חדשות אופנה: נטע ברזילי בורוד וצהוב

נטע ברזילי, באסה סבבה, מאור בוזגלו, מירן בוזגלו, צילום יחצ
|

וגם: שיתופי פעולה יוצאי דופן וקולקציות חדשות של H&M, ברשקה, אבישג, העליה של Ellesse לישראל ו-CROCS עולה על מסלול שבוע האופנה בברלין ועוד. אופנה משנה את העולם

 

מרוות חכרוש – עורכת אופנה Fashion Israel

 

חדשות אופנה: נטע ברזילי בורוד וצהוב

1. לא לשתוק! לזעוק את צעקתן של הנשים הסובלות מאלימות

עמותת ״לא לאלימות״ ורשת האופנה ״סיליז״ בפרויקט צילומים מיוחד להעלאת המודעות לנושא האלימות נגד נשים. המשתתפות צולמו יחד עם האימהות שלהן לעודד נשים נפגעות אלימות לשתף, לספר, לדבר, לא להסתיר ולהעלות את המודעות הציבורית לתופעת האלימות הצילומים יוצגו כתערוכה במקלטים לנשים מוכות ברחבי הארץ להעלאת המודעות הציבורית לנושא. גם הפרזנטורית של ״סיליז״ השחקנית מילי אביטל לוקחת חלק בקמפיין. בין המצולמות שלקחו בפרויקט ״סיליז״ בשיתוף עמותת לא לאלימות הן משתתפות התוכנית ״MRK המטבח המנצח״: ויקי מקריאניס ואמא נלה, אווה לימסוב ואמא אירנה, ללי האס ואמא עמליה ושימרית הלל ואמא ציפי.

ורד ולי רוזן פרויקט לא לאלימות ואופנת סיליז צילום TELAVIVER
ורד ולי רוזן. צילום: TELAVIVER

 

2. שיתוף פעולה של H&M עם Eytys 

Eytys Eytys X H&M. קולקציית יוניסקס המציעה נעליים, בגדים ואקססוריז נטולי מגדר לבוגרים ומבחר פריטים לילדים אשר עוצבו על ידי מעצבי הבית של H&M בשיתוף עם Eytys – מותג הקאלט השוודי.

Eytys x H&M צילום הנס מוריץ (6)
Eytys x H&M. צילום: הנס מוריץ

 

3. מאור ומירן בוזגלו, כוכבי ה״בוזגלוס״, פרזנטורים של קניון הדר בירושלים

הקמפיין בכיכובם של מאור בוזגלו ורעייתו יעלה יפורסם בשלטי חוצות, מודעות ופעילות רחבה ברשתות החברתיות. מאור ומירן בוזגלו נשואים 11 שנים ולשניים ארבעה ילדים. זהו הקמפיין הראשון המשותף שלהם. בימים אלה מצטלמת העונה השלישית של סדרת הדוקו ריאיליטי ״הבוזגלוס״, בכיכובם, שתשודר בתחילת אביב 2019. הזוג ישלשל לכיסו 350 אלף שקל עבור קמפיין זה.
העונה החדשה שמצטלמת עכשיו תשודר בתחילת אביב 2019 ב-yes וב-STINGTV.

מאור ומירן בוזגלו, צילום יחצ (1)
מאור ומירן בוזגלו. צילום: יח״צ

 

 

*את יכולה לקבל את סרום אינטנסיבי של MAELYS להפחתת קמטים במתנה. אתה יכול לקבל בושם לגבר של TOMMY HILFIGER במתנה! לפרטים לחצו כאן
*אתן יכולות לקבל סיסטם פרופשיונל שמן לוקס אויל מבית וולה פרופשיונלס בשווי 150 שקל במתנה! לפרטים לחצי כאן
*את יכולה לקבל גיפט קארד על סך 250 שקלים של DESIGUAL – חברת אופנה נחשקת, במתנה! לפרטים לחצי כאן

 

 

4. European Winter – קולקציה חדשה לאבישג ארבל 

קולקציית החורף של אבישג ארבל עוצבה עם דגש על מראה שכבות המתאים לחום גופה המשתנה של האישה ההריונית. בקולקציה: ג'ינסים בשטיפות מגוונות וקרעים, הדפסי פסים במספר גוונים, מבחר שמלות ערב חלקן מבדי לורקס נוצצים לצד שמלות אוברסייז ושמלות בגזרת A בסילואטות אווריריות עם שילובי בדים בטקסטורות שונות.
אבישג ארבל אונליין: www.avishagarbel.co.il

סריג גולף של אבישג ארבל עכשיו ב- 99 שקל במקום 139 שקל מכנס 199 שקל במקום 289 שקל צילום מרינקה דאבל (4) (Custom)
אבישג ארבל. צילום: מרינקה דאבל

 

5. CROCS בשבוע האופנה ברלין

בשבוע האופנה ברלין כיככבו נעלי קרוקס על המסלול בתצוגה של המעצב המקומי קילן קרנר. בתצוגה נספרו 34 לוקים ובכולם כיכבה קולקציית האביב קיץ של קרוקס ל-2019. בארץ המותג קרוקס נמכר בבלעדיות על ידי חברת ההנעלה WESHOES.
אתר: https://www.weshoes.co.il/he/

BERLIN, GERMANY - JANUARY 15: A Model walks the runway at the KXXK show during the Berlin Fashion Week Autumn/Winter 2019 at ewerk on January 15, 2019 in Berlin, Germany. (Photo by John Phillips/Getty Images for MBFW)
CROCS. שבוע אופנה ברלין. צילום: יח״צ חו״ל

 

6. נטע ברזילי עם שיר חדש וקליפ שעלה מיליון שקל

השיר ״באסה סבבה״ (Bassa Sababa) נפתח בשמלה מטריפת חושים בורוד לוהט של המעצבת קארין וסיליוק בעלת המותג BOOBA MACHO. לאחרונה בלטה נטע ברזילי כשהופיעה בקדם האירוויזיון בצרפת למורת רוחם של ה-BDS שהתרפצו להופעה והקרית רק עשתה טוב לשמלה הצהובה והלוהטת שעיצבה עבורה מעצבת האופנה סיו מגן בת ה-27 מאשדוד.
האינסטגרם של סיו מגן: sio.magen.atelier

נטע ברזילי בשמלה של סיו מגן צילום יחצ
נטע ברזילי בשמלה של סיו מגן. צילום: יח״צ

 

7. חזרתו של טאי דאי

ברשקה משיקים את MAKE A SPLASH. קולקציית אמצע חורף. הטרנדים החדשים המובילים במחלקת נשים מבוססים על השילוב שבין השראות גלישה ופריטים במראה וינטאג'. פריטים במראה ספורטיבי: סווטשירטים קצרים חתוכים, טייצים מודפסים וסניקרס צ'אנקי לצד לוקים אורבניים: ז'קטים דמויי פרווה בדפוסי חיות. וכן, טאי דאי חוזר למגרש האופנתי.

Bershka - MAKE A SPLASH צילום יחצ חול (5)
Bershka. צילום:יח״צ חו״ל

 

 

8. Ellesse עושים עליה

למרות השמועות על נפילתו של אסוס קבוצת בן דרור (יבואנית ספידו, נעלי לקוסט, JanSport ומותגי לייף סטייל נוספים בישראל), קיבלה זיכיון הבלעדי בישראל לייבא את  Ellesse, מותג אופנה וספורט איטלקי פופולרי. Ellesse החל את דרכו באיטליה בשנת 1959. בשנות השישים והשבעים בלט בעולם האופנה בשל הקווים הנועזים המאפיינים את המותג ושיתופי הפעולה האופנתיים עם ענפי הספורט שהובילו את המותג להצלחה. חנות דגל הראשונה תיפתח בתל אביב ואיתה אתר מכירתי.

Ellesse עושה עלייה לישראל צילום יחצ חול (8)
Ellesse. צילום יח״צ חו״ל

 

9. ויקטוריה בקהאם עושה את Reebok

קולקציית Reebok x Victoria Beckham פרי שיתוף פעולה של ויקטוריה בקהאם ו-Reebok. הקולקציה כוללת: אביזרי לבוש טכניים (חלקם יוניסקס) למתאמנים בחדר כושר לחובבי אופנת הרחוב. ההשראות לקולקציה הינם מחוויותיה וחייה של ויקטוריה בקהאם עם בני משפחתה בלוס אנג׳לס ובלונדון. הרוח הקליפורנית עם חייטות בריטית.

Reebok x Victoria Beckham
Reebok x Victoria Beckham. צילום: יח״צ חו״ל

 

10. לא שחסר לה. 100 מיליון עוקבים וכסף. הרבה כסף.

קנדל ג'נר הדוגמנית העשירה בעולם לגילה, האחות המצליחה של קים קרדשיאן וכוכבת ״משפחת קרדשיאן״, תמשיך כפרזנטורית של מותג התיקים היוקרתי הצרפתי LONGCHAMP לעונה שנייה. לקנדל ג׳נר. 100 מיליון עוקבים באינסטגרם. כבר אמרנו?

קנדל ג'נר לLONGCHAMP, צילום יחצ חולקנדל ג'נר לLONGCHAMP, צילום יחצ חול
קנדל ג'נר ל-LONGCHAMP. צילום: יח״צ חו״ל

 

 

מרוות חכרוש, עורכת אופנה Efifo

מרוות חכרוש – עורכת אופנה Fashion Israel
האינסטגרם של מרוות חכרוש: mervatstyle

 

 

חדשות אופנה: נטע ברזילי בורוד וצהוב

 

Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
דף עסקי: Fashion Israel

פורסם בקטגוריה חדשות האופנה
תגובות פייסבוק