חביבה ריבקין "מלכת האקנה"

חביבה ריבקין
|

חביבה ריבקין ביולוגית-חוקרת-קוסמטולוגית, היא האישה מאחורי חברת הקוסמטיקה NBC – "קוסמטיקה טבעי ביולוגית והיפואלרגית",Natural Biological  Cosmetics המייצרת ומשווקת תכשירים טבעיים.

חביבה ריבקין. מראיינת: מאיה אושרי כהן. צילום: אורנה רביצקי

אם אתם סובלים מבעיות אקנה קשות חשוב לכם להכיר את חביבה ריבקין. לא בכדי היא זכתה לכינוי "מלכת האקנה" אחרי שהביאה מזור לעשרות אלפי אנשים ובני נוער שסבלו מפצעי אקנה, צלקות,בכתמים, עור אדמומי ומגורה בפנים, בגב ובאזורים שונים בגוף. לכל מי שנואש מטיפולים בשיטות אחרות, שיטות הטיפול והתכשיריםשל חביבה ריבקין הינם ללא התערבות רפואית, בלי נטילת אנטיביוטיקה או תרופות, ללא דיאטות, או הורמונים. שיטות הטיפול הן מקצועיות, טבעיות, ובהתאמה אישית, והכי חשוב, עם תוצאות מפתיעות תוך זמן קצר.

חביבה ריבקין ביולוגית-חוקרת-קוסמטולוגית, היא האישה מאחורי חברת הקוסמטיקה NBC–"קוסמטיקה טבעי ביולוגית והיפואלרגית",Natural Biological  Cosmetics המייצרת ומשווקת תכשירים טבעיים. 

Young,Woman,Before,And,After,Acne,Treatment,,Closeup.,Skin,Care - 2
צילום: שאטרסטוק (יח״צ חו״ל)

NBC מייצרת סדרות תכשירים ייעודיים לטיפולים בבעיות עור כמו אקנה, אנטי אייג'ינג, פיגמנטציה, טיפול בבעיות סבוראה בפנים ובקרקפת, נשירת שיער, וכן פסוריאזיס בקרקפת. התכשירים מאושרים על ידי משרד הבריאות.

חביבה ריבקין זכתה בתואר "מלכת האקנה" היות ושמה נישא בפי כל מי שחווה בעיות קשות עם פצעי האקנה, כתמים וצלקות ולא הצליח להרפא עד שפגש בה. היא מטפלת באנשים הסובלים מבעיות אקנה ברמות הקשות ביותר, והודות למוצריה ולטיפול האישי שלה היא משיגה את התוצאות הגבוהות ביותר בתחום. מי הפנים של סדרת האקנה זכו לכינוי "פצצת אטום", "המצאת המאה" ואפילו "מי קסמים"היות והם מחוללים קסמים לסובלים מבעיות אקנה קשות.וכן סבון הניקוי שהינו יעיל במיוחד והמניב תוצאות מדהימות בפרק זמן קצר. 

חביבה משמשת מנטורית לקוסמטיקאיות רבות המסיימות בהצלחה את לימוד שיטת הטיפול לפי תכשיריה, יועצת ומלווה מטופלים עד להשגת המטרה הסופית, של עור בריא, קורן וזוהר. היא הפכה מוקד לייעוץ בבעיות אקנה קשות, ומרכז לטיפול בבעיות עור המיישם את שיטות NBC.

Image,Before,And,After,Spot,Melasma,Pigmentation,Skin,Facial,Treatment - 1
צילום: שאטרסטוק (יח״צ חו״ל)

מה בסדרה?

המוצרים המובילים עליהם יש לחברת NBC2 פטנטים רשומים וזכו לכינוי "פצצת אטום" הם:

גולת הכותרת בתחום האקנה הוא Lotion for Blemished Skin, (פטנט רשום), מי פנים לעור פגום, פצעונים, כתמים, וצלקותשמחוללים פלאים, תכשיר היפו-אלרגני לניקוי מושלם ויסודי של עור בעיתי, מצמצם נקבוביות, מווסת את פעילות בלוטות החלב, מונע הצטברות פצעים ומרפא אותם, ומשקם עור פגום, כתמים וצלקות בו זמנית. כל זה הופך את שיטת NBC – Haviva Rivkin לטיפול ייעודי בפתרון בעיות אקנה קשות, ללא התערבות רפואית.

Purifying Liquid Cleanser for Blemished Skin, (פטנט רשום) סבון נוזלי לניקוי עור פגום בפצעונים, כתמים, וצלקות.

Hydrating Cream for Acne -קרם לחות לעור פגום ופרובלמטי שמונע פעילות של החיידקים ומעלים סימנים וצלקות, Calming Maskמסכת הרגעה לעור פרובלמטי, Peeling Mask – מסכת פילינג להסרת תאים מתים. Pimple Dryer – מייבש פצעונים, Astringent Maskמסכה מכווצת לעור שמן, ו- B-Gel – ג'ל מיוחד ועוצמתי לטיפול בעור.

אם גם אתם סובלים מבעיות אקנה קשות והתייאשתם מטיפולים שלא הניבו תוצאות, אם אתם מתביישים לצאת מהבית, מסתגרים,ומרגישים שנפגעה שגרת חייכם – חביבה ריבקין היא הפתרון הנכון והמדויק בשבילכם ולמענכם. שיטות הטיפול הבלעדיות של חברת NBC לטיפול בבעיות אקנה קשות, בשילוב התכשירים הטבעיים הרשומים כפטנט בלעדי, מטפלים, מרפאים ומשקמים את העור. מונעים היווצרות פצעי אקנה חדשים ומרפאים את הקיימים, מסיריםכתמים ומגמדים צלקות. והתוצאה – עור בריא, נקי מפצעים ודלקות, זוהר וקורן. 

עם תוצאות לא מתווכחים.

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

אורנה רביצקי

אורנה רביצקי
צלמת ראיונות וידאו – השקות ואירועים
אינסטגרם: orna_ravitsky

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק