חברת החשמל

זרמים בזמן016
|

חברת החשמל – "זרמים בזמן". תערוכת צילום ייחודית של חברת החשמל בהיכל התרבות תל אביב. הצלם רונן אקרמן, אוצר תערוכה: "מיזם אמנותי כל כך, חשוב וגדול". חשמל זורם בכפות ידיך

חברת החשמל

 

זרמים בזמן-אייל נבו
אייל נבו. צלם ובמאי, בעיקר בתחום האופנה והפרסום

אלי גליקמן , מנכ"ל חברת החשמל: זהו פרויקט המביא לידי ביטוי את השיח האחר של חברת החשמל, הפועל לאור ערכים של שקיפות ופתיחות, לצד יוזמה, חדשנות, יצירתיות ודרך לגיטימית להראות פן נוסף ובלתי מוכר של תעשייה לאמנים ישראליים

מאת מערכת המגזין

לרגל יום העצמאות ה-67 למדינת ישראל, חברת החשמל מציגה: "זרמים בזמן",  תערוכת צילומים ייחודית, בהיכל התרבות בתל אביב. עם האוצר והצלם רונן אקרמן.
במהלך החודשים האחרונים נחשפו 16 צלמים (מתוך מאות מועמדים) ישראלים למפעל ייצור החשמל, מתחנת הכוח 'חגית' שליד יוקנעם ועד לתחנת הכוח רמת חובב שליד באר שבע.
הצלמים (אייל נבו, לירון אלמוג, טל גבעוני, יריב פיין וגיא כושי, משה נחומוביץ', ערן לוי, אסף (שוקו) שמע, מיכל עלמה מרקוס, יהב גמליאל, מיכאל דניאל, יוסי וייס, פבל טולצ'ינסקי, מיכאל לנדאו, אלברט סדיקוב, מרק פרלמוטר ויוני צרויה) תיעדו במשך שנה את אתרי תחנות הכוח של חברת החשמל, תוך חיבור אסתטיקה, אמנות ולייף סטייל לעולם התעשייה והמכניקה.

זרמים בזמן. אסף (שוקו) שמע.
אסף (שוקו) שמע. (צלם מסחרי)

האוצר האמנותיהצלם רונן אקרמן: אני מאוד מאמין ביכולת ובכוח של הצילום לשלב בין עולמות ומאושר שחברת החשמל יוצאת במיזם אמנותי כל כך, חשוב וגדול. אחרי 28 שנה שבהם צילמתי את אושיות התרבות של ישראל, מובילי דעה ומפורסמי ארצנו, מרגש אותי לעבוד עם חברת החשמל, להניח לרגע קט את המצלמה ולאצור את התערוכה הגדולה הזו. עבורי זהו אתגר המאפשר לי לנסות משהו חדש ומיוחד. כבוד לי לאצור את התערוכה הזו ואני מודה לחברת החשמל על האמון שנתנו בי לבנות תערוכה מרהיבה שכזו, הנותנת הצצה המשלבת אומנות, יופי, אסתטיקה ודמיון, יחד עם תעשייה, טכנולוגיה וקידמה, הבאים לידי ביטוי במפעל הלאומי הענק שהוא חברת החשמל. תודה על החוויה המעצימה.

זרמים בזמן 0325
משה נחומוביץ'. Perspective. תחנת הכוח אורות רבין, חדרה.2014 (צלם ואמן. מתמחה בצילום פרסומות, אופנה ויחסי ציבור)

דוברת חברת החשמלדליה בודינגר: הרעיון נולד מתוך ההבנה כי לאורחים מן החוץ ולעיניים שאינן מכירות ומורגלות בגודל ובעוצמה, מפעל החשמל הוא אקזוטי, מיוחד ועוצר נשימה, במיוחד כשמדובר בצלמים, יוצרים ואומנים, החווים את העולם מבעד לעדשת המצלמה ומזווית אומנותית. הבנה זו באה לידי ביטוי בפרויקט המחבר בצורה ייחודית ונקייה בין האומנות והאסתטיקה לבין התעשייה והחספוס. יצאנו לדרך עם פרויקט "זרמים בזמן", לפני למעלה משנה, כשפרסמנו "קול קורא" אשר קרא לצלמים לקחת חלק בתערוכה. מאות צלמים, מקצועיים וחובבים, ממגוון תחומים, ביקשו להשתתף בפרויקט הייחודי המחבר אסתטיקה, אמנות ולייף סטייל לעולם התעשייה והמכניקה. מתוכם נבחרו 16 צלמים ישראלים מתחומים שונים ומגוונים יצאו למסע של יצירה אמנותית בעולם התעשייה והמכניקה של חברת החשמל.  היו מי שתפסו את העוצמה ומי שהתמקדו ברכות, מי שראו את המכלול ומי שנגעו בפרט, מי שצילמו את הקיים ומי ששוטטו בעולם המופשט, מי שהמכונה היתה להם לאובייקט ומי שהאדם. כל אחד ממבט עינו, נע ונד בתוך מרחבי העבר, הרגע הזה והעתיד.

זרמים בזמן
מיכל עלמה מרקוס. תחנת הכוח אורות רבין, חדרה. 2014. (יוצרת רב תחומית: צילום, ציור ואמנות דיגיטלית, משוררת ותיאורטיקנית. יוצרת תחת נושא המוגדר על ידה: "בין השמשות –  עידן ונושא רב תחומי, מטאפיזי").

לירון בן יעקב: רונן אקרמן הינו צלם רב תחומי הפועל בארץ ובעולם כ-28 שנה. אקרמן מבטא בצילומיו את עומק הרגש האנושי של האובייקט שמעבר לעדשת המצלמה. רונן אקרמן מתמחה בעולמות התקשורת, פרסום, תדמית, פורטרטים, אמנים ואופנה, צלם סטילס של סדרות טלוויזיה מקומיות מובילות ובינלאומיות. הוא מתמחה בצילומי סטודיו ושטח. השתתף בתערוכות צילום בארץ ובעולם. פרסם את ספר הצילום :"The Israelis".

 אוצר התערוכה, הצלם רונן אקרמן
"משהו חדש ומיוחד". אוצר התערוכה, הצלם, רונן אקרמן

התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב באולם הכניסה של היכל התרבות בתל אביב. בין התאריכים: 20 באפריל – 3 במאי 2015, שעות 16:00-19:00.

לאחר מכן תוצג ברחבי הארץ בהתאם לפרסומים בעמוד הפייסבוק של חברת החשמל. אתר "זרמים בזמן" לעמוד האירוע בפייסבוק

זרמים בזמן 025
לירון אלמוג. ללא כותרת. תחנת הכוח אורות רבין, חדרה. 2014. (צלמת עצמאית המתמחה בצילומי מזון ולייפסטייל .צלמת הלייפסטייל של עיתון "ישראל היום". בוגרת מכללת הדסה (2005) ומנחה קורסי צילום וסדנאות צילום)
זרמים בזמן 1805
משה נחומוביץ'. Aperture of hope.(תחנת הכוח אורות רבין, חדרה. 2014) 
 

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק