זוהרת לסילבסטר בבית

מראה_איפור_סילבסטר_2021_מגזין_אופנה_ויופי
|

השנה נחגוג סילבסטר בבית. תתלבשו נוצצצים וחגיגי, שימו מוזיקה טובה, תתאפרו (יש לנו הצעת מראה איפור במיוחד עבורך) וכמובן תתנשקו בחצות. שנה טובה

סומק_ברונזר_מגזין_אופנה_ויופי
סומק ברונזר לוריאל פריז. מחיר: 60 שקל. צילום: יח״צ חו״ל

כך תצרו לוק איפור חגיגי ונוצץ לסילבסטר

  • בחרו במייק אפ שיעניק לעור מראה חלק ואחיד בגימור מט, כזה שיטשטש את כל הפגמים, ימנע הברקות מיותרות ויעניק לאיפור בסיס מושלם. בחרו את הגוון המדויק ואל תשכחו להניח את המייק אפ גם על אזור קו הלסת המתחבר עם הצוואר על מנת לטשטש הבדלי גוון וליצור מעבר רך ובלתי נראה לעין. 
  • להשלמת המראה החלק והאחיד השתמשו בקונסילר באזור שמסביב לעיניים. מומלץ   בקונסילר  המעניק כיסוי גבוה ועמיד במיוחד. בחרו בגוון מעט יותר בהיר מגוון המייקאפ שלכן על מנת להאיר ולהדגיש את האזור. אם יש לכן כהויות מתחת לעיניים, השתמשו בגוון כתמתם יותר.
  • הוסיפו הצללה לעצמות הלחיים בשילוב צבע חיוני וורדרדות בתפוחי הלחיים בעזרת סומק ברונזר.  שלבו בין גווני הסומק, למשל: גוון וורוד בשילוב גוון השוקולד, וצרו לעצמכן גוון חם וקורן. לאחר מכן הדגישו עם שאריות הברונזר את עצמות הלחיים וטשטשו לכיוון האוזן.  
  • על מנת להעניק לעיניים מבט עמוק וחושני, נשתמש בצלליות בגווני אדמה, חמרה בגימור מאט וגוון נחושת זוהר ומנצנץ. הניחו את הגוון הנחושתי והשימרי במרכז העפעף כך שייצר מראה של נקודת אור מהפנטת, לאחר מכן בחרו את גוון האדמה המועדף עליכן, הניחו אותו בשקע העפעף  וטשטשו היטב בעזרת מברשת צלליות לכיוון עצם הגבה. השתמשו בשאריות הצבע הכהה גם בצידי העפעף, כך שיעטוף את הצללית. 
  • להוספת טאץ' דרמטי למבט, השתמשו במסקרה שתעניק למניפת הריסים מראה מודגש ומלא נפח, לצד אורך והרמה נחשקת. על מנת לעטוף את הריסים בפורמולה, הברישו את הריסים בתנועות סיבוביות כלפי מעלה ולמראה מודגש במיוחד, הברישו בעדינות גם את הריסים התחתונים.
  • אל תוותרו על גבות! הן מעניקות לפנים מסגרת בעלת אמירה אישית. על מנת להעניק לגבות מראה מסודר וטבעי, הברישו אותן במסקרה ייעודית לגבות. בחרו את הגוון המתאים לכן והברישו את הגבה בעדינות כלפי מעלה לכיוון הרכות. 
  • מראה הסילבסטר הזוהר לא יהיה שלם ללא נגיעה של צבע עז וסקסי! בחרו שפתון בגוון וורוד עז וחצוף. עדיף שפתון עמיד במיוחד, בעל פיגמנט אינטנסיבי וגימור מאט שנשאר על השפתיים לאורך כל הערב.  
מראה_איפו_סילבסטר_2021_מגזין_אופנה_ויופי
לוריאל פריז. מראה סילבסטר 2021. צילום: יח״צ חו״ל

מייק-אפ

אינפליבל מאט קאבר_לוריאל_מגזין אופנה ויופי
לוריאל פריז. אינפליבל מאט קאבר. מחיר 100 שקל. צילום יח״צ חו״ל

מסקרה לגבות

מסקרה לעיצוב ומילוי הגבות_מגזין_אופנה_ויופי
לוריאל פריז. מסקרה לעיצוב ומילוי הגבות. מחיר 52 שקל. צילום: יח״צ חו״ל

מסקרה

מסקרה_מגזין_אופנה_ויופי
לוריאל פריז. מסקרה פרדייז מחיר: 75 שקל. צילום: יח״צ חו״ל

צלליות


שפתון

שפתון לאש מקרון - מגזין אופנה ויופי
לוריאל פריז. שפתון לאש מקרון. צילום: יח״צ חו״ל

שתהיה שנה אזרחית זוהרת, צבעונית ומלאת גלאם.
באדיבות: מאיה לזר, מנהלת הדרכה לוריאל פריז


אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי
תגובות פייסבוק