אריק איינשטיין

אריק איינשטין ז"ל, Beauty, Efifo, Facebook, fashion, Fashion Articles, Fashion Magazine, Fashion News, hair, Hair style, Instagram, Israel, Israeli Fashion Magazine, Makeup, Models, Pinterest, style, Trends, Twitter, אופנה, אמנות, איפור, הפקות, הפקות אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, מאפרות, מגזין אופנה, מגזין אופנה 2018, מגזין אופנה אונליין, מגזין אופנה ועיצוב, מגזין אופנה ישראלי, מגזין סטייל, מגזיני אופנה ישראלים, עיצוב אופנה, עיצוב שיער, עיתון אופנה, עיתון אופנה 2018, צילום, צילום אופנה, שיער - 2
|

אריק איינשטיין ז״ל. מופע ענק לזכרו: ארקדי דוכין, ג'וזי כץ, יהודית רביץ, יוני רכטר, יצחק קלפטר, מיכה שטרית, מיקי גבריאלוב, נינט טייב, ריטה, שלום חנוך, היום נחשף "לפעמים" 

אריק איינשטיין

מאת מערכת המגזין

לפני מספר ימים חלפתי ברחוב חובבי ציון בתל אביב. עצרתי מול האנדטרה שמוצבת תחת ביתו של אריק אישטיין ז"ל, עם הכיתוב: "יהלום שנשבר". הרגליים לא רצו ללכת משם, בדיוק כמו בבוקר ההוא בו עם שלם בא לחלוק לאריק, הגדול שבהם, עם הקול הכי מרגיע שהיה. היום נחשף לראשונה "לפעמים" (מיכה שטרית, ארקדי דוכין).

הקלטה נדירה שיוצאת לרדיו כחלק ממופע הוקרה ענק עם אברהם טל, ארקדי דוכין, ברי סחרוף, ג'וזי כץ, דוד ד'אור, דודו טסה, דני סנדרסון, דני רובס, יהודית רביץ, יוני רכטר, יצחק קלפטר, מאור כהן, מוניקה סקס, מוש בן ארי, מיכה שטרית, מיקי גבריאלוב, משינה, נינט, קורין אלאל, קובי אפללו, קרולינה, ריטה, שלום חנוך, שלומי שבת, ושם טוב לוי

www.fashion-israel.co.il
"זו אותה האהבה". מופע הוקרה לאריק איינשטין ז"ל.

לחצו כאן לשמיעת "לפעמים". הקלטה נדירה של אריק איינשטיין

היוצר מיכה שטרית: "היה לי חלום להקליט את השיר "לפעמים" בביצוע משותף עם אריק איינשטיין. כשהגיעה ההזדמנות, הקלטנו עם ברי סחרוף סקיצה ראשונה של השיר. דואט לא יצא מזה, רק הקלטה צנועה ונדירה של זמר ואדם בלתי נשכח. הסקיצה הראשונה הוקלטה באולפן של יזהר אשדות, המשך ההקלטות הקלטות ההמשך בוצעו השנה".

השיר שיוצא היום לרדיו הוא חלק ממופע ענק עם אברהם טל, ארקדי דוכין, ברי סחרוף, ג'וזי כץ, דוד ד'אור, דודו טסה, דני סנדרסון, דני רובס, יהודית רביץ, יוני רכטר, יצחק קלפטר, מאור כהן, מוניקה סקס, מוש בן ארי, מיכה שטרית, מיקי גבריאלוב, משינה, נינט, קורין אלאל, קובי אפללו, קרולינה, ריטה, שלום חנוך, שלומי שבת, ושם טוב לוי שיבואו לחלוק כבוד לזמר הלאומי שלנו. את המופע ההיסטורי והחד פעמי שיתקיים ב-7.10.14, יום שלישי, 20:30, גני יהושע, תל אביב, ינהל אמנותית קובי בן עטר.

הערב יורכב מחמש תחנות משמעותיות ביצירתו המוסיקלית של אריק, המבוססות על שיתופי הבפעולה שיצר עם שלום חנוך, מיקי גבריאלוב, שם טוב לוי, יוני רכטר ויצחק קלפטר. בערב יהיו ביצועים חד פעמיים של אמנים, חברים ומוזיקאים שעבדו עם אריק ויגיעו לתת כבוד לפס הקול של חיינו, לאיש שליווה אותנו ואת המדינה לאורך עשרות שנים.

ערב הוקרה למפעל חייו של אריק

מנהל האמנותי, קובי בן עטר: "כתל אביבי שגדל, חי והתחנך בעיר וכאדם שתחום המוסיקה והתרבות הינו עיסוקו היומיומי, למדתי להוקיר את האגדות האמיתיות של העיר תל אביב בכל התחומים ובמוסיקה בפרט. האגדה שלי ללא צל של ספק הייתה תמיד אריק. היצירה, הרוח, התל אביביות, הקוליות, הענווה, הכישרון ובעיקר חוסר הנראות הציבורית שהפכו בעיניי את אריק למודל.

לפני כשנה נפלה בחלקי הזכות הגדולה להתחיל שיתוף פעולה שבסופו, אוכל להגשים חלום עם אריק איינשטיין ומשפחתו (לצערי רק לאחר מותו). לקחתי תחת אחריותי את ניהולו האמנותי של ערב ההוקרה לאריק איינשטיין. ערב חד פעמי של פעם בחיים".

ערב ההוקרה לאיינשטיין ייערך בחסות "סלקום" שמציינת 20 שנות פעילות, וכל פרטיו נעשו בשיתוף פעולה ובברכת רעייתו סימה אליהו וילדיו אמיר ודינה איינשטיין. את הערב תלווה תזמורת של כ-30 נגנים קלאסיים ונגני ריתם סקשיין בשילובים שנוצרו  במיוחד לערב זה. חלק מהאמנים שיקחו חלק בערב יצרו בעבר עם איינשטיין (בהפקה מבטיחים לחלוק כבוד מיוחג לנגנים שעבדו איתו וינגנו במופע), לאחרים זו הפעם הראשונה שהם עושים אריק איינשטיין.

ערב חד פעמי והיסטורי

ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום: "כחברה שערך הישראליות בכלל ומוסיקה ישראלית בפרט, מלווים אותה מראשית דרכה, אנו גאים לקחת חלק באירוע ההוקרה לאחד מסמלי התרבות הישראלית הגדולים ביותר.

אין ראויה מחוויה ישראלית משותפת זו לציון 20 שנה לקבוצת סלקום. אני מזמין את כל תושבי מדינת ישראל להגיע ולקחת חלק בערב חד פעמי והיסטורי זה, בו מיטב אמני ישראל יחלקו כבוד לאריק איינשטיין, סמל הישראליות היפה והטובה. לרגל 20 שנה ל"סלקום", אנו מעניקים ללקוחות סלקום, נטוויז'ן ותושבי עוטף עזה הטבה בלעדית: 50% הנחה על מחיר הכרטיס לאירוע.".

גיל אוליאמפרל – מנכ״ל ובעלים קבוצת סברס, מפיק שותף: "שותפיי לפרויקט ואני השקענו מחשבה רבה איך מעבירים  בערב אחד ולו חלק קטן מכל מה שאריק גרם לנו להרגיש ולקוות כל השנים. פנייתנו הראשונה, יחד עם קובי בן עטר, היוצר והמנהל האמנותי, ויחד עם בימות גלובל, שותפיי להפקה, הייתה לפסטיבל ישראל.

הצגנו בפניהם את החזון לערב הוקרה למפעל חייו של אריק, הם נענו בשמחה וקבלנו את ברכתם ועל כך אנו מודים להם. עם הסכמה מרגשת זו פנינו למשפחת איינשטיין, לסימה והילדים והחלטה משותפת על הפקת ערב חד פעמי התקבלה באופן נדיר.

לאחר שקיבלנו את הסכמתם, שמחנו מאוד כשחברת סלקום החליטה לחבק את המופע לרגל ה-20 שנה לחברה, חיבוק שמאפשר לנו להפיק מופע בסדר גודל אותו ניתן לראות רק  בהפקות בינלאומיות. אני רוצה להודות להם על שהלכו אתנו ועם החלומות שלנו ובעיקר וחשוב מכל, אפשרה לנו את היכולת להנגיש את המופע לציבור הרחב, עם כרטיסים במחירים נוחים במיוחד ואף נמוכים ממופעי מוסיקה רגילים בישראל."

תגובות פייסבוק