חדשות אופנה: משנכנס פורים מרבין בשמחה?

פורים-תחפושות-למבוגרים סקארה--אישה-וגבר-קומיקס-חדשות-אופנה
|

כנראה שפורים ייחגג תחת מגבלות קשות. המגפה עדיין בשיאה. תעשיית האופנה עדיין מדממת. עדיין לא בשלב שמלקקת פצעים. הפגיעה אנושה. חדשות אופנה אופטימיות: בקיץ נחגוג בהשקות ואירועי אופנה

TWIN-FANTASY-חדשות_האופנה
זה לא פורים. זו קולקציה חדשה. צילום: יח״צ חו״ל

מאת: אפי אליסי, עורך אחראי – Fashion Israel


אתרי הסחר וחברות האופנה נערכים לחג פורים ששוב ייחגג תחת מגפת קורונה

פורים בפתח והמדינה במתח. את תפתחו אשליות. גם השנה נחגוג את חג פורים. בצורה דלה, עגומה, עצובה אפילו, תחת מגבלות הקורונה. ובכל זאת. TWENTYFOURSEVEN משיק גם השנה קמפיין פורים מושקע בכיכובה של הפאשניסטה המובילה ליבר בלילתי תחת הסלוגן PURIM NO MATTER WHAT (חוגגים את פורים בכל מצב).

תחפושת_מבוגרים_פורים_2021
טוונטיפורסבן. פורים 2021. צילום: מאיר כהן

הקולקציה מורכבת מטרנדים כמו היפית, רוק סטאר, שטן, שדון, מלאך לבן ושחור, אינדיאנית, בת הים, ליצן. גזרות במגוון סגנונות – אוברולים, חצאיות טוטו, בגדי גוף, ג'קטים מנצנצים, טופים עם טוויסט, וסט. נעשה שימוש במגוון בדי וינילים מבריקים, פייטים, טול, ולייקרות מחטבות.

תחפושת_לפורים_מבוגרים_טוונטיפורסבן
טוונטיפורסבן. פורים 2021. צילום: מאיר כהן

בנוסף למארזי התחפושות, יימכרו גם אביזרים משלימים כמו סיכות לשיער, כובעים, כפפות, שרשראות גוף, קשתות וכנפיים כדי לייצר מראה שלם והוליסטי לחגיגות פורים

מחירים: 129.90-159.90 שקל.
טווח מידות : 1-2 ניתן להשיג את הקולקציה ברשת  טוונטיפורסבן בחנויות נבחרות בלבד ובאתר. תחפושות למבוגריםתחפושות לילדיםתחפושות לתינוקות


אריאל טולדנו ממציא את עצמו מחדש

אריאל טולדנו, מעצב אופנה מוכשר ביותר, מבין שהימים מחייבים היערכות שונה ויצר את Ambassador de Maroc- Jogging Collection – קולקציית Ready to wear.

אריאל-טולדנו-קולקציית-רדי-טו-וור-צעיף-175שח,-מכנסיים-380שח-וחולצה-440שח-צילום-דנה-לביא
אריאל טולדנו. מכנסיים: 380 שקל, חולצה: 440 שקל. צילום: דנה לביא

ההשראה לקולקציה הינה חקר עליות מרוקו וצפון אפריקה בשנות ה-50 , די במקביל לקום מדינת ישראל ועד לדור ההמשך בשנות ה-70-80 בארץ ישראל. ניתן לראות דפוסים שממשיכים איתנו להודיס, פרטי הבייסיק והצעיפים.

אריאל-טולדנו-קולקציית-רדי-טו-וור-חצאית
אריאל טולדנו. חצאית: 750 שקל, טופ: 460 שקל. צילום: דנה לביא

אריאל טולדנו: "במהלך המחקר נוכחתי לגלות כי קיים דיאלוג מרתק בין דור העולים לדור ההמשך בארץ. ניתן לראות זאת ביכולת לאמץ את הטרנדים המערביים".

טווח מחירים: 175 שקל ועד 780 שקל לא כולל הז'קטים (הקולקציה החדשה נמצאת בהנחה של 15% לרגל ההשקה). הקולקציה זמינה לרכישה דרך אינסטגרם של המעצב  – https://www.instagram.com/maison_arieltoledano/
לבירורים נוספים 058-5507838.


אוריה עזרן. הסלבס לובשים קז׳ואל

בהמשך לאייטם העליון, גם מעצבת אופנה אוריה עזרן מבינה היטב שמה שהיה הוא כבר לא ומעצבת קולקציית קז׳ואל המחירים נגישים. המעצבים ללא ספק קורבנות הקורונה. הצרכנים דווקא מרוויחים ממנה. ובעיני זו הזדמנות שמייצרת התקופה דווקא למעצבים שממצאים את עצמם מחדש ועושים זאת נפלא. לאוריה עזרן היה חשוב כנראה להצטייד בסוללת סלב להראות שהשד לא נורא בכלל. להיפך

עדן סבן לאוריה עזרן
״החיים קצרים מדי לבגדים משעממים״. עדן סבן לאוריה עזרן. צילום: דורון ברנסקי

זוהר כלב: "הקורונה באה לי בדיוק בזמן"

קולקציית חורף 2021 של Twotone נולדה בקורונה. עיקר המחקר שלה היה חומרי גלם איכותיים. את כל הבדים יצרנו באיטליה בשלט רחוק כיאה לתנאי קורונה.

חצאית-אלפרד-של-המותג-טוטון-עכשיו-ב--448--שקל-חדשות-אופנה-Twotone
Twotone. חצאית אלפרד של המותג טוטון.מחיר: 448 שקל. צילום: לירון ויסמן

זוהר כלב, המעצבת והבעלים של המותג טוטון- Twotone: "הייצור באיטליה מאפשר לנו לייצר בכמויות קטנות בדיוק את מה שאנחנו צריכים מבלי להתפשר על החוט, הצבע והכי חשוב הכמות. אנחנו מייצרים בדיוק את הכמות שאנו משתמשים בה וככה שומרים על כדור הארץ,  זאת החלקה הירוקה שאנחנו יכולים לתרום לה. 

כבר מספר עונות שאני מנסה לדייק במלתחה של הלקוחה שלי, לעצב פריטים שאפשר ללבוש אותם בכל שעה ביום. הקורונה באה לי בדיוק בזמן.  

כאשר שאלתי את עצמי: מה הכי כיף לי ללבוש בחורף?, מה הייתי שמחה ללבוש בבוקר ולצאת איתו מהבית? הגיע הסגר הראשון והבהיר לי שאני צריכה לעצב פריטים שאפשר ללבוש בבית אבל גם לצאת איתם החוצה מבלי להרגיש בפיג'מה". 

צבעוניות: ורוד מעושן, כחול נייבי, לבן, חמרה, שחור.
מידות: סמול עד מידה 48.
טווח מחירים לפני הנחה: 299 שקל 950 שקל. 
TwoTone: להשיג בחנות האונליין ובחנות המותג ברחוב לבונטין 6 ת״א.
www.twotone.co.il


זמנים טובים לאתרי אונליין: Adika פתחה מכירות באנגליה

Adika מרחיבים את הפעילות הבינלאומית ומשיקים אתר סחר באנגליה. האתר יפעל במקביל לאתרי החברה הפועלים כיום בישראל ובארה"ב, ויתחרה ישירות בשוק מותגי האופנה האירופאיים המובילים, בהם: boohoo, asos ו-ZALANDO.

חדשות_אופנה_Adika. אנגליה. צילום: מסך
Adika. אנגליה. צילום: מסך

הכניסה לשוק האנגלי הינה במקביל לפעילות הענפה של החברה בארה"ב, שמסכמת את פעילות חו"ל בצמיחה משמעותית כך שלראשונה הכנסות החברה מפעילות חו"ל מתקרבות להכנסות פעילות החברה בישראל. הישראלים אלופי עולם בקניות ברשת וממיטים אסון על חנויות הרחוב.

Adika הגיעה להסכם עם קבוצת גולף, במסגרתו תאריך את הסכם מתן השירותים לקבוצת גולף לתקופה של עד תשעה חודשים.


H&M לא מפסיקים לשתף פעולה

ב-H&M מאמינים בחיבורים ובהזדמנויות חדשות. לא קשור לקורונה הם אוהבים שת״פים. חלקם מוצלחים יותר חלקם פחות. האחרונים שבהם עם מעצבת האופנה הלונדונית סימון רושה (SIMONE ROCHA x H&M), המותג האייקוני Lee ו-הקטור ביירין. דווקא התעלפנו מ-Forever Treasure הקולקציה החדשה והמדוברת של H&M.

חדשות_האופנה_LEExHM
LEExHM. צילום: יח״צ חו״ל

פיסת הסיטוריה: יעל שלביה על שער "ל'אופיסְיֵיל ערבִּיָה" מהאמירויות

יעל שלביה על שער מגזין L'official Arabia מהאימירויות. צילום: יוסי מיכאלי
יעל שלביה על שער מגזין L'official Arabia מהאימירויות. צילום: יוסי מיכאלי

יעל שלביה בת ה-19, "הפנים היפות בעולם", הישראלית הראשונה שמככבת שער "ל'אופיסְיֵיל ערבִּיָה" מהאמירויות. ומה היא לובשת? תכירו את MICU.

MICU. נעים להכיר

MICU, מותג אופנה חדש שהוקם בירושלים בניחוח אירופאי השואף להוביל קו בגדים אלגנטי וקלסי תוך שימוש במוטיבים מודרניים, נקיים ומינימליסטיים. 

המותג מביט לאחור אל הזרמים הקלאסיים ושואב השראה מבתי המלוכה והאצולה, להם  הוא מעניק פרשנות עכשווית ורלוונטית , תוך שמירה על הרמוניה ועיצובים על זמניים. מאחורי המותג עומדות מיכל שטרן וענבר בן שבת שתיהן ירושלמיות שיוצרות את MICU באהבה ובתשוקה עזה לאופנה גבוהה ומוקפדת.

MICU עשה היסטוריה והיה למותג הישראלי הראשון שכיכב על שער מגזין שמופץ באמירויות, בגיליון מגזין L'official Arabia  של חודש פברואר מצולמת דוגמנית העל הישראלית יעל שלביה לבושה בחולצת משי טהור בהדפס המותג מתוך קולקציית החורף של MICU. ההפקה צולמה בניו יורק במלון Peninsula המפואר.

www.micuandmicu.com
איסטגרם: www.instagram.com/micuandmicu


TWIN FANTASY‏

מותג חדש בבוטיק 77. לנשים אמיצות ולא שגרתיות. הקולקציה עוצבה טרום עידן הקורונה במחשבה שנשים מחפשות נוחות. קו לאישה שלא בהכרח אוהבת להתאמן, היא אוהבת את הקלילות והסקסיות של לגינגס, זו האלטרנטיבה שלה לג'ינס.

להשיג בלעדית בבוטיק 77 – יצחק אלחנן 15 , נווה צדק או בחנות האתר: www.boutique77.co.il


קאלה. אופנת רחוב לצד וינטג׳

בקולקצית חורף 2021 הכוללת סודרים עבים עם טוויסט ואפודות צמר, סריגים עם שילובים של חרוזים ורקמות, ג'קטים ומעילים קצרים, חולצות במראה שתי שכבות, קרדיגנים וסריגים עם אפליקציות והדפסים בולטים של פרחים וחיות, חולצות ערב קטיפה בשילוב פייטים, שמלות שיפון ושמלות קרושה, שמלות בגזרה משולבת ומעניינת של חצאית מחוברת לחולצה, מכנסי קורדרוי בגזרה גבוהה בבד חלק או משובץ, חצאיות קורדרוי, חצאיות קפלים וחצאיות ג'ינס באורך ברך, מכנסי צמר ועוד. 
בנוסף, קולקציית וינטג׳ של שמלות וחולצות ייחודיות, בה כל פריט הוא ואן פיס.  
צבעוניות: חומים, בורדו, ירוקים, כתומים וצהוב.

שמלת-פרחים-מקסי-של-המותג-קאלה-207-שקל-צילום-ליז-כדר-
שמלת פרחים מקסי של המותג קאלה. מחיר: 207 שקל צילום ליז כדר

טווח מחירים: 99- 399 שקל.
 אפשרות לרכישה באונליין דרך עמוד הפייסבוק www.cala.co.il
קאלה רשימת חנויות: שנקין 31- תל אביב,  דיזנגוף 184-תל אביב, קניון רמת אביב- תל אביב, קניון עזריאלי-תל אביב, דיזינגוף סנטר- תל אביב, קניון שבעת הכוכבים-הרצליה, שדרות ממילא- ירושלים.


קמפיין חדש ל-TOLEDANO

קולקציית תיקים חדשה ל-TOLEDANO. קמפיין חדש ותמונות מרשימות. תענוג גדול.
ניתן להתרשם באתר:www.toledano.studio. זול זה לא!

TOLEDANO_חדשות_האופנה
TOLEDANO. צילום: דודי דיין

BOSS X JUSTIN TEODORO

BOSS השיק קולקציית קפסולה בשיתוף האמן והמאייר הניו יורקי ג'סטין תיאודורו. בקולקציה שני מוטיבים מובהקים, לב ורוד וכוכב כחול, המסמלים על פי תיאודורו אהבה וחלומות. 


הקולקציה כוללת: פריטים ייחודיים בסגנון קוזי וקז'ואל ההולמים את התקופה, ביניהם: טי שירטס, סווטשירט, סניקרס, חולצה בגזרת פולו, חולצה מכופתרת, ג'קט מחוייט, בגד ים וכפכפים – כולם מעותרי הכוכב והלב המזוהים עם הקולקציה.
טווח מחירים: 349שקל שקל – 2,890 שקל
להשיג באתר פקטורי 54:  https://www.factory54.co.il/men/designers/boss


לורי שטרן – שחרור והעצמה נשית

פקטורי 54 מציגה פריטים מתוך קולקציית אביב-קיץ 2021, בסדרת צילומים מעוררת השראה עם לורי שטרן, בסימן שחרור והעצמה נשית.
לורן (לורי) שטרן, בת 22 מפרדס חנה, דוגמנית, בלוגרית, אקטיביסטית לדימוי גוף ובעיקר דמות מעוררת השראה שצולמה בתל אביב, מציגה את הפריטים הבולטים מהקולקציה החדשה. לצד קריירת הדוגמנות, שטרן מעבירה הרצאות בנושא בודי-פוזיטיב, מתראיינת בתכניות בוקר ובמגזינים, כותבת מאמרי דעה, ומתחזקת עמוד אינסטגרם שכולו סטייל, חיוביות ואותנטיות, בו היא מפזרת מסרים של קבלה עצמית.

חדשות_האופנה_לורי-שטרן-לפקטורי54
לורי שטרן לפקטורי54. צילום: סיימון אלמלם

לורי שטרן: "במשך שנים 'פירקתי' את הגוף שלי לגורמים ולבעיות וניתחתי כל חלק וכל קפל. כיום אני מאוד משתדלת (ולא תמיד מצליחה) לא לעשות את זה יותר ולהסתכל על עצמי כשלם, כי אני באמת מאמינה שהשלם גדול מסך חלקיו".
פרקטורי54: https://www.factory54.co.il/


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com

אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

פורסם בקטגוריות אופנה, חדשות האופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק