חגית סער – ״חדר ספר״. רהיטי ילדים

בצילום: חגית סער. קולקציית מסיבת גן. תערוכת רהיטי ילדים בקניון רמת אביב. צילום: יח״צ - 2
|

תערוכה חד פעמית לרגל 25 שנות פעילות למעצבת חדרי הילדים חגית סער בקניון רמת אביב

לרגל החגיגות, החליטה המעצבת לצאת מגבולות הסטודיו האינטימי שבביתה ברמת השרון ולהתארח בחנות פופ אפ ייחודית וראשונה בקניון רמת אביב

 

בצילום: חגית סער. קולקציית מסיבת גן. תערוכת רהיטי ילדים בקניון רמת אביב. צילום: יח״צ - 1
חגית סער. קולקציית מסיבת גן. תערוכת רהיטי ילדים בקניון רמת אביב. צילום: יח״צ

 

מאת: מערכת Efifo

חגית סער, שעדיין מתרגשת מספרי הילדים שליוו אותה בילדותה, תציג בחודש דצמבר הקרוב (3-18.12), את התערוכה "חדר ספר" בהשראת אוסף ספרי הילדות שלה, הכולל מאות פריטים ובהם גם ספרים נדירים. במעמד התערוכה תיחשף לראשונה קולקציית הקפסולה החדשה, שנוצרה לרגל 25 שנות פעילות.
במהלך חג החנוכה, ב-14.12, תיערך שעת סיפור חגיגית בשעה 17:00 במתחם התערוכה, בעקבות הספרים שהיוו השראה מרכזית ליצירת הקולקציה.

התערוכה "חדר ספר" נוצרה בהשראת אוסף ספרי הילדות של חגית סער אשר נשמרו בסטודיו אשר בביתה, וכולל מאות פריטים ובהם גם ספרים נדירים. התערוכה מציגה תיבות עץ  שקופות, מעין חדרים שנבנו במיוחד לספרים – המציגות אסמבלאז'ים, צירופי חפצים ופריטי השראה שונים מעולמות התוכן של הספר אשר במרכזן. כך למשל: ב"חדרו" של הספר "מרי פופינס" נבחין במטריה שחורה בעלת ראש תוכי נדיר שנרכשה על ידי חגית סער בערב המחזמר בברודווי, תיק גובלן עתיק שהופרד לצורך התערוכה מבובה רקומה, קרוסלת סוסים  ומטבעות כסף אנגלי ישנים ברוח התקופה. צפייה במיצגי התערוכה תשיט את הקוראים הצעירים לעולמות הדמיון ואת הוריהם לזיכרונות ילדותם אל שעת הסיפור שהוקרא להם מדי ערב. כל תיבה מהווה מעין חלל קסום של עולם תוכן שהיווה השראה בעיצוב של חגית לאורך השנים.

 

בצילום: חגית סער. תערוכת רהיטי ילדים בקניון רמת אביב. צילום: יח״צ
חגית סער. תערוכת רהיטי ילדים בקניון רמת אביב. צילום: יח״צ

 

לפני 25 שנה חגית סער, כאם צעירה, לא הסתפקה בריהוט הבסיסי שהועד אז לחדרי ילדים. היא רצתה להעניק לגיא בנה הבכור חדר מעוצב. כשהסתבר לה שאין בארץ אפשרות להשיג את מבוקשה היא עיצבה בעצמה את הרהיטים ונגר ביצע זאת עבורה.
סיפורים דומים רקמו בארץ באותם שנים, אך ההבדל בין אחרים לבין חגית סער טמון בהמשכיות. כבר מתחילת דרכה היא הכתיבה סגנון עיצוב המזוהה אתה, ועם קו זה היא ממשיכה לאורך כל השנים. חגית סער מגיעה לעיצוב חדרי ילדים מתוך תפיסה הוליסטית של חיי הילד ושל עולם הילדות בכללותו. היא יוצרת את עיצוביה המקוריים תוך התייחסות לצרכי הילד בחלל המגורים בו הוא גדל, תוך הקפדה על אסתטיקה חזותית המשמרת את עולם הילדות.
בין לקוחותיה של חגית סער נמנים: אסתי גינזבורג, אורנה בנאי, עדן הראל ועודד מנשה, טלי מורנו ואייל קיציס, אסי לוי, ליאור מילר, רקפת רוסק עמינח, טדי שגיא, יעל ניזרי, רוית ועופר נמרודי ועוד רבים.

בתערוכה תיחשף לראשונה קולקציית הקפסולה החדשה לרגל 25 שנות פעילות שלחגית סער המאופיינת באיזון הנכון והנדרש בין ריהוט בעל עיצוב ואיכות על זמניים לבין ניואנסים טרנדיים מושקעים. הקו הקלאסי המהודק והאופייני נשאר איתן, אך עמו מביאה הקולקציה החדשה משהו חדש ועדכני מבלי לשנות את ערכי המותג. הקולקציה משדרת נוכחות עיצובית משוחררת וקלה וגורמת לכל המרכיבים להתיישב אחד עם השני. הקו החדש יתקבל בברכה על ידי לקוחותיה הנאמנים של חגית סער ועם זאת יפנה לקהל בטווח רחב יותר. מהאם הצעירה והטרנדית שמחפשת חדר מעוצב  לילדיה בסגנון בועט ומשוחרר עד לאם שמחפשת להגשים פנטזיה עיצובית מהודקת והכל ברמת הגימור הגבוהה כפי שמזוהה עם עיצוביה של חגית סער.

 

בצילום: חגית סער. קולקציית מסיבת גן. תערוכת רהיטי ילדים בקניון רמת אביב. צילום: יח״צ
חגית סער. קולקציית מסיבת גן. תערוכת רהיטי ילדים בקניון רמת אביב. צילום: יח״צ

 

טלי מרגלית בר-אל, מנהלת השיווק של קניון רמת אביב: "אנו שמחים להציג בפני קהל לקוחותינו, רגע לפני חנוכה, בחודש שבו קורים ניסים ומסופרים סיפורי גבורה, את קולקציית רהיטי הילדים החדשה של מעצבת חדרי הילדים המוכשרת חגית סער. קניון רמת אביב, המאגד בתוכו את מיטב מותגי האופנה, מזמין את הקהל הרחב לתערוכה ייחודית של המעצבת באווירת ספרי הילדים האהובים עליה המשלבת עיצוב ואיכות על זמניים וניואנסים טרנדיים״.

אוצרת התערוכה: ד"ר אסנת צוקרמן
התערוכה תתקיים בין התאריכים 3-18.12.2017
ותוצג ברחבה המרכזית בקומת הכניסה בקניון רמת אביב
הכניסה חופשית

אופנה I מגזין אופנהEfifo

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק