חדשות אופנה: דיקלה

חדשות_אופנהדיקלה. צילום: זוהר רון
|

חדשות אופנה: דיקלה – קבוצת גולף ממשיכה במסע הרכש. אחרי שקנו את עדיקא (Adika) און ליין, מדברים שם על רכישת TOPSHOP, TOPMEN, Miss Selfridge ו-Dorothy Perkins. האוברול המנומר של 'עדן בן זקן' עכשיו בעזריאלי. 'יפו תל אביב', רשת הלואו קוסט פותחת שם חנות ענקית. OutOfX: The neXt Talent.פקטורי 54 בסייל אגרסיבי. התיקים החדשים של ז'אן פול גוטייה, ומהפיכת 100memet

חדשות אופנה: דיקלה

 

חדשות_אופנה_דיקלה תצוגת אביב
לוהטת. דיקלה. צילום: זוהר רון

חדשות אופנה: דיקלה

התצוגות של קסטרו, וזה לא חדש, מאירועי האופנה המרכזיים של עולם האופנה הישראלי. הם מושכים אליהם את חובבי האופנה, המינגלינג והשופוני.
אחרי עברי לידר וקרן מור מגיעה דיקלה, ששיחררה לאחרונה דיסק חדש שזכה לשבחים מהמבקרים ולחיבוק מהקהל. בקולקציית המסלול (Runway Collection) אביב 2015 של קסטרו, שתיערך ב-1.2.2015, בהיכל הספורט העירוני החדש בתל אביב (לשעבר הדרייב אין), תופיע דיקלה בלייב עם להקתה בשירים מכל אלבומיה ובעיבודים חדשים.
בתצוגה תושק קולקציית המסלול של קסטרו ופריטי האופנה ימכרו אונליין באתר קסטרו עם תחילת התצוגה.
התצוגה הינה למוזמנים בלבד. תוכלו לצפות בה בשידור חי באתר של קסטרו:  www.castro.com

בגולף ממשיכים במסע השופינג

חדשות_אופנה_ אלי מיזרוח מנכ"ל גולף. צילום: אוסנת רום
התיאבון נפתח. אלי מיזרוח מנכ"ל גולף. צילום: אוסנת רום

אחרי שרכשה רשת 'גולף' את Adika, חברת האינטרנט המובילה בתחום האופנה בישראל כ-40 מילין שקל. הודיע מנכל קבוצת גולף,  אלי מיזרוח על עיסקה לרכישת  67% מפעילות המותגים TOPSHOP ,TOPMEN  Miss Selfridge ו-Dorothy Perkins בישראל, מידי חברת 'סי אנד שלס שיווק'. היקף העיסקה מוערך בכ-37.5 מיליון שקל.
חברת 'סי אנד שלס שיווק' מפעילה בישראל 18 חנויות, מתוכן תשע חנויות בהן נמכר המותג TopShop, שלוש חנויות בהן נמכר המותג TopMan, שלוש חנויות בהן נמכר המותג Dorothy Perkins, ושלוש חנויות בהן נמכר המותג Miss Selfridge. חנויות הרשתות הינן בדרך-כלל חנויות בינוניות עד גדולות, בשטחים הנעים מכ-130 מ"ר לכ-722 מ"ר. החנויות ממוקמות במקומות מרכזיים בקניונים שונים ברחבי הארץ.
אלי מירזוח: "השלמת העסקה תאפשר  לחברה לפנות לקהלי יעד חדשים באמצעות מותגים בינלאומיים מובילים, הנמכרים בלמעלה מ-4,000 חנויות בעולם, ולספק מענה כולל לקשת רחבה יותר של צרכנים בישראל. בכוונתנו להרחיב את הנוכחות של מותגים אלה באופן משמעותי באמצעות פתיחת סניפים נוספים, השקעה בסניפים קיימים והכנסת סחורה חדשה ומגוונת לחנויות".
בגולף נערכים לגיוס חוב לצורך הרחבת היכולות הפיננסיות של הקבוצה לטובת הרכישות וזאת  לצד שימור מדיניות הדיבידנד. יצויין כי השלמת העסקה כפופה לקבלת כל האישורים הנדרשים.

מהפריפריה לעזריאלי

רשת אופנת הלואו קוסט 'יפו תל-אביב' לוקחת ההצלחה וממנפת אותה לכדי חנות דגל בקניון עזריאלי תל אביב. החנות שנפתחה בהשקעה של  1.5 מיליון שקל, משתרעת על פני  שטח של 500 מ"ר

חדשות_אופנה_יפו תל אביב-1
"מתחייבים לשמור על תמחור נמוך בהרבה מהשוק". 'יפו תל אביב. צילום: שילת מזרחי

ברשת אופנת הלואו קוסט 'יפו תל-אביב' החליטו 'לעשות את תל אביב'. ולספר לנו ש'יפו תל אביב' היא לא רק מסעדת יוקרה (השף חיים כהן). על חורבתיו של אחד הסופרים (שופרסל) היקרים בישראל נפתחה בקניון עזריאלי תל אביב, חנות הדגל החדשה של רשת האופנה שהגיעה לתל אביב מהפריפריה, שם זכתה להצלחה גדולה, ותציע לצרכנים התל אביבים אופנת בייסיק זולה (מחיר ממוצע לפריט: 40 שקל), במהלך כל השנה.
"יפו תל אביב", שלה 8 סניפים ברחבי הארץ, הוקמה במרץ 2012 על ידי קבוצת 'אריה חדד' שבראשה עומד אריה חדד. איש עסקים ויזם אופנה המעסיק כ-200 עובדים בקבוצה שבבעלותו. חנויות הרשת משתרעות כולן על על שטחי מסחר ענקיים של 400-500 מ"ר. עוד נמסר על ידי היזמים, כי עד אמצע 2015, צפויות להיפתח 5 חנויות נוספות של הרשת במרכז ובצפון הארץ.
"יפו תל-אביב" מציעה בגדים, נעליים ואביזרי אופנה משלימים לנשים  ולגברים (נכון לכשיו מציעה החנות החדשה פריטי אופנה לנשים בלבד) תחת הסלוגן: "מה שתראו היום, לא תמצאו מחר".

חדשות_אופנה_יפו תל אביב-2
"מה שתראו היום, לא תמצאו מחר". 'יפו תל אביב'

אריה חדד, בעלים ומנכ"ל "יפו תל-אביב": "בימים בהם יוקר המחיה והדרישה לצדק החברתי הם הנושאים הבוערים, "יפו תל-אביב" מביאה את בשורת אופנת הלואו קוסט, כפי שעשינו בהצלחה בשלוש השנים האחרונות בפריפריה. אנחנו מציעים לקהל אופנה טרנדית וטובה במחירים חסרי תחרות, שאינם באים על חשבון חוויית הקניה. החנויות שלנו רחבות ידיים, מוארות ומעוצבות, צוות המוכרנים גדול ומנוסה והמחירים הם מחירי רצפה כל השנה. ציבור הלקוחות כבר הבין את הקונספט של הרשתות הגדולות, שמתחילות את העונה במחירים גבוהים וחותכות מחירים בחצי ויותר בסוף העונה. אצלנו תקבלו מחיר זול יותר גם ממחיר סוף העונה ברשתות הרגילות.   היכולת שלנו לספק חוויית קניה ברמה גבוהה, עם פריטי אופנה מובילים, לא מחייבת לתת להם תג מחיר יקר, ואנחנו מתחייבים לשמור על תמחור נמוך בהרבה מהשוק לאורך כל השנה".

 גוטייה על הגב

חדשות_אופנה_Eastpak-Collaboration
תיקי הגב של גוטייה. צילום: יח"צ

שיתוף פעולה בין מותג התיקים הגדול באירופה, Eastpak ומעצב העל ז'אן פול גוטייה, הוליד קולקציית תיקים שתושק במהדורה מיוחדת. חלק מההכנסות יועברו לוועד העולמי למלחמה באיידס.
בקולקצייה שתגיע לארץ באפריל תיקי גב מבד דנים שנבנו מחדש מחלקו הקדמי והפנימי של ז'קט הג'ינס ו-Bomber Backpack, תרמיל גב עשוי מעיל טייסים שעבר עיבוד חדשני. מחירי התיקים שיוצעו למכריה ברשת חנויות רזילי : 399 שקל

 OutOfX: The neXt Talent

Out of X -חדשות_אופנה

תחרות חדשה למעצבי אופנה ואקססוריז עלתה לאוויר. התחרות, "The neXt Talent" ביוזמת פלטפורמת האופנה OutOfX והמגזין הלונדוני 'Made in Shoreditch'. מדובר בתחרות בה 10 הפריטים שיקבלו את מירב הצבעות הקהל יעלו לפאנל השופטים של Stylus, שם יבחרו 3 המנצחים (Stylus fashion- www.stylus.com . חברת תחזיות אופנה בינלאומית שמייסדה הוא Marc Worth).
פרס ראשון: העיצוב ייוצר ויוצג למכירה בOutOfX, המעצב יזכה בסרטון תדמית שיציג אותו ואת תהליך היצירה והייצור.וראיון אישי עם המעצב הזוכה יפורסם במגזין הבריטי Made in Shoreditch.
מקום שני ושלישי: *יזכו ב- Wakom מקצועי (טאבלט גרפי).

פרטים נוספים בלינק: The neXt Talent

 פקטורי 54: סייל אגרסיבי

חדשות_אופנה_סייל בפקטורי 54
40% הנחה על הפריט הראשון. 60% הנחה על הפריט השני ופריטים נבחרים ב-50% הנחה. צילום שרבן לופו

 חדשות אופנה: דיקלה

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק