פינוקי ביוטי: ולנטיינס דיי 2021

Valentine's Day 2021, ג'ייד-גולד-פרמיום-דאבל-סרום.-מחיר-249.90-שח-צילום
|

קורונה לא קורונה. על יום האהבה לא מוותרים גם אם החנויות סגורות. יש את אתרי האונליין שם בטוח תמצאו לפנק אתכן או הוא יפתיע אתכן בפינוקי ביוטי


עולם היופי. אורנה רימוק, עורכת ביוטי – Fashion Israel. ממליצה!


מוצרי קוסמטיקה מעולים שתוכלו למצוא ברשתות הפארם. יותר ויותר חברות קוסמטיקה משיקות מוצרים איכותיים ונגישים גם ברמת המחיר.

היום ברשתות הפארם נוכל למצוא מוצרים איכותיים לטיפוח יום יומי ואינטנסיבי, מבוסטרים ועד לקרם צוואר ומחשוף. אך יש לקחת בחשבון שריכוז החומרים הפעילים במוצרי הפארם הינו נמוך בהרבה מהמוצרים שתרכשו אצל הקוסמטיקאיות ולכן כדאי להתנסות ולבדוק האם העור שלכם זקוק ליותר או שפשוט תוכלו לחסוך זמן וכסף ולרכוש מוצרי מדף. כל אחד לפי שיקולו כמובן.

מניסיוני אני יכולה לומר כי ניתן לשלב בין מוצרי הפארם לבין מוצרים מקצועיים ולקבל את התוצאות הטובות ביותר עבורכם, הכל תלוי במידת הצורך שלכם.


ריכזתי לכם את מוצרי ה"מדף" השווים והמומלצים ביותר.


קרליין – The Serum Collection

סדרת Skin Booster – סרום בוסטר לשיפור תפקוד ומראה העור
לשימוש יום-יומי * לכל סוגי העור * PARABEN FREE * PRESERVATIVE FREE * SILICONE FREE * * SLS FREE

סדרת הבוסטרים של קרליין מאפשרת לכל אישה למקד את שגרת הטיפוח שלה בטיפול בדאגות הייחודיות של עורה, מבלי לוותר על מוצרי הטיפוח והאיפור הרגילים שלה. שגרת הטיפוח המודרנית משלבת בין מספר מרכיבים בסיסיים לטיפוח העור בכל גיל, סביבה ומצב עור. בתקופות שונות בחיינו, כל אחת מאיתנו מתמודדת עם מצב עור המאותת על צורך ייחודי. לעיתים הבעיה ממוקדת בדאגה אחת דוגמת יובש מוגבר, ולעיתים היא משלבת מספר דאגות דוגמת פיגמנטציה, יובש ורפיון.

הסדרה כוללת:


  • פרו ויטמין C – להחלקת והבהרת גוון העור והענקת אחידות לגוון העור.- מבהיר גוון עור ומחזק את ההגנה מפני נזקי קרינה וסביבה.

כוללת את המוצרים הבאים: PRO-Vitamin C 7%, פרו-ויטמין C בריכוז 7%

סרום בוסטר מרוכז לטיפוח ממוקד של עור הסובל מכתמים, גוון לא אחיד, מראה עייף וחסר חיוניות. מכיל ריכוז נקי של פרו-ויטמין C עמיד.

שימוש רצוף בבוסטר פרו-ויטמין C מסייע בעיכוב משמעותי של תהליכי אובדן הגמישות והידלדלות העור המואצים עם העלייה בגיל, מבהיר את גוון העור ומחזק את ההגנה מפני נזקי קרינה וסביבה.

  • מעניק מעטפת רחבה של הגנה נוגדת חמצון.
  • מסייע בהחלקת קמטים שנוצרים מיובש או מהשפעת קרינה.
  • מסייע בהבהרת העור ומעניק אחידות לגוון העור. 
  • נספג בעור במהירות ואינו יוצר תגובת רגישות.
  • שומר על יציבות המרכיבים, ניתן להשתמש בו לאורך זמן ללא חשש להתחמצנות.
  • לשימוש בוקר/ערב

מחיר: 69.90 שקל, תכולה: 30 מ"ל


  • חומצה היאלורונית – לשיפור מיידי של מצב הלחות בעור- מעניק לחות זמינה לעור ומעשיר כל מוצר טיפוח או איפור אישיים בלחות חיונית. Hyaluronic Acid  2%

קומפלקס חומצות היאלורוניות  בריכוז 2%. סרום בוסטר מרוכז לטיפוח ממוקד של עור הסובל מסימני גיל ונזקי סביבה. מכיל שילוב של  3חומצות היאלורוניות במשקלים מולקולריים שונים המעניקות לעור מעטפת לחות, חיזוק ההגנה וסיוע בתיקון נזקי גיל וסביבה אופטימליים.

שימוש קבוע בבוסטר חומצות היאלורוניות מסייע בעיכוב באופן משמעותי את תהליכי אובדן הלחות הטבעיים; מעניק לחות זמינה ומעשיר כל מוצר טיפוח או איפור בלחות חיונית. 

חומצות היאלורוניות במשקל מולקולרי שונה בונות מעטפת רחבה של לחות והגנה לטווח ארוך על העור, מסייעות במניעת בריחת לחות ונזקי יובש 

  • הריכוז הגבוה במיוחד מספק לחות לכל שכבות העור.
  • יוצר מעטפת חיצונית המונעת אובדן לחות טבעית; ובכך מסייע בהפחתת קמטוטי יובש ובעיכוב היווצרות קמטים.
  • מסייע בחיזוק מערכת ההגנה הטבעית למניעת גירויים, אדמומיות ויובש. 
  • נספג בעור במהירות ואינו יוצר תגובת רגישות.
  • מסייע במניעת נזקי גיל מוקדמים, מעניק לעור תחושת רכות וגמישות.

מחיר: 69.90 שקל, תכולה: 30 מ"ל.


  • פרו-רטינול – לשיפור תפקוד ומראה העור- מסייע ביצירת סיבי קולגן למיצוק העור ומשפר את מאזן הלחות הטבעי למניעת תופעות יובש וקמטוטים.

CAPSULATED PRO-RETINOL 2%. פרו-רטינול בטכנולוגית קפסולציה בריכוז 2%

סרום בוסטר מרוכז לטיפוח ממוקד של עור הסובל מחספוס, קמטים וקמטוטים, מראה עייף וחסר לחות. מכיל פרו-רטינול עמיד בטכנולוגיית קפסולציה. מסייע בצמצום עומק הקמטים, מסייע בייצור הקולגן ובהחלקת מרקם העור. בנוסף, מכיל מרכיבי לחות והרגעה הכוללים אלנטואין, ויטמין B3 ופרו- ויטמיןB5 , שמן היפופיאה וחומצה היאלורונית.

שימוש קבוע בבוסטר פרו-רטינול בערב בלבד מעדן, מחליק ומרכך את פני העור; מסייע ביצירת סיבי קולגן למיצוק העור ומשפר את מאזן הלחות הטבעי למניעת תופעות יובש וקמטוטים.  יש להשתמש בקרם הגנה בבוקר.

  • מעניק מעטפת רחבה של הגנה נוגדת חמצון.
  • נספג בעור במהירות ואינו יוצר תגובת רגישות.
  • שומר על יציבות המרכיבים, ניתן להשתמש בו לאורך זמן ללא חשש  להתחמצנות.
  • לשימוש בערב בלבד.

מחיר: 69.90 שקל, תכולה: 30 מ"ל


פרו קולגן – לשיפור המוצקות ועידון עומק קמטים – מסייע במניעת היווצרות קמטוטים וקמטים  משפר את רמת הלחות הטבעית ומעניק גמישות ורכות לעור.

Pro-Collagen 11.5% פרו-קולגן בריכוז 2%

סרום בוסטר מרוכז לטיפוח ממוקד של עור הסובל מקמטים וקמטוטים, רפיון, חוסר גמישות, מראה עייף, חסר לחות וחיוניות. מכיל קומפלקס פפטידים המסייע בשיפור ושמירה על איכותם וחוזקם של הסיבים האלסטיים בעור (קולגן ואלסטין). מעשיר בלחות ומסייע במיצוק תווי הפנים וקו הלסת.

שימוש קבוע בבוסטר פרו-קולגן מסייע בעיכוב תהליכי אובדן הגמישות והידלדלות העור המואצים עם הגיל; מסייע במניעת היווצרות קמטוטים וקמטים. מסייע בשיפור רמת הלחות ומסייע בהענקת גמישות ורכות לעור.

  • קומפלקס משולב של 3 סוגי פפטידים מספק לעור מרכיבים עוצמתיים המסייעים בחיזוק מבנה העור.
  • נספג בעור במהירות ואינו יוצר תגובת רגישות.
  • שומר על יציבות המרכיבים, ניתן להשתמש בו לאורך זמן ללא חשש להתחמצנות.
  • לשימוש בוקר/ערב.

מחיר: 69.90 שקל, תכולה: 30 מ"ל

Valentine's Day 2021, סדרת-סרום-בוסטר-מבית-קרליין
סדרת סרום בוסטר מבית קרליין. צילום: חן אזולאי

העיקרון עליו מבוססת סדרת הבוסטרים הוא הנגשת המרכיבים החיוניים לטיפוח ושמירה על עור בריא עם סרום פעיל בריכוז גבוה שיוצר שינוי נראה לעין. כל אחת יכולה לבחור את הסרום המותאם אישית לדאגת העור שלה, או לשלב בין מספר סרומים כדי ליצור שיפור כללי ומתמשך.

היתרון בשילוב סרום בוסטר טמון בעובדה שהריכוז הגבוה מספק לעור פתרון מיידי; הבוסטר מעצים את פעולתו של כל מוצר טיפוח/איפור: קרם יום/לילה, מסכה, פריימר ומייק-אפ. 

אופן השימוש המומלץ לכל בוסטר: בעזרת הטפטפת מוסיפים 3-2 טיפות לכל קרם פנים, סרום או מסכה ומערבבים בכף היד. ניתן להוסיף גם לפריימר או למייק-אפ נוזלי. ניתן לשלב כמה בוסטרים במקביל בהתאם למצב העור או להניח ישירות על עור נקי. מומלץ לשימוש בבוקר ובערב, או לפי הצורך.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות
ובאתר www.careline.co.il

אורנה רימוק ממליצה!
הבוסטרים עונים על כל דרישות העור, מיועדים לכל הגילאים ולכל סוגי העור.
טיפים שלי: שתי טיפות בתוך קרם הלחות שלכן מאחד או שניים מהבוסרים, פשוט עושה פלאים לעור הפנים, ביום ממליצה לשלב את הקולוגן והחומצה ההילארונית ובלילה את הויטמין C והרטינול.
טיפ מיוחד למתאפרות: לשלב 2 טיפות של בוסטר קולוגון בתוך המייקאפ שלכן, העור נראה טבעי ומלא בזוהר ולחות. כמו כן, התועלות פשוט מדהימות!


 PAYOT- SUPRÊME JEUNESSE

סדרת הטיפוח החדשה בגישת ה- PRO AGE היא פרי פיתוח ומחקר של מעבדות פאיו PAYOT בפריז, ומציגה שילוב של טכנולוגיות מתקדמות ופורצות דרך עם רכיבים מצטיינים בתחום האנטי אייג'ינג. מוצרי הסדרה מאפשרים לנשים להיות בהרמוניה עם גילן, תוך מתן הכלים היעילים ביותר להתמודדות עם קמטוטים, כתמי עור, הצורך בלחות וזוהר לעור הפנים והצוואר.

סדרת הטיפוח החדשה Payot Supreme Jeunesse כוללת 4 מוצרים:

מוצרי סדרת Payot Supreme Jeunesse מכילים תמציות ייחודיות של חומצה היאלורנית, בשילוב רכיבים ייחודים ביניהם: שיבולת שועל, תמציות אורכידאה לבנה, מגנוליה, אצות וואקמה, אצה חומה  ויטמין C להשבת הזוהר הטבעי של העור.

קרם צוואר PAYOT SUPRÊME JEUNESSE LE COU & DÉCOLLETÉ עם גלגלת חדשנית: לראשונה בפאיו PAYOT קרם צוואר ייחודי עם גלגלת חדשנית, המציע טיפול ממוקד בשילוב של מסג' והתעמלות לעור הצוואר, לאזורים העדינים בצוואר ובמחשוף עם פעולה מחוזקת נגד כתמים כהים. קרם הצוואר החדש נלחם בסימני הזדקנות, על ידי הפחתת עומק הקמטים, הקמטוטים והכתמים הכהים, ובכף 

קרם הצוואר מכיל תמציות אורכידאה לבנה, מגנוליה, אצות וואקמה, שיבולת שועל ואפונה ירוקה למראה עור חלק ומוצק יותר. חומצה היאלרונית להפחתת עומק הקמטים והקמטוטים, ו-ויטמין C להשבת הזוהר הטבעי של העור. לקרם הצוואר טכניקת מריחה ייחודית עם רול און (גלגלת מתכת עדינה), המיטיב את תוצאות הטיפוח.

מחיר:  189 שקל, תכולה: 50 מ"ל


קרם יום PAYOT SUPRÊME JEUNESSE LE JOUR – קרם לחות ליום: קרם לחות לשעות היום פועל כ"משחזר" נעורים. הישג טכנולוגי אמיתי, הנועד לפצות על 

עבודת יתר של מנגנוני ההגנה הטבעיים בעור הגורמים להזדקנות עור מואצת. פורמולה חדשנית נלחמת ביעילות בסימני הגיל בשעות היום: קמטים, רפיון עור, כתמים כהים, עור עמום ואובדן לחות, מכילה תמציות אורכידאה לבנה, מגנוליה, אצות וואקמה, אצה חומה ושיבולת שועל למראה עור חלק ומוצק יותר. חומצה היאלרונית פועלת להפחתת עומק הקמטים והקמטוטים, ו- ויטמין C להשבת הזוהר הטבעי של העור.

מחיר: 269 שקל , תכולה: 50 מ"ל


קרם לילה PAYOT SUPRÊME JEUNESSE LA NUIT: קרם הלילה החדש ממלא את מעיין הנעורים לאורך כל הלילה תוך שימוש בטכנולוגיה חדשה פורצת דרך, המפצה על עבודת יתר של מנגנוני ההגנה הטבעיים בעור הגורמים להזדקנות מואצת. פורמולה חדשנית הנלחמת ביעילות בסימני הגיל בשעות הלילה: קמטים, רפיון עור, 

כתמים כהים, עור עמום ואובדן לחות. קרם הלילה מכיל תמציות אורכידאה לבנה, מגנוליה, אצות וואקמה, מיקרו אצות, שיבולת שועל ואפונה ירוקה למראה עור חלק ומוצק יותר. חומצה היאלרונית מטפלת בהפחתת עומק הקמטים והקמטוטים, ו- ויטמין C להשבת הזוהר הטבעי של העור.

מחיר: 269 שקל, תכולה: 50 מ"ל


קרם עיניים PAYOT SUPRÊME JEUNESSE LE REGARD: קרם העיניים החדש פועל על האזור העדין סביב העיניים ומתמקד במלחמה בסימני הגיל הנראים באזור זה: כהויות, קמטים וקמטוטים, ריפיון העפעפיים, קמטוטי יובש, נפיחויות. קרם העיניים מחליק ומאיר את קווי המתאר של העין. מכיל תמציות עץ משי פרסי ועשבי תיבול אסייתיים לצד אורכידאה לבנה, אצות וואקמה וחומצה היאלרונית לתוצאות נראות לעין.

מחיר: 239, תכולה: 15 מ"ל


סדרת PAYOT SUPRÊME JEUNESSE הינה סדרת טיפוח ייחודית של PAYOT המשווקת באופן בלעדי רק ב 70 נקודות מכירה נבחרות ברחבי הארץ ברשתות הסופר פארם ואפריל. כל מוצרי הסדרה מתאימים לכל סוגי העור. בהתאמה לצורכי העור והטיפול בסימני הגיל.
 lilitcosmetics@
payotisrael@
PAYOT לילית 

Valentine's Day 2021, PAYOT-supreme-jeunesse-סדרת-הטיפוח-סופרים-של-פאיו-189-269-שח-צילום-חול
PAYOT supreme jeunesse סדרת הטיפוח סופרים של פאיו. צילום: יח״צ חו״ל

אורנה רימוק ממליצה!
Payot מביאה את סידרת הפרימיום שלה.
אישית, מאוד אהבתי את הקרם/ג'ל לצוואר אשר מטפח את איזור הצוואר, קו הלסת והמחשוף בצורה מושלמת.
פטנט הגלגלת פשוט גאוני! אני מעסה ומחדירה את הלחות באיזור הכי רגיש שלי, שכן שם הגיל ניכר.
קרם העיניים פשוט נהדר מועשר בלחות, מרוכז ובעל מרקם חמאתי. אני מניחה שתי נקודות באיזור העיניים והרקות ומעסה בעדינות לאיזור הפנימי מתחת לעיניים. למרות הכמות הקטנה לכאורה, הקרם מספיק לזמן ארוך בגלל ריכוז החומר.


GA-DE

מותג היופי ג'ייד מרחיב את סדרת הטיפוח היוקרתית  GOLDPREMIUM ומציג: דאבל סרום למיצוק העור, חיזוק קו המתאר ולחות מבוקרת

  • הסרום העשיר מתבסס על מיטב המדע והטכנולוגיה השוויצריים לטיפוח העור ומבוסס על גישה הוליסטית העונה על צורך של מוצרים עם רכיבים ידידותיים לעור, ממקור צמחי יעיל עם תוצאות מוכחות. 
  • מערכת ביומימטית מתוחכמת מוליכה ביעילות את המרכיבים הפעילים לתוך העור לקבלת תוצאות מרביות
  • מסייע להגברת ייצור קולגן טבעי בעור, משפר את המוצקות ומטפל ברפיון למראה צעיר ומוצק יותר. 
Valentine's Day 2021, ג'ייד-גולד-פרמיום-דאבל-סרום
ג'ייד. גולד פרמיום דאבל סרום. מחיר: 249.90 שקל. צילום: יח״צ חו״ל

סדרת הטיפוח גולד פרימיום הינה סדרת האנטי-אייג'ינג הנמכרת ביותר של ג'ייד. הסדרה היוקרתית מתבססת על מיטב המדע והטכנולגיה השוויצרים ונועדה לסייע במאבק ברפיון העור בעזרת קומפלקס ה – LiftoPeptide, אשר הוכח כמשפר את מוצקות העור, מטפל ברפיון ומפחית הופעת קמטי הבעה להשבת הזוהר הטבעי לעור. 

בימים אלו מרחיב המותג את הצע המוצרים בסדרה ומשיק – DOUBLE SERUM FIRMING LIFT COMPLEX   דאבל סרום ייחודי באריזה עם תא כפול, המבוסס על גישה הוליסטית לטיפוח העור העונה על הצורך העולה של מוצרים עם רכיבים ידידותיים לעור, ממקור צמחי יעיל עם תוצאה מוכחת. 

הסרום מיועד במיוחד לעור רפוי, עמום וחסר אלסטיות, משלב שתי נוסחאות בריכוז גבוה במוצר אחד ומסייע לפיסול, מיצוק והגדרת קווי מתאר הפנים למראה חיוני וצעיר יותר. 

        שילוב של שתי נוסחאות היוצרות סינרגיה מושלמת במגע עם העור

הנוסחה היוקרתית בעלת הפעולה הכפולה מבוססת על Swiss Pure Complex ומשלבת ג'ל ושמן ג'ל המכילים בין היתר, רכיבים טבעיים מהאלפים השוויצרים הנחשבים לאוצרות טבע והם בעלי תוצאות מוכחות. 

המוצר מציג טכנולוגיית Phytocerasome פורצת דרך, מדובר במערכת ביומימטית המוליכה ביעילות את המרכיבים הפעילים לתוך העור.

ג'ייד-גולד-פרמיום-דאבל-סרום.-מחיר-249.90-שח-צילום-יחצ-(5)-(1)
ג'ייד. גולד פרמיום דאבל סרום. מחיר: 249.90 שקל. צילום: יח״צ חו״ל
  • Vin-upLift,  אליקסיר "אייס ויין" שוויצרי איכותי בשילוב צמח ייחודי, המסייע לפיסול תווי הפנים ולטיפול בקמטוטים ומותיר את העור חלק ורווי בלחות לאורך כל היום. 
  • Royal Alpine Rose, ורד הגדל באלפים השוויצריים, בגובה 2000 מ' עם תוחלת חיים ארוכה במיוחד המגן על העור מפני חמצון ומעודד את עמידותו.
  • HydraSwiss – מי קרחונים שוויצריים טהורים, המסייעים להחלקת העור ולשמירה על הלחות לאורך זמן. בבדיקות מעבדה הוכח כי הם מרווים את העור בלחות למשך 24 שעות.
  • ג'ינג'ר Vita Gly להפחתת סטרס ולהגברת סילוק הרעלים מהתאים למראה מעודן, חלק, גמיש ומהודק יותר.
  • תערובת צמחית עשירה בטרי-פפטידים פעילים ביולוגית ובתרביות של תאי גזע טבעיים. המשמשת כנוגד חמצון טבעי רב עוצמה השומר על הדנ"א ועוזר להגן על העור מפני נזקי רדיקלים חופשיים. מרכיב זה מגן ושומר על שלמות הגנום של העור, מגביר את חיוניות התאים ומאריך את תוחלת חייהם, מעלה את רמות האנרגיה של העור ומפחית הופעת קמטים עמוקים

הסרום מסייע להגברת ייצור הקולגן הטבעי של העור, משפר את מוצקות העור ומטפל ברפיון למראה צעיר ומוצק יותר. הוא נספג בקלות ומותיר את העור מוצק, מהודק, גמיש וחיוני

מחיר מומלץ לצרכן:  249 שקל
www.gade.co.il
www.facebook.com/gadeisrael
www.instagram.com/gade_israel

את מוצרי מותג "ג'ייד" ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין 

yullia

הטבה מפנקת לולנטיינס ברשת טיפולי הקומסטיקה yullia: בהזמנת פדיקור רפואי זוגי מקבלים שדרוג לפדיקור ספא מפנק הכולל פדיקור מלא פילינג ואמבט פראפין חם!

ההטבה תקפה: *בהזמנה של זוג בלבד. *שווי ההטבה 200 שקל לזוג. *תקף בכל הסניפים. *אין כפל מבצעים. לרשימת סניפי הרשת – https://yullia.com/

ולנטין_דיי_ביוטי_יוליה
יוליה. ליה גלדמן

אלונה שכטר

מותג הביוטי אלונה שכטר, המתמחה במוצרי טיפוח המבוססים על צמחי מרפא, מינרלים מים המלח וריכוזים גבוהים של חומרים פעילים, מציג מגוון ערכות מתנה מהודרות ומפנקות, הארוזות בקופסאות אדומות ומרשימות, שיהוו מתנה נפלאה לחג הוולנטיין! 

חג הוולנטיין קרב ובא ואבוי לו לגבר שישכח להביא מתנה. בכדי להפוך את העניין לפשוט וקל מציג המותג מגוון ערכות מתנה מובנות המוצעות בטווח מחירים רחב, שישמחו כל אישה. כל אחת מעשר המארזים המוצעים כולל מבחר משתנה של שלושה עד חמישה מוצרי טיפוח, ביוטי ואנטי אייג'ינג מבית המותג. בין הערכות השונות ניתן לבחור בכזו המיועדת לטיפוח הגוף, מארז לעור פנים זוהר, מארז הזנה לפנים ולגוף, ערכת טיפוח והזנה השיער ונוספות. כל תכשירי המותג מבוססים על צמחי מרפא שונים ומינרלים מים המלח. המוצרים ארוזים בערכות אדומות בעלות נראות מרשימה שתפתיע את המקבלת אותה ותשאיר רושם רב.

טווח מחירים: 295- 745 שקלים למארז.
אלונה שכטר- להשיג באתר המותג www.Alonashechter.com 
ובמרכז ההזמנות: 1800-210-210

מארזי-טיפוח-לוולנטיין-מבית-אלונה-שכטר,-295--745-שקלים-לערכה,-להשיג-ב--www.Alonashechter.com,-אורי-גרון-(4)
אלונה שכטר. מארז טיפוח לולנטיין דיי. צילום: אורי גרון


LACOSTE

מותג הבישום של LACOSTE בהשקה חדשה לגבר: MATCH POINT 

המותג המוביל והוותיק LACOSTE קיים למעלה מ-85 שנה במהלכם גילם סגנון וגישה ייחודיים מאוד. מותג הבישום לקוסט משיק בושם חדש ועדכני לגברMATCH POINT  בהשקה נועזת המשלבת בתוכה את עולמות הספורט והחיים העירוניים, תעוזה וחופש להיות מי שאתם באמת, ולדחוף את עצמכם צעד נוסף קדמה. 

הבושם החדש MATCH POINT, מבטא מצב בו לשחקן המוביל את המשחק חסרה רק נקודה אחת על מנת לנצח את המשחק בטניס, וכזה הוא הבושם החדש מבית לקוסט – הנגיעה החסרה שלך לנצח את היום.

הבושם match point edt לגבר הוא ניחוח רענן וארומטי. הוא נפתח עם כל הזוהר של ניחוחות שמן הויטיבר, הבזיל וגאנציאנה. אקורד חם ורב פנים בהשראת הניחוח של מגרשי הטניס, המתגלה מבין התווים הזוהרים עם אנרגיה טהורה ואותנטית.

בקבוק הבושם מעוצב כולו מעולם הטניס, החל מהפקק שנראה כמו ידית מחבט הטניס ובחלק התחתון מסתתר קיעור של צורת ראש המחבט. משחק הטניס הוא משחק מסוגנן ואלגנטי, שהניצחון בו הושג באופן הוגן ומגלם את הרוח הניתנת מיד לזיהוי של הביטחון העצמי השופע הצרפתי. הרוח הטהורה של לקוסט.

מחיר: 249 שקל, תכולה: מ"ל 100 מ"ל
ניתן להשיג: בסניפי ובאתר סופר פארם און ליין

Valentine's Day 2021, לקוסט-MATCH-POINT
לקוסט. MATCH POINT. צילום: יח״צ

L'ORÉAL PARIS

לרגל חג האוהבים, ה –וולנטיינס דיי,  משיק מותג הטיפוח הבינלאומי L'ORÉAL PARIS,   סדרת מארזי טיפוח לשיער של אלביב במהדורה מוגבלת.

הסדרה כוללת 3 מארזים המותאמים  ל- 3 סוגי שיער:

מארז טיפוח מסדרת השמנים – לשיער יבש עד יבש מאוד – שמפו ומרכך בעלי פורמולה ייחודיתהמועשרת ב- 6 תמציות שמני פרחים המזינים ומשקמים את סיבי השיער ומחזירים לשיער את החיוניות שלו. בנוסף, השמנים בעלי מרקם עשיר, המעניק כיסוי קטיפתי ובלתי נראה, המגן על סיבי השיער מפני פגעים חיצוניים.

מארז טיפוח מסדרת קולור פרוטקט לשיער צבוע או עם גוונים – שמפו ומרכך עם פורמולה המסייעת בהגנה על ברק צבע השיער, מטפחת ומסייעת בהגנה על סיב השערה מפני נזקי הסביבה. המוצרים שומרים על מראה שיער זוהר, מוגן יותר, מוזן, בעל מגע רך ומראה מבריק יותר.

מארז טיפוח מסדרת דרים לונג לשיער ארוך ופגום– שמפו ומרכך  בעלי נוסחה מטפחת עם מרקם קרמי המהווה פתרון מושלם המסייע להיפרד מהאורכים הפגומים ולהגן על השיער מפני שבירה. הנוסחה מסייעת בשיקום מראה השיער עד הקצוות, חיזוק סיב השערה, מעניקה הזנה וברק ומסייעת לשמור על אורך השיער, מכילה קוקטייל רכיבים ייחודי: קרטין צמחי, ויטמינים ושמן קיק. 

מחיר מארז מומלץ לצרכן: 25.9 שקל בלבד! 
את המארזים יהיה ניתן להשיג ברשת בסופר פארם ברחבי הארץ.
במהדורה מוגבלת ל valentine's day

Valentine's Day 2021, מארז-זוגי-לולנטיינס-דיי-לטיפוח-שיער-של-אלביב-לוריאל-פריז
מארז זוגי לולנטיינס דיי לטיפוח שיער של אלביב לוריאל פריז. צילום: יח״צ חו״ל

לרגל הוולנטיי-דיי מותג הטיפוח אקו-לאב משיק מארז טיפוח טבעי, במחיר מיוחד.

מארז האהבה מיועד לזוג, (מוצרים גם לאישה ולגבר) מפנק וכולל 4 מוצרים אורגניים, טבעיים, בינהם: ג'ל ניקוי פנים, מסכת בוץ מינרלי, סבון גוף וקרם ידיים.
מחיר מיוחד לרגל החג: 129.9 שקל במקום 164.6 שקל.
המבצע בתוקף מ-3.2.2021 עד 28.12.2021
להשיג: באתר 'בשבילנו – מוצרים טבעיים באהבה': http://bit.ly/ecoLove_holidaygift

מארז-אקו-לאב-לולנטיין-דיי
מארז אקו לאב לולנטיין דיי. צילום: יח״צ

מארז Happy Valentin’s Day של דוקטור עור

קצף לניקוי הפנים
קצף לניקוי עדין ויסודי לפנים לעור מעורב עד שמן. מבוסס על רכיב ותמצית שיבולת שועל. AC הפיקוסכריד הקצף מסיר ביעילות שאריות לכלוך, איפור ועודפי שומן

קרם לחות מאזן
קרם לחות והגנה (SPF15) במרקם קליל ונטול שומן המבוסס על רכיב הפיקוסכריד AC. מתאים לעור מעורב עד שמן, הנוטה לברק מוגבר ופגמי עור, נספג מיידית ומעניק לחות אופטימלית והגנה מפני קרינת השמש. שימוש בקרם יסייע במניעת נקודות שחורות. בסיס אידיאלי לאיפור.

ליפ באלם
ליפ באלם 100% ממקור טבעי במתיקות מעודנת- לשפתיים רכות, מטופחות וחיוניות יותר לאורך זמן. השפתון עשיר בשמנים ורכיבי הזנה, מרכך במיוחד את עור השפתיים, שומר על המרקם החלק שלהן ומסייע בהגנה מפני נזקי הסביבה, רדיקלים חופשיים ושינויי מזג האוויר.

להשיג: במחיר מיוחד של 111 שקלים באתר דוקטור עור בלבד עד ה-27.2.21.

דוקטור עור. צילום: יח״צ
דוקטור עור. צילום: יח״צ

מעצב השיער Dyson Airwrap

מעצב השיער Dyson Airwrap היא המתנה שללא ספק תכבוש לבבות! המכשיר שמעצב, מסלסל, מחליק ומייבש את השיער ללא חום קיצוני. באמצעות המנוע הדיגיטלי היעיל של דייסון יוצר את "אפקט הקואנדה", שמסייע לשיער להתעצב בעזרת שימוש באוויר חם בלבד תחת בקרת חום חכמה המונעת פגיעה באיכות השיער.

מעצב השיער מגיע עם קופסה מהודרת המאחסנת 8 אביזרי עיצוב שונים, המאפשרים לך לבחור כל סגנון עיצוב שרוצים. התוצאה, בין אם בחרת לתלתל, להעניק לשיער מראה גלי או להחליק, היא יצירת מראה טבעי עם גימור משי, שעוזר למנוע נזקי חום קיצוני.

מחיר: 2,490 שקלים.
ניתן להשיג באתר: dyson.co.il

Dyson Airwrap. צילום: יח״צ חו״ל
Dyson Airwrap. צילום: יח״צ חו״ל

קיל'ס

מותג הטיפוח הניו יורקי קיל'ס משיק לקראת הוולנטיין דיי.

מארז ייחודי  במחיר אטרקטיבי במיוחד. ובנוסף, בקנייה מעל 250 שקל – מקבלים תיק רחצה ושפתון בגודל מיוחד של איב סן לורן.

המארז כולל: Crème De Corps – קרם גוף 250 מ"ל, שפתוני שמן טיפולי – LOVE OIL FOR LIPS, קרם לחות עם הפורמולה המיועדת לכל סוגי העור, מעניק מיידית מראה עור זוהר GLOW FORMULA SKIN HYDRATOR ועוד 2 מוצרים בגודל מיוחד. המחיר המארז: 379 שקל במקום 415 שקל.

  • את הרכישה מזמינים באמצעות הטלפון: 052-3870441 .המשלוח חינם!
  • המבצע יתקיים בין התאריכים 11-14.2.
קיל'ס-מארז-וולנטיין-דיי-המחיר-379-שח-במקום-415-שח-צילום-חול
קיל'ס. מארז וולנטיין דיי המחיר 379 שקל במקום 415 שקל. צילום: יח״צ חו״ל

הרבלייף

המותג הרבלייף מציע: מארז לספא זוגי לה ולו. לרגל יום האהבה המותג הרבלייף מציע מארז לספא זוגי מפנק המתאים לגבר ולאישה לרכישה אונליין.

המארז האיכותי כולל מוצרים, המכילים ויטמינים ומינרלים רבים, כמו גם תמציות צמחים איכותיות ושמנים אתריים. כל המוצרים אינם מכילים פאראבנים או גופרית, ולא נוסו על בעלי חיים. מוצרי הטיפוח שבמארז מסדרת Herba Aloe מכילים את כל היתרונות של מיץ אלוורה טבעי ומעניקים הזנה חיצונית אופטימלית ומראה בריא וחיוני. 

  • ג’ל מרגיע מועשר באלוורה shooting gel – ג'ל אלוורה מרגיע, מזין ומעניק לחות לעור. ג'ל מרגיע מועשר באלוורה ובצמחי מרפא, מזין ומרכך את העור ומעניק לו מראה חלק ונעים למגע.  ללא בושם וללא גופרה ופארבן.
  • תחליב ידיים וגוף – תחליב ידיים וגוף המכיל אלוורה וחמאת שיאה אפריקנית הנספגים במהירות ומעניקים תחושה חלקה ורכה לכל אורך היום. 
  • סבון אמבט וגוף – סבון מוצק על בסיס צמחי אלוורה ושמן זית ומכיל וויטמינים A ,C ו-E המזינים את העור. מנקה ביעילות רבה את העור ואינו מסיר ממנו את השומנים הטבעיים. מעניק ניחוח מרענן.

מחיר המארז: 183 שקל.
להשיג דרך המפיצים באתר הרבלייף:  https://herbalife.co.il/
*ניתן לרכוש את המוצרים גם כבודדים ולא כמארז. 

Valentine's Day 2021, הרבלייף-מארז-ספא
הרבלייף. מארז ספא. צילום: סטודיו דיטיילס

GARNIER

מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER (גרנייה),  משיק סדרת מוצרי טיפוח מלאה לפנים, המועשרת באלוורה וחומצה היאלרונית. 

מוצרי הסדרה החדשה מסייעים בטיפוח והזנה אפקטיבית של עור הפנים, בניקוי יעיל ובשמירה על תחושת  רעננות  עד 48 שעות.
הסדרה כוללת 4 מוצרים: ג'ל לחות, קרם לחות, ג'ל ניקוי ומי פנים.

  • ג'ל לחות אלוורה אורגנית וחומצה היאלרונית במרקם קליל ומרענן –  ג'ל לחות על בסיס אלוורה  אורגנית, הידועה כמעניקה לחות מוגברת לעור, וחומצה היאלרונית הידועה ביכולותיה כמשמרת לחות ומסייעת בהשבת הנפח לעור הפנים . מרקם הג'ל נספג במהירות, מספק לעור לחות קלילה, תחושת רעננות ועשירה בלחות. מתאים לשימוש לבעלי עור רגיל עד מעורב.
  • מחיר מומלץ לצרכן: 45 שקל, מחיר השקה לצרכן: 39.9 שקל
  • קרם לחות אלוורה וחומצה היאלרונית – קרם מזין עד 48 שעות לחות בעל מרקם קליל הנמרח בקלות ונספג במהירות. האלוורה ממקור נטורלי, מזינה את העור בלחות אינטנסיבית ומעניקה תחושה של נוחות. החומצה ההיאלרונית ממקור נטורלי, משמרת את לחות העור ומסייעת להשבת אפקט הנפח. הקרם בעל פורמולה טבעונית – ללא רכיבים שמקורם מהחי. מתאים לעור יבש.
  • מחיר מומלץ לצרכן: 45 שקל ומחיר השקה: 39.9 שקל 
  • ג'ל ניקוי עם אלוורה – התרחיץ  מכיל תמצית אלוורה אורגנית וחומצה היאלרונית. בעל פורמולה המסייעת בהסרת שאריות סבום (חומר שומני המופרש מבלוטות החלב הממוקמות בשכבת הדרמיס בעור), לכלוך וזיהום. בשימוש מתמשך מסייע לצמצם את מראה הנקבוביות. מתאים לכל סוגי העור.
  • מחיר מומלץ לצרכן: 25 שקל. מחיר השקה: 21.9 שקל. 
  • מי פנים אלוורה וחומצה היאלרונית –  הדור החדש של מי פנים עם אלוורה אורגנית ממקורות מתחדשים וחומצה היאלרונית המזינים את עור הפנים בלחות, מסירים ביעילות את שאריות האיפור ומשאירים את עור הפנים נקי ורענן. מתאים לכל סוגי העור. מחיר מומלץ לצרכן: 25 שקל ומחיר השקה: 21.9 שקל 

את מוצרי הסדרה של גרנייה ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, המזון, רשת 4 ובפרפומריות נבחרות.
https://www.garnier.co.il/

סדרת-טיפוח-חדשה-של-גרנייה-עם-אלוורה-וחומצה-היאלרונית
סדרת טיפוח חדשה של גרנייה עם אלוורה וחומצה היאלרונית. צילום: יח״צ חו״ל

אורגניקזון

חברת אורגניקזון, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרים אורגניים וייבואנית המותג הבינלאומי להגיינה נשית Organ(y)c  (אורגניק) –  משיקה  לראשונה בארץ:  מארז אורגני וטבעי למתבגרות.

המארז מעוצב באריזת מתנה, וכולל 3 מוצרים:  תחבושות דקות עם כנפיים –  העשויות מכותנה אורגנית טהורה ומרכיבים טבעיים, בעלי כושר ספיגה גבוה, נושמים, ומספקים נוחות ובטיחות מירביים. התחבושות יעילות במניעת גירויים לעור רגיש. היפואלרגני נבדק דרמטולוגית, ללא מרכיבי ספיגה פטרוכימיים, נטול בושם, ללא לטקס או פלסטיק, ללא כלור, לא נוסה על בע"ח. מכיל: 10 יחידות, באריזה אישית מחומר מתכלה ביולוגית ומתאים לנשיאה בתיק.

כמוכ כן המארז כולל מגן תחתון בתפזורת – היחיד בישראל העשוי 100% כותנה אורגנית. רך ונעים. ללא כל תוספת כימית או סינתטית. יעיל במניעת גירויים. אידיאלי למעוניינות להימנע ממגע עם חומרים סינתטיים על העור ולהרגיש מוגנות, נקיות ורעננות.   כולל  24 יחידות.

וכן  סבון גוף טבעי של ecoLove – המכיל תמציות של ירקות אורגניים: עגבניות, סלק ופלפל אדום.‏ ללא SLS, ללא פראבנים ללא רכיבים פטרוכימיקלים וללא רכיבים מן החי,  לא נוסה על בעליי חיים. תכולה:500  מ"ל.

המארז כולל גם  דוגמיות של מוצרי טיפוח והיגיינה אורגניים וטבעיים. 
מחיר מבצע לרגל השקת מארז: 59.9 שקל בלבד.
ניתן להשיג באתר 'בשבילנו – מוצרים טבעיים באהבה': http://bit.ly/organyc_ecoLove

Valentine's Day 2021-מארז-למתבגרת-במבצע
אורגניקזון. מארז למתבגרת במבצע. צילום: טל טרי

פומפדור

פומפדור, מותג התה והחליטות, משיק לראשונה בישראל, סדרת חליטות אורגניות, ב-3 טעמים שונים: ג'ינגר לימון,  חליטת  סטארט יור די וחליטת וקאלם אנד רילקס. הסדרה עשוייה מרכיבים טבעיים ואורגנים, המגיעים מאזורי הגידול האיכותיים בעולם ובסטטנדרטים הגבוהים ביותר. התה האורגני של פומפדור גדל בסביבתו האקולוגית הטבעית, ללא שימוש בחומרי הדברה או דשן כימי.

מחיר: 19.90 שקל לאריזה של 20 שקיקים.
להשיג: את סדרת החליטות האורגניות של פומפדור ברשתות המזון והשיווק ברחבי הארץ.

חליטות-אורגניות_ולנטיין_דיי_פומפדור
פומפדור. חליטות אורגניות. צילום: יח״צ

ליראק פריז

לרגל יום האהבה, המותג ליראק פריז במבצע שיגרום לך להתאהב:  קרם עיניים טיפולי למראה רענן במתנה בקניית קרם אנטי אייג'ינג לחזה ולאזור המחשוף   + סרום אקטיבי למיצוק הגוף.
משלוחים ללא תשלום עד לבית!

מותג הטיפוח  LIERAC PARIS (ליראק פריז) יוצא במבצע מיוחד לרגל יום האהבה, במסגרתו בכל קניית קרם אנטי אייג'ינג לחזה ולאזור המחשוף  + סרום אקטיבי למיצוק הגוף מקבלים קרם עיניים טיפולי למראה רענן.
*שווי המתנה: 129 שקל.
*משלוחים ללא תשלום עד לבית!

  • המבצע יתקיים בין התאריכים: 07.02.21 ועד 28.02.21 או עד גמר המלאי.
  • המבצע יתקיים באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק: www.lierac.co.il
ליראק-פריז--מבצע-יום-האהבה-קרם-עיניים-במתנה-בכל-קניית-קרם-ממצק-וקרם-מחשוף-צילום-יחצ-חול
ליראק פריז. צילום: יח״צ חו״ל

סרווה

מותג הדרמו קוסמטיקה סרווה משיק לחורף 2021: קרם ידיים משקם – המיועד  לידיים יבשות ומחוספסות במיוחד.
הקרם החדש מקל על היובש ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור.
מכיל 3 סרמידים חיוניים וחומצה היאלורונית. אינו משאיר תחושה שמנונית. היפואלרגני. ללא בישום. ללא פראבן.

טכנולוגיית ה- MVE הייחודית (פטנט רשום) משחררת את הסרמידים לעור שכבה אחר שכבה לאורך זמן ובכך הפורמולה ממשיכה להזין את העור בלחות שעות ארוכות לאחר המריחה. יתרונות אלו יחד עם שמירה על מרקם נעים, קליל ואלגנטי מקנים לCeraVe  את האיכות והיעילות שלו.

מחיר: 44.90 שקל, תכולה: 100 מ"ל.
את מוצרי CeraVe ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, בקופות החולים מכבי ומאוחדת ובקנייה און-ליין ובאתר: https://shop.super-pharm.co.il

Valentine's Day 2021, סרווה-קרם-ידיים-המשקם
סרווה. קרם ידיים משקם. צילום: יח״צ חו״ל

לוריאל פריז

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק פלטת צלליות EYE GO WILD (איי גו וויילד) ב-16 גוונים ניוד חמים ומוזהבים,  בגימור מאט וגימור מבריק,  ליצירת מראות איפור שונים. הפלטה מגיעה במהדורה מוגבלת.

הצלליות בעלות פיגמנט אינטנסיבי ליצירת מראה איפור טרנדי ומדויק, מתאים לשימוש במהלך כל היום או לכל אירוע – החל מאיפור קל ועדין לעבודה ועד למראה עיניים דרמטי מעושן לערב.  הפורמולה הקרמית של הצלליות הופכת את המריחה לקלה ופשוטה. 

פלטת-צלליות-חדשה-של-לוריאל,-מחיר-70-שח.-צילום-יחצ-חול-(3)
לוריאל פריז. צילום: יח״צ חו״ל

מאיה לזר, מנהלת ההדרכה של לוריאל פריז מנדבת את הטיפ: ללוק מחמיא ויומיומי שלבו גוון בהיר על גלגל העין ואת שקע העפעף הדגישו בגוון כהה. למראה מעושן דרמטי הניחו גוון בינוני על כל גלגל העין וטשטשו כלפי מעלה. הדגישו את מרכז העין עם נקודה של צללית שימרית. כל מראה אפשר לשדרג עם אייליינר צבעוני ואפילו מנצנצץ. מומלץ להניח באמצעות מברשת ולא עם האצבע.

מחיר מומלץ לצרכן: 70 שקל   

לדברי גילי אלגבי, מאפר וסטייליסט מוביל בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם לוריאל פריז בישראל:  "מדובר בפלטה מושלמת גם למאפרים וכן למתאפרים. מתאימה גם למראה טבעי יומיומי וגם למראה ערב, הצלליות יכולות לשמש כשימר/סומק/הצללה". 

גילי גלגבי - איפור
גילי גלגבי. צילום: דניאל אלסטר

טיפ ממאפר העל גילי אלגבי:   ראשית מרחו צללית בגוון גוף מט, הוסיפו הברקה בפינה של העין וטיפה עישון בקצה. לנועזות ביותר, ממליץ לשים גוון אדמדם או כתמתם על השקע של העין או נקודה בצבע זהב.

את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.
עמוד האינסטגרם של לוריאל פריז איפור – lorealparis@


מדינייט – חלאבין

אל סדרת טיפוח הגוף 'מידנייט' הפופלארית של 'חלאבין' יצרנית התמרוקים הישראלית מצטרף קרם גוף מידנייט – YOU  ייעודי לשימוש בלילה. 

הקרם בעל ריכוזיות גבוהה של חומרי לחות והזנה עוצמתיים ומומלץ לשימוש ע"י היצרן בשעות הערב לאחר מקלחת חמימה, כך ש 300,000 נקבוביות קטנות המכסות את כל שטחו של עור גופנו – יהיו מוכנות ומזומנות לקלוט את השמנים המזינים והויטמינים החיוניים A ו-E לעור על-מנת לשפר את גמישותו ואת מרקמו.

כמו-כן, עוצמת הבישום של קרם הגוף מידנייט YOU גדולה יותר מקרם הגוף הקיים והוותיק בסדרה המוצעת, כך שנוכחותו תישאר לאורך כל שעות הלילה.

בקבוק משאבה לשימוש חסכוני ונוח.
מחיר: 37 שקל.
להשיג: ברשתות הפארם ובפרפומריות.

קרם-גוף-מידנייט-YOU-של-חלאבין-ייעודי-לשימוש-בלילה-מחיר-37-שח-להשיג-ברשתות-הפארם-והפרפומריות-צילום-לירון-ליבו
קרם גוף מידנייט YOU של חלאבין. צילום: לירון ליבו

גרנייה

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' משיק בימים אלו בישראל סדרת דאודורנטים חדשה מגנזיום אולטרה-דריי (Magnesium ultra dry), המועשרת במגנזיום ומותירה את העור רך, נעים, נושם ורענן לאורך זמן.  

פורמולה ייחודית – הדאודורנטים החדשים מכילים מגנזיום, מינרל הידוע ביכולת הספיגה יוצאת הדופן שלו – פי 4 מטאלק!  הודות למגנזיום, הדאודורנט מפחית הופעת סימני זיעה על הבגדים ומאפשר תחושה יבשה ורעננה הנמשכת עד 72 שעות(!) לאחר השימוש.

סדרת הדאודורנטים מוגשת בגרסת רול-און ובגרסת ספריי, נוחות לשימוש ומיועדת לנשים ולגברים.

הוראות שימוש: בספריי – יש לנער היטב לפני השימוש, להתיז ממרחק 15 ס"מ מבית השחי. ברול – יש למרוח על בית שחי נקי ויבש.
התוצאה: לאחר השימוש, העור נותר יבש, בריא ונושם עד 72 שעות!
מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 שקל
ניתן להשיג ברשתות השיווק, המזון, הפארם ופרפומריות פרטיות

דאודורנטים-מגנזיום_גרנייה_
גרנייה. דיאודורנטים. צילום: יח״צ חו״ל

CHIC

CHIC מובילת קטגוריית הלקים בישראל, משיקה סדרת מסירי לק ריחניים בניחוחות עדינים של פירות ופרחים.  הסדרה מאגדת 5 ניחוחות שונים: תות, קוקוס, לימון, לילך ותפוח.

מסירי הלק פותחו בפורמולה מעודנת להסרה מהירה ויסודית של הפיגמנט אך מבלי לפגוע בציפורן ובקטיקולה (בעור שמסביב לציפורן) . הפורמולה מועשרת בגליצרין הידוע ביכולתו להעניק לחות. נוכחותו של הגליצרין בפורמולה מסייעת למניעת יובש, פריכות והתפצלות של לוחות הקרטין בציפורן הטבעית וסדקים בקטיקולה.

הוראות שימוש: להספיג מסיר לק בצמר גפן ולהעביר בעדינות על הציפורן עד להסרה מוחלטת של הלק וקבלת ציפורן נקייה מפיגמנט. 

מחיר: 7 שקל, תכולה: 100 מ"ל.
להשיג: ברשתות הפארם והפרפומריות.

Valentine's Day 2021, מסיר-לק-בניחוחות-פירות-
CHIC. מסיר לק בניחוחות פירות ופרחים. צילום: יח״צ

CHIC

מותג הלקים CHIC, המוביל את קטגוריית הלקים בישראל, משיק לקראת העונה הקרה, קפסולת גוונים המאגדת 6 לקים המתכתבים עם מגמות האופנה לעונה זו.

פלטת הגוונים מורכבת בחלקה מגוונים ניטראלים בדרגת כהות בינונית של חום וירוק מעושן המזכירים את צבעי עלי השלכת לצד בורדו רווי ועמוק המהווה מולם ניגודיות חמה יחסית.  לצד אלו עומדים שני גוונים סוערים המפרים את השקט של הפלטה –  ביניהם אדום לוהט ונשי לצד צהוב-חרדלי בדומה למייפל זהוב – היוצרים חמימות עוצמתית אך נעימה.  

לאיזון הסקאלה נוכח ה"גוון העירום" או כפי שכבר כולנו מכירים אותו בשם "ניוד" המהווה. סוג של בג' כמו כאמל, כזה שמעניק מראה אלגנטי מתוחכם נטול גיל.
לשכבת גימור בוהקת וקריסטלית מומלץ למרוח טופ-קוט במראה ג'ל של CHIC שיסייע  לקבע את הלק לציפורן לאורך זמן.

מחיר: 19 ליחידה. תכולה: 17 מ"ל.
להשיג: ברשתות הפארם, BE, המשביר לצרכן ובפרפומריות.

Valentine's Day 2021, לקים של CHIC
קפסולת לקים של CHIC. צילום: יח״צ

אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com

אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

תגובות פייסבוק