קמפרי

זיו מנור אלכוהול
|

Cosmopolitan מדור יין ואלכוהול מאת זיו מנור. אלכוהול שובר שתיקה. טיפים ופרטי טריוויה שימושיים לניהול סמול טוק בנושא אלכוהול

קמפרי

זיו מנור אלכוהול-4
צילום יח"צ

כולנו  מכירים את השתיקה המביכה המאיימת להחריב כל פגישה. בליינד דייט, פגישה עסקית, או כל פגישה שעלתה על נתיב השעמום הפוטנציאלי. במקום לבהות בחלל האוויר, לשגע את המלצרית, או לערוך בראש רשימת קניות דמיונית, תוכלו לנתב את הפגישה למקום מעניין ומתוחכם שיציג אתכם כאנשי העולם הגדול המבינים דבר או שניים באלכוהול.

לפניכם מספר טיפים שימושיים בנושא אלכוהול, מומלץ לשנן ולשלוף ברגע המתאים. 

זיו מנור אלכוהול-1
צילום: יח"צ

המשקה שהוזמן: קמפרי

טיפ: התוספות המומלצות לקמפרי הן  מיץ תפוזים (רצוי סחוט טרי), סודה או מיץ אשכוליות אדומות.
הידעת? קמפרי הוא משקה מעורר תאבון ומומלץ כאפרטיף. הקמפרי מיוצר  מ-86 סוגים שונים של עשבים, תבלינים ופירות על ידי גספארה קמפרי, שעל שמו באופן מאוד לא מפתיע נקרא המשקה. בעבר הקמפרי הושרה בכנימות שיובשו בשמש ונטחנו, כיום הוא מושרה בקליפות של רימונים וצבע מאכל אדום.

המשקה שהוזמן: וודקה

טיפ: מומלץ למזוג את הוודקה לכוסות קפואות.
הידעת? וודקה, בניגוד ליין  למשל, ניתן לשמור כמה זמן שרוצים מאחר ששום חיידק לא יכול לחיות בנוזל שמכיל מינימום 35% אלכוהול.  וודקה הוא משקה שחביב על זייפני אלכוהול. כדי לדעת אם נתקלתם בבקבוק מזויף, יש להקפיא את הבקבוק. אם הבקבוק קופא, סימן שהנוזל בבקבוק עתיר בכימיקלים, שכן נוזל המכיל 40%  אלכוהול קופא בטמפרטורה של מינוס 30 מעלות.

זיו מנור אלכוהול-2
צילום: יחצ

המשקה שהוזמן: וויסקי סינגל מאלט

טיפ: בניגוד לעמדה הרווחת, עדיף להוסיף לכוס הוויסקי 3 טיפות מים פושרים ולא שלוש קוביות קרח. הסיבה: קרח סוגר טעמים, ומים פותחים ומדגישים את טעם הוויסקי.
הידעת? בוויסקי מסוג סינגל מאלט, השנים המצוינות על הבקבוק, מעידות על  מספר השנים שבהן יושן הוויסקי בחביות עץ אלון. לעומת זאת בוויסקי בלנדד השנים מציינות את  מספר השנים שבהם יושן הוויסקי הצעיר שבתערובת.

המשקה שהוזמן: ליקר מתוק על בסיס שמנת 

טיפ: עוגת גבינה מכל סוג וגם גלידת וניל ישודרגו אם תמזגו עליהם ליקר מקורר על בסיס שמנת.
הידעת? ניתן לקנח כל ארוחה עם משקה אלכוהולי מתוק מסוג דג'סטיף. המוכרים ביותר: ליקר שמנת כמו בייליס, אמרולה, קפה בוהם ואפטר, אותם רצוי לאחסן בקירור ולסיים כמה שיותר מהר מרגע הפתיחה.

 

 

 

זיו מנור

מאת: זיו מנור
מנחה ערבי חוויה באלכוהול ויין
www.zivmanor.co.il

 

קמפרי

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק