מגזין אופנה ויופי 2021: סרום טפטפת

איפור_וטיפוח-ביוטי
|

כך פותחים שנה עם מוצר מנצח. ואיך לעזאזל לא חשבו עם זה קודם. סרום טפטפת. הצעקה האחרונה בטיפוח העור. וגם: נצנוצי ביוטי, אופנה ותרבות

לוריאל-פריז-סרום-טפטפת-פילר-המועשר-בחומצה-היאלורונית-איפור-טיפוח
לוריאל פריז. סרום טפטפת פילר. המועשר בחומצה היאלורונית. מחיר: 110 שקל בלבד. צילום: יח״צ חו״ל

אורנה רימוק, עורכת ביוטי ואפי אליסי, עורך אחראי – Fashion Israel. ממליצים!


נפתח במוצר המנצח שהביאה אל חיינו חברת לוריאל. סרום איכותי מבית של אלופים. בטפטפת. ה-מוצר לפתוח איתו את 2012.

ביוטי_טיפוח_לוריאל-פריז-סרום-טפטפת-פילר-המועשר-בחומצה-היאלורונית-איפור-טיפוח
לוריאל פריז. סרום טפטפת. פילר. המועשר בחומצה היאלורונית. מחיר: 110 שקל בלבד. צילום: יח״צ חו״ל

לוריאל פריז – מותג האנטי-אייג'ינג מס' 1 בעולם, מרחיב את סדרת האנטיאייג'ינג רויטליפט פילר ומשיק לראשונה סרום טפטפת פילר, מועשר בחומצה היאלורונית – רכיב ידוע להגברת אגירת הלחות בעור. 

ביוטי-לוריאל-פריז-סרום-טפטפת-פילר-המועשר-בחומצה-היאלורונית-איפור-טיפוח
לוריאל פריז. סרום טפטפת. פילר. המועשר בחומצה היאלורונית. מחיר: 110 שקל בלבד. צילום: יח״צ חו״ל

נזקי הגיל, השמש וזיהום האוויר, עישון, החרדות והדאגות, נותנים אותותיהם בעור הפנים, שמאבד מגמישותו כך שמתקבל מראה עייף, יבש, דהוי עם מראה קמטים וקמטוטים. סרום רויטליפט פילר החדש מעשיר את העור בלחות מוגברת, תורם לגמישותו ומסייע להשבת הנפח לעור הפנים. הנוסחה פותחה על מנת להעניק מענה אפקטיבי לשיפור מראה הקמטים והשבת האלסטיות לעור. 

טיפוח_העור_לוריאל-פריז-סרום-טפטפת-פילר-המועשר-בחומצה-היאלורונית-איפור-טיפוח
לוריאל פריז. סרום טפטפת. פילר. המועשר בחומצה היאלורונית. בשילוב קרם יום וקרם לילה. מחיר: 110 שקל בלבד. צילום: יח״צ חו״ל

סרום פילר לשיפור מראה הקמטים בעל 1.5% חומצה היאלורונית טהורה. מסייע לספיחת לחות ולהשבת הנפח, למראה עור צעיר ותחושת עור גמיש. מתאים לכל סוגי העור, בעל ספיגה מהירה ומרקם קליל. הסרום מוגש בצורת בקבוקון טפטפת יעיל ונוח לשימוש, המאפשר הוצאת כמות מדודה לשימוש, סטרילי ושומר על איכות הפורמולה בתוך הבקבוקון.

טיפוח_לוריאל-פריז-סרום-טפטפת-פילר-המועשר-בחומצה-היאלורונית-איפור-טיפוח
לוריאל פריז. סרום טפטפת פילר המועשר בחומצה היאלורונית. מחיר: 110 שקל בלבד. צילום: יח״צ חו״ל

מעבדות לוריאל פריז פיתחו פורמולה ייחודית ומתקדמת המכילה שני סוגים של חומצה היאלורונית טהורה לפעילות פנימית וחיצונית משופרת: 

  • 0.5% חומצה היאלורונית מקרו – הפועלת על פני שטח עור הפנים לשכבת לחות אינטנסיבית עם אפקט מיידי
  • 1% חומצה היאלורונית מיקרו – לחות החודרת אל שכבת עור הפנים העמוקה יותר ומסייעת בהשבת הנפח לעור הפנים .
טיפוח_עור_הפנים_לוריאל-פריז-סרום-טפטפת-פילר-המועשר-בחומצה-היאלורונית.
לוריאל פריז. סרום טפטפת. פילר. המועשר בחומצה היאלורונית. בשילוב קרם יום וקרם לילה. מחיר: 110 שקל בלבד. צילום: יח״צ חו״ל

התוצאות: באופן מיידי: העור מועשר בלחות, מרגיש חלק וגמיש יותר ומלא בנפח.  בשימוש מתמשך: העור מרגיש מוצק ואחיד יותר. תוך 6 שבועות בלבד ניכר שיפור ב-47% מהקמטים.  

הוראות שימוש: יש לטפטף 2-3 טיפות על עור הפנים וצוואר נקיים מדי יום. לאחר מכן למרוח קרם פנים. 

מחיר: 110 שקל, תכולה: 30 מ"ל
להשיג: ברשתות הפארם ורשתות שיווק


ציון: 



ecoLove מותג טיפוח אורגני של חברת אורגניקזון, משיק לראשונה קולקציית ייעודית לרשת חנויות טבע "ניצת הדובדבן"

איפור_וטיפוח_ecoLove קולקציית מוצרים ניצת הדובדבן._
ecoLove קולקציית מוצרים ניצת הדובדבן. צילום: יח״צ

קולקציה ייעודית לרשת חנויות טבע "ניצת הדובדבן": מתמציות אורגניות במבוק, יסמין ותה ירוק: הקולקציה לרשת ניצת הדודבדבן כוללת 3 מוצרים: סבון גוף, שמפו ומרכך, המשווקים בגודל 400 מ"ל.

הקולקציה לרשת ניצת הדודבדבן כוללת 3 מוצרים: סבון גוף, שמפו ומרכך, המשווקים בגודל 400 מ"ל.
כל מוצרי הקולקציה מתאימים לכל סוגי השיער והעור ומכילים תמציות אורגניות של במבוק יסמין ותה ירוק ואינם מכילים SLS, פראבנים ופטרוכימיקלים. באישור vegan friendly העמותה הישראלית לטבעונות ומיוצרים בישראל לתמיכה ועידוד התעסוקה המקומית. 

הקולקציה מתאפיינת ברכיבים  אורגניים ייחודיים שנבחרו כמייצגים את תפיסת העולם ההוליסטית של רשת ניצת הדובדבן: במבוק כסמל לאקולוגיה ואיכות סביבה, תה ירוק-  כסמל למזון בריא ורפואה אלטרנטיבית ויסמין כסמל ליופי וניחוח. גם בקבוקי המוצרים קיבלו עיצוב מיוחד, בנוסף לעיצובי הפטרנס של במבוק, עלי תה ירוק ופרחי היסמין, ניתן למצוא על הבקבוק הדפסים של דובדבנים כהומאג' וקריצה לשם הרשת "ניצת הדובדבן".

"ניצת הדובדבן" היא אחת מרשתות הטבע המוכרות והמובילות בישראל ומונה 19 סניפים ברחבי הארץ. הרשת  מתמחה במוצרי מזון טבעיים ואורגניים, תוספי תזונה, קוסמטיקה טבעית ובדומה למותג ecoLove שמים דגש על טיפוח אורח חיים בריא הכולל תזונה בריאה ומאוזנת וכן אקולוגיה כדרך חיים.  

המוצרים ישווקו במחירים נגישים לצרכן: 19.90 שקל לכל מצר בגודל:  400 מ"ל.
את המוצרים ניתן להשיג בלעדית ברשת חנויות טבע "ניצת הדובדבן" ובאתר אינטרנט: https://bit.ly/3h7nMrb 


ציון: 



מבצע תיקי אופנה באתר המותג סקופ – 70% הנחה על קולקציית חורף 2021

אתר האון ליין של המותג SCOOP  יוצא במבצע שיקי במיוחד: במסגרתו 70% הנחה  על  תיקי אופנה   מקולקציית חורף 2021.
המבצע כולל  תיקים לנשים, גברים וילדים. בין הדגמים:  תיקי צד, תיק יד, תיקי ערב, פאוצ'ים, תיקי גב, מזוודות, ארנקים  ועוד.

המבצע יערך  באתר מכירות האון ליין  של סקופ:  https://scoopshoes.co.il/
המבצע יערך החל מ: 5.1.2021  עד 30.1.2021 או עד גמר המלאי


תתחילו לשמור על אזור העיניים והעפעפיים

העיניים תמיד היו ויהיו חלון הראווה לנפש. השנה,   בצל הקורונה  והשימוש במסכות הפנים,   הזכיר לנו  שהעיניים הם כלי ההבעה העוצמתי והמשמעותי ביותר, ועל כן   חשוב מאוד לשמור עליהם ולטפח אותם. זה לא עניין של גיל וגם לא של סוג עור – יש לדאוג ואף חייבים לשמור על אזור העיניים כבר בגיל צעיר! 

סדרה-טיפולית-לעיניים-איפור-וטיפוח
ליראק פריז – סדרה טיפולית לעיניים מחיר 129 שקל לכל מוצר. צילום יח״צ חו״ל

מחקרים דרמטולוגיים מהשנים האחרונות מעידים על כך שקרינת מסכי המחשב והטלפונים הסלולאריים משפיעה לרעה על תפקודו של הגוף. מלבד הפגיעה המהותית בראייה, הקרינה הכחולה מעודדת הזדקנות מואצת של העור. בדומה לעישון ולזיהום האוויר, גם קרינת המסכים מזיקה ומשפיעה לרעה היות והיא מעצימה את יצירתם של רדיקלים חופשיים האחראים לתהליכי חמצון מזיקים בגוף.

נוסף לכך, הרגלים מזיקים אחרים כמו מחסור בשעות שינה ומחסור בויטמינים יעודדו תופעות נפוצות שמתפתחות בעור באזור העיניים והעפעפיים; 'שקיות', כהויות ('עיגולים שחורים') ושלל סימני עייפות המוכרים.

ד"ר סילבי פואניונק, מומחית רפואת עור ופלסטיקה מסבירה: "עם השנים האלסטיות של התאים נפגמת ונוצרים קמטים עמוקים וקמטוטים, גוון העור נהיה עמום וחסר חיוניות ולפעמים גם מופיעה פיגמנטציה וכתמים שונים על גבי העור. השעות הרבות שאנו מבלים מול המסכים ותדירות השימוש בהם משתווים כמעט לשעות קרינה רצופה של השמש בשעות השיא מבחינת העור שלנו".

לרגל השקה סדרה חדשנית טיפולית לאזור עיניים דיופטי, פרי פיתוח מדעי של מעבדות ליראק פריז, מומחי המותג הכינו מספר טיפים ועצות כיצד לשמור על העיניים ועל אזור העפעפיים:

סדרה-טיפולית-לעיניים-טיפוח
ליראק פריז. צילום יח״צ חו״ל
  • צמצמו את זמן החשיפה למסכים ככל שניתן. במיוחד בלילה, לקרינה הישירה לפני השינה יש השפעה על ייצור המלטונין בגוף. מעט מדי שעות שינה, שינה לא איכותית, הפרעות בריכוז ועייפות מצטברת במהלך היום ישפיעו גם הם על מראה העיניים שלנו במהלך היום. לכן, הימנעו ממסכים בסמוך לשינה והקפידו על 7-8 שעות של שינה רצופה בכל לילה.
  • הקפידו על תזונה בריאה הכוללת נוגדי חמצון, כדוגמת פירות וירקות עשירים בוויטמין E, אבוקדו, קוקוס, אבטיח, דגנים מלאים, קטניות, אגוזים ועוד, ויטמין C המצוי בעיקר בפירות הדר, וכן סלניום המצוי בעיקר באגוזים, דגנים, ביצים, בשר ודגים ואבץ, המצוי בבשר אדום, בשר עוף, דגנים מלאים ואגוזים. 
  • ידוע שאורח חיים לחוץ משפיע ישירות על המראה שלנו. לכן, ככל שנצליח להימנע ממצבי סטרס – הגוף שלנו יודה לנו ויקרין זאת החוצה. נכון, במציאות הנוכחית המלחיצה האתגר הוא גדול, אבל יחד עם זאת כדאי לאמץ הרגלים קטנים של שלווה וניתוק כדי להרגיע את הגוף והנפש. נשימות עמוקות, עיסוי קל של הפנים, שתיית מים, מדיטציה או אפילו רק עצימת עיניים ממושכת יכולה לעשות את ההבדל. 
  • אמצו שגרת טיפוח הכוללת מוצרים המנטרלים את השפעת הקרינה. ישנם תכשירים טיפוליים וקרמי עיניים המיועדים לטפל באופן נקודתי וממוקד בבעיות ספציפיות ומציעים טיפול יומיומי למשך מספר שבועות בודדים בלבד. מומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאית מוסמכת או רופא/ת עור או  עיניים שיתאימו את התכשיר הנכון לסוג העור בהתאם לרגישותו.

מעבדות ליראק פריז המתמחה בפתרונות אנטי אייג'ינג לעור פיתחה סדרת תכשירים לטיפול ממוקד באזור העיניים והעפעפיים. בשיתוף פעולה עם אוניברסיטת העיניים ע"ש רוטשילד בצרפת שנמשך למעלה מ 25 שנים, סדרת הקרמים לעיניים דיופטיDIOPTI  בעלת תוצאות קליניות מוכחות והשינוי נראה לעין כבר לאחר 7 ימים ראשונים לטיפול. 

איפור_וטיפוח_סדרה-טיפולית-לעיניים-
ליראק פריז – סדרה טיפולית לעיניים מחיר 129 של לכל מוצר. צילום יח״צ חו״ל

סדרת דיופטי בעלת פטנט חדש רשום ומסייעת לנטרול השפעות הקרינה. כל המוצרים מועשרים בפפטידים פעילים ושלושה סוגי חומצה היאלורונית, ומצליחים להפחית באופן משמעותי נפיחויות, בצקות וכהויות מסביב לעיניים, אשר נובעות בחלקן הגדול מן הקרינה המופקת מהמכשירים הסלולאריים והסביבה הדיגיטלית בה אנו חיים.


כיצד לטפל בעור מגורה בעקבות עטיית מסיכה וגם: הכנת מסיכת פנים לטיפול בעור המגורה בבית  מ 3 מרכיבים בלבד

לאורך מגפת הקורונה, למדנו להכיר בחשיבות עטיית המסכות לאור יכולתן לסייע בהאטת התפשטות מחלות ונגיפים. עם זאת, אנו עלולים לסבול מגירוי באזורים המכוסים במסכה. ואכן, רבים סובלים בשנה האחרונה מבעיות עור הכוללות יובש, גירוי או אפילו התפרצויות. 

שמירה-על-העור-בעקבות-עטיית-מסיכה-טיפוח
שמירה על העור בעקבות עטיית מסיכה. צילום: פרי פיק

 לורה צ'אקון-גארבטו, מדריכת תזונה בחברת הרבלייף וקוסמטיקאית,  מנדבת טיפים לטיפול ומניעת נזקים לעור בעקבות עטיית מסיכה:     

  • בחירה – הקפידו לבחור במסכה שמונחת בנוחות ועשויה מחומר נושם. פוליאסטר למשל עלול ללכוד זיעה, לגרום לגירוי ולעודד היווצרות אקנה. העדיפו מסכות מכותנה, הן מסייעות בספיגת הזיעה ומאפשרות לעור לנשום. הימנעו משימוש חוזר במסכה, למניעת התפשטות חיידקים ובקטריה. החליפו ושטפו את המסכה באופן קבוע , שמרו על היייגנה. 
  • הכנת העור – הכינו את עורכם לפני עטיית המסכה: רצוי להשתמש בקרם לחות לפני עטיית המסיכה שיסייע במניעת גירוי. המומלצים הם  קרמי לחות מועשרים במרכיבים דוגמת קמומיל ואלוורה הידועים בסגולות הלחות המרגיעות שלהם. 
  • הימנעות- הימנעו מאיפור כבד ושומני מכיוון שהוא עלול לסתום את הנקבוביות. אם אתן מתאפרות, חפשו איפור מינרלי ורכיבים דוגמת טיטניום דיאוקסיד, הסופח שומן על פני העור.
  • טיפול אחרי שימוש – לאחר יום ארוך של עטיית מסכה, דאגו לטפל בעור עם מוצרים נטולי סולפטים ועשירים בלחות. סולפטים הם דטרגנטים עוצמתיים המשנים את מבנה הליפידים בשכבת האפידרמיס העליונה וגורמים לגירוי. לאחר הסרת המסכה, הקפידו לשטוף את הפנים עם תכשיר ניקוי עדין מועשר במרכיבי לחות שיסייעו בהסרת לכלוך ושומן. הימנעו משימוש במים חמים שעלולים לגרות ולייבש את העור והעדיפו מים פושרים שיסייעו במניעת גירויים נוספים. סיימו עם הנחת קרם לחות מועשר בנוגדי חמצון ושמנים אתריים שישקמו וירגיעו את העור.
  • הכינו לבד! אם אתם חווים יובש, גירוי או גירוד מוגברים תוכלו גם להכין מסכה עשירה בלחות.
טיפוח-שמירה-על-העור-בעקבות-עטיית-מסיכה
שמירה על העור בעקבות עטיית מסיכה. צילום: פרי פיק

להכנת מסיכה בבית תזדקקו רק לשלושה מרכיבים פשוטים:


  • 3 כפות שיבולת שועל
  • 2 כפות ג'ל אלוורה 
  • כף דבש

הוראות הכנה: בשלו את שיבולת השועל במיקרוגל עם 2 כפות מים למשך 20 עד 30 שניות. הוציאו מהמיקרוגל והוסיפו לשיבולת השועל החמה 2 כפות ג'ל אלוורה מרגיע- מומלץ: HERBAL ALOE של הרבלייף וכף דבש. הניחו לשיבולת השועל להתקרר ואז הניחו את התערובת על הפנים, רצוי בעזרת מברשת מיועדת לפנים. השאירו למשך 15 עד 20 דקות. שיבולת שועל ודבש ידועים בסגולות הלחות שלהם, וג'ל אלוורה מכיל מרכיבים המרככים את העור.

לסיום, הסירו עם מים חמימים ותכשיר ניקוי עדין נטול סולפטים.
הכתבה באדיבות הרבלייף


כיצד להראות זוהרת בישיבות זום דרך עדשת המצלמה

מותג הדרמו קוסמטיקה וישי מעניק טיפים ועצות כיצד להראות זוהרת בפגישות וירטואליות. 

איפור-וטיפוח-מותג-הטיפוח-וישי
מותג הטיפוח וישי. צילום: יח״צ חו״ל

באדיבות ד"ר להבית אקרמן
יועצת מדעית של מותג הדרמו קוסמטיקה VICHY (וישי)

טיפוח-וישי-קרם-עיניים-מינרל-איפור-טיפוח
וישי קרם עיניים מינרל 89 המכיל קפאין טהור חומצה היאלורונית מחיר: 109 שקל. צילום: יח״צ חו״ל

תקופת הקורונה מאלצת את רובנו לערוך פגישות זום מול המחשב.  כדי להיראות במיטבנו וממראה עור פנים חיוני וייצוגי  בעדשות המצלמה, מעניקה  ד"ר להבית אקרמן – יועצת מדעית של המותג הדרמו קוסמטיקה וישי טיפים ועצות כיצד  להראות  בפגישות הווירטואליות  עם עור חלק, זוהר ומלא חיות.

מסכת-היאלורונית-ספיישליסט-טיפוח-ואיפור
וישי מסכת היאלורונית ספיישליסט. צילום: יח״צ חו״ל

לדברי ד"ר אקרמן: "המסך בדרך כלל אינו מחמיא לעור הפנים בעיקר בתקופה בה עוטים מסכה על הפנים מה שגורם הרבה מאוד פעמים לפצעונים/ יובש וכו. אך הבשורה המשמחת שאפשר לפתור בעיה זו". 

וישי-מסכת-מינרלית-עם-פילינג-לעור-זוהר-איפור וטיפוח
וישי. מסכת מינרלית עם פילינג לעור זוהר באמצעות קילוף במרקם ג'ל. מחיר: 119 שקל. צילום: יח״צ חו״ל

להלן טיפים ועצות למראה פנים רענן באדיבות המותג ווישי: 

  • מומלץ למקם את המחשב גבוה יותר. על ארגז קטן או ספרים. במרבית המחשבים המצלמה נמוכה וזווית זו של המצלמה מחמירה את המצב האמיתי של נראות עור הפנים. זה טריק קטן אך יעיל.
קרם-לילה-מסכה-משיב חמצן לעור
וישי. קרם לילה מסכה משיב חמצן לעור ומחדש אותו. מחיר: 189 שקל. צילום: יח״צ חו״ל
  • שימוש בתכשירי טיפוח מבוססי חומצה הילארונית משפרים במיידי את     מרקם עור הפנים. החומצה משמשת כמעיין קטר אשר סוחב אחריו את מולקולות הלחות והמים ומותח את הקמטים.  אפשר להשתמש בסרום המכיל חומצה היאלורונית- החומצה שבסרום תספח מים וזה משפר את מראה הקמטים והקמטוטים. 
  • העור בעונה הזו יבש מאוד. היובש מחמיר קמטוטים. לכן מומלץ להשתמש קבוע בתקופה  בקרם לחות מזין ועשיר.
דרמה בלנד. מייק אפ פודרה לכיסוי גבוה במיוחד עמיד עד 12 שעות בגימור מאט עם SPF 25מועשר בחומצה סליצית אבץ וויטמין אי
וישי. דרמה בלנד. מייק אפ פודרה לכיסוי גבוה במיוחד עמיד עד 12 שעות בגימור מאט עם SPF 25 מועשר בחומצה סליצית אבץ וויטמין אי. מחיר: 149 שקל. צילום: יח״צ חו״ל
  • לפני פגישת זום ניתן להשתמש בתכשיר המכיל חומצות אלפה ובטה הידרוקסיות (אפשרי גם טיפול  פילינג קל בבית או אמפולות עם חומצה זו). תכשיר המכיל חומרים אלה יגרום לחידוש העור ומראה   נמרץ ורענן. 
וישי-קרם-עיניים-מינרל-איפור-טיפוח
וישי קרם עיניים מינרל 89 המכיל קפאין טהור חומצה היאלורונית מחיר: 109 שקל. צילום: יח״צ חו״ל
  • איזור העיניים נראה לפעמים עייף מול מצלמה ולכן ניתן להשתמש בתכשיר ייעודי לעיניים אשר מותאם לעור העדין. מומלץ גם פה להשתמש בתכשיר המכיל מכיל חומצה היאלרונונית שישפר מיידית  את  מראה הקמטוטים באזור.
  • לפני פגישת הזום למרוח מעט קרם לחות על עור הפנים ועליו מייק אפ במרקם קליל למראה עור חלק ורענן. 
  • במהלך הלילה העור מתחדש באופן נמרץ, מריחת מוצרי ההזנה יעילה יותר, חילוף החומרים מהיר וייצור סיבי הקולגן והאלסטין מוגבר. שינה טובה בשילוב עם הרכיבים הפעילים יעניק  לעור רעננות ומראה ובריא יותר.
מותג-הטיפוח-וישי--אקוואליה-קרם-לחות-קליל
מותג הטיפוח וישי אקוואליה קרם לחות קליל המחיר 129 שקל. צילום: יח״צ חו״ל
  • טיפוח השפתיים והעיניים חשוב ביותר לטיפול  בשעות הלילה, לכן יש להקפיד להשתמש בקרם עיניים, אותו מומלץ למרוח גם על השפתיים, שהרי העור באותם אזורים דומה ושכבת ההיפודרמיס אפסית, לכן הוא מתקמט כל כך מהר.

כוכבים למען "שניר" ו"עיגול לטובה"

אורנה בנאי, אלי פיניש, רמי גרשון ונטע אלחמיסטר, הזמר מוקי, מאור ומירן בוזגלו, ירדן הראל, אלון אולמן, נטלי דדון, שביט ויזל, שרון דוראני, מלי לוי, עדי הימלבולוי, שרון כידון, קובי פרץ ועוד סלבריטאים ומובילי דעה התגייסו לעלות השבוע בקמפיין דיגיטלי עבור גיוס תרומות למשפחות נזקקות, המטופלות ע"י עמותת עיגול לטובה ועמותת שניר.

"אגדות וקסמים" – תערוכה וירטואלית חדשה

התערוכה הקסומה מיועדת לכל המשפחה והיא מציגה  מגוון יצירות אמנות המתייחסותלדמויות ידועות הלקוחות מארץ האגדות והקסמים.

תערוכה-וירטואלית--חדשה-ביונייטי-ארט-צילום-מרייה-פרברג
תערוכה וירטואלית חדשה ביונייטי ארט. צילום: מריה פרברג

כ-10 אומנים ישראליים מציגים את הפרשנות שלהם מנקודת מבטם  על גיבורי האגדות שלנו, שכל אחד מהם משתמש בחומרים וטכניקות שונות במטרה להפגיש את המתבונן בתערוכה  ברגשי נוסטלגיה, שמחה, הזדהות  ואף פחד.  

התערוכה תיפתח לקהל הרחב – ללא תשלום  החל מה-5 לינואר עד 21 לינואר  בעמוד הפייסבוק של הגלרייה.


 גרנייה משיק סדרת דאודורנטים חדשה המיועדת לנשים ולגברים 

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' משיק בימים אלו בישראל סדרת דאודורנטים חדשה מגנזיום אולטרה-דריי (Magnesium ultra dry), המועשרת במגנזיום ומותירה את העור רך, נעים, נושם ורענן לאורך זמן.  

פורמולה ייחודית – הדאודורנטים החדשים מכילים מגנזיום, מינרל הידוע ביכולת הספיגה יוצאת הדופן שלו – פי 4 מטאלק!  הודות למגנזיום, הדאודורנט מפחית הופעת סימני זיעה על הבגדים ומאפשר תחושה יבשה ורעננה הנמשכת עד 72 שעות(!) לאחר השימוש. סדרת הדאודורנטים מוגשת בגרסת רול-און ובגרסת ספריי, נוחות לשימוש ומיועדת לנשים ולגברים.

גרנייה. דאודורנטים מגנזיום
גרנייה. דאודורנטים מגנזיום. מחיר: 24.9 שקל. צילום: יח״צ חו״ל

הוראות שימוש: בספריי – יש לנער היטב לפני השימוש, להתיז ממרחק 15 ס"מ מבית השחי. ברול – יש למרוח על בית שחי נקי ויבש.
התוצאה: לאחר השימוש, העור נותר יבש, בריא ונושם עד 72 שעות.
מחיר: 24.90 שקל
להשיג: ברשתות השיווק, המזון, הפארם ופרפומריות פרטיות.


ציון: 



אורנה רימוק, ,orana rimok

אורנה רימוקעורכת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

תגובות פייסבוק