חאן השיירות

חאן שיירות, במדבר-11
|

אירוע לכל המשפחה בחאן השיירות:

חאן השיירות

סופשבוע של מטאורים במדבר

במסגרת סוף שבוע של מטר מטאורים הצפוי להתרחש בשמי הארץ בחודש אוגוסט, יתקיים אירוע לילי במצפה כוכבים נייד שיוצב עבור אורחי חאן השיירות, בימים רביעי- שישי בתאריכים 12-14 באוגוסט 2015. במהלך האירוע ייהנו חובבי המדבר, האסטרונומיה ומשפחות, מהרצאה מקצועית על מטאורים, תתקיים צפייה משותפת במטר המטאורים על גבי מחצלות ומזרונים, ותתאפשר גם צפייה במטר דרך טלסקופ מקצועי שיוצב במקום. האירוע יהיה פתוח ללא תשלום לכל האורחים אשר ילונו בחאן בין ה- 12-14 באוגוסט.
אפשרות ללינה בחדרים, אוהלים בדואים או במתחם קמפינג.
להזמנות ופרטים נוספים: 08-6535777

חאן שיירות, במדבר-1
טיול גמלים בחאן

חאן השיירות ממוקם על דרך הבשמים הנבטית ונקרא על שם שיירות הגמלים והסוחרים הנבטים שעברו לאורכה לפני אלפיים שנים. החאן ממוקם כ- 5 ק"מ דרומית לשדה בוקר, מוקף בנוף מדברי קסום ושופע פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה.
החאן הוקם בשנת 1999 במטרה לארח משפחות, קבוצות ומטיילים אשר רוצים ליהנות מחוויית אירוח אותנטי המשלבת טבע ומדבר.
אפשרויות לינה מגוונות בחאן: אוהלים בדואים אותנטיים ומרווחים, צימרים נוחים ומרווחים ומתחם קמפינג בצל דקלים. באתר מבנה מושקע של מקלחות ושירותים, עם מים חמים 24 שעות.

טיול גמלים במדבר: בחאן מוצע לאורחים טיול גמלים בנוף המדברי, במסלול מעגלי העובר על הנתיב הקדום של דרך הבשמים הנבטית, ולאורך שוליו העליונים של נחל חווארים משם ניתן לצפות על כל בקעת צין ושדה בוקר. טיולי גמלים יצאו החל משעה 9:00 עד 13:00, כל שעה עגולה. מסלול הרכיבה אורך כחצי שעה וכולל תצפית על נחל חווארים. הטיול מתאים לילדים בגלאים 3-12.

חאן שיירות, במדבר
מאהל בדואי בחאן

ארוחות המוגשות בחאן: ארוחת "בוקר ישראלי במדבר": פיתות בדואיות, לחמניות ולחם, מגוון ירקות טריים, ביצים, גבינת שמנת עם זיתים, גבינת קוטג', גבינה צהובה, מעדני חלב, דגני בוקר, ריבה, ממרח שוקולד, זיתים, מאפים, שתייה קלה: תפוזים, לימונדה ושתייה חמה: קפה שחור, נס קפה, שוקו ותה צמחים.

ארוחת ערב "בדואית אותנטית": ארוחת מטפונה של לאפות בדואיות טריות הנאפות על גבי הסאג', מבחר סלטים: חומוס, טחינה , סלט כרוב , סלט מלפפון פרוס וגמבה , וחמוצי הבית . הארוחה מוגשת על גבי מגשים גדולים עליהם מונחת מקלובה – אורז מבושל עליו מונחים ירקות קלויים והוא מעוטר בפלחי תפוחי אדמה אפויים. על כל זה מונחת המדפונה (עוף ממולא) את הארוחה ילוו  מיץ תפוזים ולימונדה, קפה שחור אסלי, תה צמחים מתוק ובקלאווה. הארוחה מוגשת בישיבה אותנטית נמוכה על מזרונים, ללא שולחנות, מגשי האוכל מונחים על מעמדים. כל מגש מיועד ל- 5 משתתפים.

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com

אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

תגובות פייסבוק