התחדשות בטכנולוגיה רפואית

לומניס
|

כשחדשנות ואיכות ישראלית הופכת להצלחה בינלאומית. חברת לומינס, מכשור רפואי אסתטי בענף הקוסמטיקה. מכשור לקוסמטיקאיות ומכשור למכוני יופי המבטיחים חזרה של מטופלים מרוצים.  

הגענו להכיר מקרוב את המכשירים שעושים לנו את העבודה.

 

מי היא חברת לומניס?

 חברת לומניס, היא חברה  ישראלית שנוסדה בשנות ה -90 המוקדמות. היא עוסקת בפיתוח וייצור מכשור רפואי אסתטי. החברה היא בינלאומית עם שלוחות בכל העולם, היא אחת החברות הותיקות והמנוסות ביותר בתחום. בזכות הסטנדרטים הגבוהים ברמת הפיתוח ומחקר קליני מעמיק שמתועד בכתבי עת בינלאומיים, החברה מחזיקה בתואר "גולד סטנדרט" בתעשיית מכשור אסתטי.

כלל המכשור המיוצר בחברת לומניס מחזיק בתקנים המחמירים ביותר ברמה הבין לאומית, כגון : ISO מדיקלי,CE מדיקלי, FDA, וכמובן כלל התקנים הרגולטורים הנדרשים בישראל.

לומינס. צילום: יח״צ - 11
לומינס. צילום: יח״צ

מהי  מערכת  Stellar M22?

מערכת M22 Stellar, היא מערכת הדגל של חברת לומניס. היא מורכבת מ 4 פלטפורמות טכנולוגיות שונות המבוססות על טכנולוגיה של קרן אור ולייזרים. מדובר על לייזרים מסוגים שונים ובאורכי גל שונים, כאשר לכל אחד יש את הפעילות הביולוגית הספציפית על הבעיה האסתטית שבה רוצים לטפל. בזכות השילוב הטכנולוגי, המערכת נותנת מענה להמון בעיות עור אסתטיות, אשר מדובר על כ 70 אינדיקציות קליניות שניתנות לטיפול בעזרת המערכת. חשוב לציין שהמערכת פותחה תוך דגש מאוד משמעותי על בטיחות ואפקטיביות של הטיפול.

לומינס. צילום: יח״צ - 5
לומינס. צילום: יח״צ

בזכות המצויינות ברמת הפיתוח של המערכת. חווית הטיפול של המטופל היא לא טראומטית בגלל הגורמים הבאים: הטיפול קצר, לא פולשני, לא אבלטיבי, נורא מדוייק- שזה אומר, הטיפול הוא נטו בנגע שרוצים לטפל ללא פגיעה ברקמה שמסביב. לאורך כל הטיפול ישנה מערכת קירור נורא אפקטיבית ששומרת על קירור של שכבה אפידרמלית ברקמה שעוברת טיפול.  ומה שלא הכי פחות חשוב, את התוצאות ניתן לראות בעין כבר לאחר טיפול ראשון בסדרה. כאשר טיפולים שדורשים סדרה, אורך הסדרה קצר יחסית, בזכות הפיתוחים הטכנולוגיים המתקדמים המיושמים במערכת.

לומינס. צילום: יח״צ -7
לומינס. צילום: יח״צ

באיזה בעיות עור אסתטיות ניתן לטפל עם המערכת?

בעזרת המערכת ניתן לטפל במגוון רחב של בעיות עור אסתטיות: פיגמנטציה מסוגים שונים ובעומקים שונים- סנילית/סולרית/מלאזמה/פוסט טראומטית שמכילה מלנין או פוסט טראומטית שמכילה המוגלובין, כלי דם בפנים או ברגליים, נגעים אסתטיים מגוונים שמורכבים מכלי דם, רוזציאה, אקנה דלקתי, צלקות פוסט אקנה, צלקות לאחר ניתוחים, נקבוביות פעורות, גוון עור לא אחיד, טקסטורה עורית ירודה, רפיון וחוסר חיות ברקמת העור, קמטים, עור מדלדל בגוף לאחר שינויים במשקל ו/או לאחר הריונות, סימני מתיחה, הסרת קעקועים, יבלות, ועוד. והרשימה עוד ארוכה.

לומינס. צילום: יח״צ - 11
לומינס. צילום: יח״צ

מה קורה לאחר הטיפול? האם אני צריכה להיסגר בבית?

חשוב לציין שהטיפולים עם המערכת M22  Stellar הם לא אבלטיביים, שזה אומר שאין לי  "דאון טיים" – זמן החלמה. ממשיכים את שגרת היום כרגיל, זאת אומרת המטופלת יכולה להגיע לטיפול בהפסקת הצהריים שלה בעבודה, ומיד לחזור להמשך שגרת היום שלה זאת על ידי מריחת קרם הגנה בלבד. תהליך ריפוי העור קורה מעצמו תוך כדי ניהול שגרת יום רגילה לחלוטין. 

פתחת מכון יופי חדש? עכשיו כל מה שנותר זה לרכוש את המכשירים האיכותיים ביותר בשוק. 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק