חדשות אופנה: סופי מצ׳טנר וריף נאמן

שלומית מלכה קמפיין נאוטיקה קיץ 2019 יחצ חול (6)
|

וגם: גדעון אוברזון סוגר את הבסטה, חליפת המכנסיים המפתיעה של שי שלום, מייגן טריינור התחתנה עם ברטה, ברנינג מן של ארקטה ב-99 שקל, מייגן מרקל והנסיך ג'ורג במגפי גומי, אמה סטון נוצצת עם גליה להב, VOGUE בריטניה בשת״פ עם קניון גבעתיים. חדשות נוצצות

 

חדשות אופנה: סופי מצ׳טנר וריף נאמן

 

מאת אפי אליסי עורך אחראי Fashion Israel 

 

1. גדעון אוברזון הולך לדוג

מעצב האופנה גדעון אוברזון מהמעצבים בולטים והמשפיעים על עולם האופנה הישראלי, החליט שדי לו. לאחר שש עשורים של עשייה כמעט חסרת תקדים בעולם האופנה הישראלי החליט אוברזון לפרוש מעולם האופנה ולסגור את הסטודיו והחנות בתל אביב. זה יקרה מיד אחרי שבוע האופנה שיתקיים בחודש מרץ. גדעון אוברזון ימשיך לעצב בגדי ים. קארן אוברזון שנבחרה ליו״ר ״לצאת מהקופסא״, תלווה מעצבים צעירים וחיבורם לעולם העסקי. גדעון אוברזון: ״האופנה היא שפה. היא בעצם תרגום של חיי היום-יום וזו, ככל הנראה, גם הסיבה שהיום מתלבשים בכל העולם פחות או יותר אותו הדבר. למעט ניואנסים דקים השונים ממדינה למדינה אני פורש כדי להיות חופשי ליצור בתחומים נוספים וליהנות מחופשות ללא מגבלות״.

גדעון אוברזון, צילום ינאי דיטש
״האופנה היא שפה״. גדעון אוברזון. צילום: ינאי דיטש

 

 

2. שלומית מלכה ממשיכה לשוט

בעוד יהודה לוי לקח צעד אחורה מעולם האופנה. שלומית מלכה ממשיכה לקטוף קמפיינים. הזוכה המאושרת בילדה היפה שחוגגת בקרוב יומולדת 25 היא נאוטיקה הבינלאומית. מדובר בקמפיין עולמי לאביב-קיץ 2019 שצולם  באיי הבתולה שבקרביים. הקמפיין יעלה בארץ בחודש מרץ. בקרוב תעלה העונה השניה של ״איש חשוב מאוד״ הסדרה של יהודה לוי שהצהיר שהוא בשל להיות אבא. גם אנחנו בשלים לראות את שלומית מלכה ויהודה לוי אוחזים בניו בורן.

שלומית מלכה קמפיין נאוטיקה קיץ 2019 יחצ חול (4)
שלומית מלכה. קמפיין נאוטיקה קיץ 2019. צילום: יח״צ חו״ל

 

 

3. שי שלום עושה מה שבא לו

שי שלום, מעצב אופנה עילית, הפתיע כשעיצב לניקול רזניקוב מלכת היופי של ישראל חליפת מכנסיים לקטגוריית שמלות הערב בתחרות מיס יוניברס העולמית בשהתקיימה בתאילנד. הבעיטה במוסכמות של שי שלום התרחשה בשלב המוקדמות של התחרות ועדיין עוררה עניין ובאזז ברשתות החברתיות. ועל כל נאמר: זו לא גברת זו גברת אדון. בערך.

ניקול רזניקוב בחליפת מכנסיים של שי שלום בתחרות מיס יוניברס. צילום: Amorn Pi, Nikol Reznikov, Miss Israel 2018 competes on stage in her evening gown during the MISS UNIVERSE¨ Preliminary Competition at IMPACT Arena in Bangkok, Thailand on Thursday, December 13th. The Miss Universe contestants have been touring, filming, rehearsing and preparing to compete for the Miss Universe crown in Bangkok, Thailand. Tune in to the FOX telecast at 7:00 PM ET live/PT tape-delayed on Sunday, December 16, 2018 from the IMPACT Arena in Bangkok, Thailand to see who will become the next Miss Universe. HO/The Miss Universe Organization
ניקול רזניקוב בחליפת מכנסיים של שי שלום בתחרות מיס יוניברס. צילום: Amorn Pi

 

 

4. קפה אצל ברטה

מייגן טריינור (Meghan Trainor) שהתחתנה בשבוע שעבר בלוס אנג'לס בחתונה אינטימית וסגורה ולבשה שמלת כלה של המעצבת הישראלית ברטה. השמלה שמייגן בחרה היא מ-״אתונה״, קולקציית שמלות כלה חדשה של ברטה, בראיון למגזין people סיפרה מייגן טריינור: מדדתי שמלות כלה רבות וכשמדדתי את שמלת הכלה של ברטה זה הרגיש לי קלאסי ואלגנטי. הסובבים אותי התפעלו. נדרשו חודשיים של מדידות והתאמה אישית״.

ברטה, קולקציית אתונה, סתיו חורף 2018-19, צילום יחצ חול
ברטה. קולקציית אתונה, סתיו חורף 2018-19, צילום: יח״צ חו״ל

מייגן טריינור מתחתנת עם שמלת כלה של המעצבת ברטה. צילום: יח״צ חו״ל
הזמרת מייגן טריינור מתחתנת עם שמלת כלה של המעצבת ברטה. צילום: יח״צ חו״ל

 

 

5. ארקטה ב-99 שקל

Arketa 99 הוא אתר מכירה חדש ל-Arketa, מותג האופנה הנחשק בו נמכרים עודפי קולקציות קודמות, אקססוריז, קולקציות ה״ברנינג מן״ ופריטים משלימים ב-99 שקל בלבד. האתר ומתעדכן מדי חודש.
מארקטה נמסר: ״האתר הוקם עבור חגיגת ה-Black Friday. לאור ההצלחה החלטנו לתחזק את האתר כפלטפורמת מכירה אינטרנטית לפריטי העודפים של המותג. לקראת קולקציית הקיץ נשיק אתר מכירה נוסף שיוצע ויקודם מעבר לים ויציע מכירה אינטרנטית של קולקציות נשים וגברים, אקססוריז, פריטי עיצוב משלימים לבית וגם פיסיים ייחודיים שימכרו בבלעדיות באתר״.
Arketa 99 – כתובת האתר: https://arketa99.com

Arketa. צילום: רחלי פרידמן -15
Arketa. צילום: רחלי פרידמן

 

 

6. המגפיים של ברוך

בגלוייה שפירסם בית המלוכה הבריטי לקראת הכריסמס הנסיך ג'ורג פירגן ל״האנטר״ – מותג המגפיים הבריטי. נדמה שמשפחת המלוכה השמרנית די מחבבת את מגפי הגומי. גם הדוכסית מייגן מרקל והנסיכה המנוחה דיאנה הלכו על זה. אם זה ממש עושה לכם חשק לטפל בפרות או לייבש ביצות, תמצאו אותם ברשת הנעליים ״שוסטר״.
האתר של שוסטר: https://www.shoester.co.il/

גלויית החג הרישמית של בית המלוכה , הנסיך ג'ורג במגפי האנטר צילום אינסטגרם
גלויית החג הרישמית של בית המלוכה. הנסיך ג'ורג במגפי האנטר. צילום: אינסטגרם

מייגן מרקל נועלת האנטר יחצ
מייגן מרקל נועלת האנטר. צילום: יח״צ חו״ל

הנסיכה דיאנה במגפי האנטר צילום אינסטגרם
הנסיכה דיאנה במגפי האנטר. צילום: אינסטגרם

 

7. אמה סטון חוגגת עם גליה להב

השחקנית אמה סטון מינגלה לעצמה מסיבת טרום מסיבת כריסטמס בלוס אנג'לס. סטון קיבלה את החברים כשהיא לובשת אוברול שחור של המעצבת הישראלית גליה להב. האוברול הנוצץ עם פאייטים שחורים תפורים בעבודת יד ומחשוף גיאומטרי עמוק לקוח מקולקציית ״נייט פלייר״ של גליה להב.
גליה להב באינסטוש: galialahav

אמה סטון לובשת גליה להב. צילום: יח״צ חו״ל
אמה סטון לובשת גליה להב. צילום: יח״צ חו״ל

 

 

8. ממסיבה למסיבה

העולם הנוצרי חוגג עם סנטה קלאוס והמתנות. לנו היהודים יש יותר חגים. זה אף פעם לא יותר מדי מסתבר. את הסילבסטר ניכסנו לעצמנו כחג אזרחי. חברות האופנה יוצאות בקולקציות חדשות או מוציאות מהמחסן פריטים מנצנצים לקראת האיוונט. תפסנו את עם ריף נאמן, דניאל סימור ועדן חלילי עושות פרצופים של נהנות בצילומ קולקציית מסיבות של LADILA. סיבה למסיבה.
LADILA באינסטגרם: ladila.co.il

ריף נאמן, דניאל סימור ועדן חלילי. צילום: אליחי ניסן
מימין: דניאל סימור, ריף נאמן (פרזנטורית) עדן חלילי. צילום: אליחי ניסן

 

 

9. ניצנוץ אחרון

VOGUE הבריטי ו-Reserved שעלה החודש לארץ (קניון גבעתיים) יוצאים בשיתוף פעולה שהוליד קולקציית קפסולה למסיבות הסילבסטר שתיחשף ותתפרסם בגיליון ינואר של VOGUE הבריטי ותוצע למכירה במספר חנויות מצומצם בעולם. קניון גבעתיים מסתבר חשוב לריזרבד העולמי. את השמלה בתמונה תוכלו להשיג שם. זאת אומרת כאן.

VOGUE קולקציית Reserved- שמלה מחיר 259.90 שח צילום יחצ חול
VOGUE קולקציית Reserved. שמלה: 259.90 שקל. צילום יח״צ חו״ל

 

 

10. סינדרלה חוגגת את החיים

השבוע נערכה במלון בראון תל אביב מסיבת יום ההולדת הרשמית של הדוגמנית הבינלאומית סופיה מצ'טנר שחגגה שמונה עשרה. עוד קודם לכן חגגה סופי עם החבר תומר טליאס במועדון ה״פיינשמקר אנד פישר״ במסיבה סוערת ורוויית אלכוהול אותה הפיק שון בלאיש. גם הוא דוגמן בינלאומי. להתראות נעורים, היוש אהבה.
אור גפן באינסטגרם: ghefen

סופיה מצ'טנר והחבר תומר טליאס מתנשקים. צילום: אור גפן
שנה טובה שתהיה. סופי מצ'טנר ותומר טליאס. צילום: אור גפן

 

Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
דף עסקי: Fashion Israel

 

חדשות אופנה: סופי מצ׳טנר וריף נאמן
פורסם בקטגוריה חדשות האופנה
תגובות פייסבוק