בובי בראון. וויטני יוסטון

וויטני / WHITNEY. יום העצמאות, ב-22:00 בכורה טלוויזיונית!-2
|

בובי בראון. וויטני יוסטון – בתה היחידה של וויטני יוסטון המנוחה, בובי קריסטינה בראון, עדיין שרויה בתרדמת ומוות מוחי לאחר שנמצאה על ידי בעלה ניק גורדון מחוסרת הכרה באמבטיה. ביום העצמאות ישדר ערוץ LIFE TIME שני סרטים סנסציוניים (וויטני, זכרונות מוויטני) השופכים אור נוסף על חייה ומותה של וויטני יוסטון.

בובי בראון. וויטני יוסטון

וויטני / WHITNEY. יום העצמאות, ב-22:00 בכורה טלוויזיונית!-1
וויטני / WHITNEY. יום העצמאות, ב-22:00 בכורה טלוויזיונית!

מאת מערכת המגזין

וויטני / WHITNEY

הסרט המדובר ביותר השנה מגיע לערוץ. הסרט הסנסציוני זכה לרייטינג צפייה של 4.5 מיליון צופים בממוצע בערב הבכורה שלו. כיוון שוויטני יוסטון ובובי בראון הם היחידים שיודעים מה קרה "באמת" בין שניהם.

לנו נותר אלא לנחש מתוך הסרט 'וויטני' מהי "האמת". וויטני יוסטון נפטרה ב-2012  משילוב מסוכן של אלכוהול ותרופות שנטלה. וויטני יוסטון השאירה מעריצים לא מופתעים אך אבלים.

אנג'לה באסט ("כמו אוויר לנשימה") מביימת לראשונה בחייה סרט בכיכובם של הדוגמנית יאיא דה קוסטה (עונה שלישית של "הטופ מודל הבאה") וארלן אסקרפטה ("בתוך הסופה").

הסרט עוקב אחר סיפור אהבה המסובך של הזמרת והשחקנית, וויטני יוסטון זוכת 21 פרסי המוזיקה האמריקאית ובשישה פרסי גראמי, לבובי בראון, שלימים הפך בעלה. מערכת היחסים ההרסנית בין השניים ארכה 15 שנים וכללה התמכרות לסמים קשים, אלימות מצד בובי בראון והאשמות הדדיות.

23.04 יום העצמאות, ב-22:00 בכורה טלוויזיונית! (ש.ח שישי 15:05, שבת 12:35)
ערוץ LIFE TIME: אפיק 46YES  ערוץ 32 HOT

בובי בראון. זיכרונות מוויטני.  יום העצמאות, ב-21:15 בכורה טלוויזיונית!-15
בובי בראון. זיכרונות מוויטני. יום העצמאות, ב-21:15 בכורה טלוויזיונית!

בובי בראון: זיכרונות מוויטני
BOBBY BROWN: REMEMBERING WHITNEY

'LIFE TIME' הושיבו את העיתונאית הקשוחה ביותר שלהם מול בובי בראון, בעלה של וויטני יוסטון המנוחה כדי לדבר על הכול! ההתאהבות, החתונה, המוזיקה, ההצלחה הגדולה שבאה אחר הסרט המצליח של וויטני, "שומר הראש", ההידרדרות של וויטני יוסטון בעקבות הסמים, הביקורת של התקשורת והביקורת מצד המשפחה של וויטני יוסטון כלפי חלקו בטרגדיה.

בובי בראון פותח הכל 60 הדקות של זיכרונות מוויטני'. ההיי לייט היא כמובן הטרדיה הנוספת שפקדה את המשפחה, בובי קריסטינה בראון. 22, ביתם המשותפת של עמדה במותה של האם ונמצאת בתרדמת וככל המקרה כתוצאה של שימוש בסמים. מי שמואשם במצבה הוא בעלה.

23.04 יום העצמאות, ב-21:15 בכורה טלווזיונית! (ש.ח שישי 14:15, שבת 11:45)
ערוץ LIFE TIME: אפיק 46YES  ערוץ 32 HOT

 
תגובות פייסבוק