השעון היקר ביותר בישראל

השעון היקר ביותר בישראל-1
|

מגזין אופנה

השעון מקושט ביותר מ-1,000 יהלומים. 10 מיליון שקלים והוא שלכם

איש עסקים יהודי מרוסיה, בוחן אפשרות לרכוש אותו כמתנת יום הולדת לרעייתו בת ה-30

השעון היקר ביותר בישראל-3
מגזין אופנה. יותר מ-1,000 יהלומים משובצים. השעון היקר בישראל. צילום: יח״צ

בנוכחות כ-100 אספני שעונים שיגיעו השבוע (יום שלישי ה-29 לנובמבר) למלון הילטון בתל-אביב, יחשוף בית שעוני היוקרה ׳ברגה׳ את האוסף החדש שלו הכולל: 7 שעונים, עשויים עבודת יד. מחירם של השעונים נע בין חצי מיליון שקל ועד 5 מיליון שקל לשעון יד.
גולת הכותרת: Be Crazy, שעון לנשים בשווי 10 מיליון שקל. מדובר בשעון היקר ביותר שהגיע לישראל. השעון מקושט ביותר מ-1,000 יהלומים בחיתוך באגט ולוח השעון מעותר ב-133 יהלומים המשובצים על גבי זרועות הנעות על פי תנועה מה שמקנה לו יופי מרהיב ומהפנט. השעון שייך לקטגוריית שעוני תכשיט, מסדרת שעוני הנשים המצליחה של ברגה-Flower. זהו שעון פרח נוסף לקולקציה הכוללת את Crazy Flower ו-Petite Flower.

השעון היקר ביותר בישראל-2
מגזין אופנה. Be Crazy. השעון היקר ביותר בישראל. צילום: יח״צ

איש עסקים יהודי מרוסיה, כבר תיאם ביקור מיוחד בישראל על מנת לבחון אופציית רכישה שלו, מתנת יום הולדת לרעייתו בת ה-30.
׳רולטיים׳ הנציגה הרשמית והבלעדית של המותג ׳ברגה׳ בישראל. מותג השעונים ׳ברגה׳, שנוסד ב-1775 על ידי לואיס אברהם ברגה בשוויץ, נחשב לאחד מבתי השעונים היוקרתיים ביותר בעולם. ל׳ברגה׳ שורשים עמוקים בתרבות המסורתית. השעונים של ׳ברגה׳ קישטו את ידיהם של אל מלכים ומלכות, מצביאים, מדינאים, מוסיקאים והוגי דעות. בעבר ענדו את השעון משפחות אצולה ואישים מפורסמים כמו: נפוליאון, וינסטון צ'רצ'יל, מארי אנטואנט, ניקולייביץ טולסטוי, ויקטור הוגו. כיום עונדים את השעונים של ׳ברגה׳ ולדימיר ולדימירוביץ' פוטין-נשיא רוסיה, צ'ארלס-נסיך אנגליה, ניקולה סרקוזי-נשיא צרפת לשעבר ואצלנו: אהוד ברק.

 

 

פורסם בקטגוריה כתבות אופנה
תגובות פייסבוק