חדשות אופנה: זארה גברים

זארה גברים, Dark collection- ZARA MEN, Beauty, Efifo, Facebook, fashion, Fashion Articles, Fashion Magazine, Fashion News, hair, Hair style, Instagram, Israel, Israeli Fashion Magazine, Makeup, Models, Pinterest, style, Trends, Twitter, אופנה, אמנות, איפור, הפקות, הפקות אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, מאפרות, מגזין אופנה, מגזין אופנה 2018, מגזין אופנה אונליין, מגזין אופנה ועיצוב, מגזין אופנה ישראלי, מגזין סטייל, מגזיני אופנה ישראלים, עיצוב אופנה, עיצוב שיער, עיתון אופנה, עיתון אופנה 2018, צילום צילום אופנה, שיער
|

מאת: אפי אליסי 

תל אביב. שנות השמונים. הימים היו ימי פורטיס הפחות ממסדי. כל אנשי האנדרגראונד התל אביבים ירדו במדרגות ה"פינגווין" המיתולוגי. נתנו לנו שם מוזיקת פאנק שטחנה לנו תצ'ורה. מה ידענו אז? החיים בחלל ההיסטורי היו שחורים יותר מממה שבאמת רצינו להיות. זה הולך ובא. חבורות צעירים עדיין נאחזות בצד האפל הזה של החיים. היה שם כל מה שאהבנו לשנוא ופחדנו לאהוב.

הנה באה זארה ומחבקת את איזור השוליים. הגותיקה של נעורינו, עולה למדפים בהשראות שנלקחו מ-RICK OWENS. מה שנראה כצד היותר אפל של החיים, שלעיתים מגולגלים בו חבורות רחוב הגורמות לצל מטריד ומלחיץ, הפך טרנד של אימה, עוצמה ופחד. יש המתחברים לאי סימטריות. לעיתים, גם אי שלמות יכולה להיות דבר עגול ושלם. תלוי בעיני המתבונן.

 

efifo.co.il
Dark collection- ZARA MEN

מחירים: טי שירט: 119-129.9 שקל, מכנסיים/ ברמודות:  199-229 שקל, סווטשירט: 229-369 שקל

 

 

 

Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel

 

 

תגובות פייסבוק