיה וטכנולוגיה לבני נוער.

טובי שודהורי ישתתף בפאנל אינטראקטיבי עם סטודנטים מהמכללה למינהל בנושא מדיה ציבורית והשפעה חברתית בעידן הטכנולוגי. הבמאית גארט בראדלי תעביר כיתת אמן לבני נוער יהודיים ופלסטינים בירושלים בימק"א.

סדנאות קולנוע לבני נוער ייערכו בשיתוף עם המרכז לתקשורת ומדיה דיגיטלית של סינמטק תל אביב בהנחיית הבמאיות גארט בראדלי ואנה ווקסלר.

המטרה היא הפקת סרט קצר על ידי יוצרי הקולנוע הצעירים, אשר יוקרן במהלך הפסטיבל. ג'יי גרפינקל (Jay Garfinkel), לשעבר סגן נשיא בערוץ NBC וסגן נשיא Marvel Entertainment. ילמד את הצעירים כיצד ליצור רשת תקשורת.

הכנס "מדיה וטכנולוגיה" יתקיים ב-2 במארס 2015 באיגוד לשכות המסחר, תל אביב

משתתפים: שגרירות ארצות הברית בתל אביב, התאחדות סרטי הקולנוע של אמריקה (MPAA), רשת הטלוויזיה הציבורית של ארצות הברית (PBS), איגוד לשכות המסחר בישראל, לשכת מסחר ישראל-אמריקה.

דגשי הכנס:

  • האופן שבו התקשורת והטכנולוגיה העכשווית המשתנה במהירות משפיעות זו על זו.
  • האקו סיסטמה הכלכלית החדשה שנוצרה מתוך הדינמיקה שבין התקשורת לטכנולוגיה.
  • נושאי חקיקה ורגולציה בהקשר של המודל הכלכלי החדש.
  • באיזה אופן היטו הפיתוחים הטכנולוגיים החדשים את בסיסן המסורתי של התעשיות המבוססות בתקשורת, בידור ופרסום, באמצעות פלטפורמות של מדיה חדשה ורשתות חברתיות.

אודות

States of Minds, ארגון שלא למטרת רווח, ממוקם בוושינגטון הבירה הוקם על ידי ליזבת שרמן ומנוהל על ידי אסף ויטמן, במטרה לאפשר "מפגש מוחות" בין ארצות הברית לבין מדינות אחרות.

באמצעות עידוד אנשים מהסקטור הפרטי והציבורי, כמו גם מוסדות מחברות ומתרבויות שונות, לפעול יחד למען הבנה גדולה יותר של האחר, ובכך לחזק את הקשרים והיחסים שבין המדינות.

מגזין אופנה: קולנוע אמריקאי


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק