חדשות אופנה: דורין תורג'מן

דורין תורג'מן-6
|

המעצבת דורין תורג'מן משיקה את המותג החדש שלה Wild W קולקציית טישרטים וחצאיות מאוירות בעיצובה

דורין תורג'מן 

דורין תורג'מן-1
דורין תורג'מן צילום: מיכאל טופיול

מאת מערכת המגזין

המעצבת דורין תורג'מן משיקה את המותג החדש Wild W, קולקציית חצאיות וטישרטים בדפוס משי של איורים שאיירה במהדורה מוגבלת. הטישרטים  100% כותנה והחצאיות 90% כותנה ו10% לייקרה, כאשר הכל מיוצר בתל אביב.

דורין תורג'מן: "את ההשראה לקולקציה של Wild W שאבתי מכל מיני מקומות שהם חלק מעולם התוכן שלי. תהליך העיצוב של הקולקציה החל בפריקת ארגזים במעבר הדירה האחרון שלי, כאשר נתקלתי בסטנסיל שעשיתי לפרויקט גמר שלי בשנקר בהשראת להקת ה-"white stripes" ,סטנסיל של דמוי פרנזים שציירתי בזמנו וזה העיר בי חשק וצורך לעצב קולקציה בסגנון קאנטרי שהיה חלק מההשראות המוזיקליות של "white stripes", אבל רציתי לקחת את זה למקום אחר, לתרבות הפופית של ימינו. באותה תקופה גיליתי והוקסמתי מהאלבום של הזמרת הדנית MØ שיצא ב-2014, No mythologies to follow שממנו שאבתי השראה לקולקציה בסגנון האינדי פופ ונתן לי להתחבר עוד קצת לרוח הזמן".

דורין תורג'מן הקימה את המותג Cat Claw אליו נחשפנו בחורף האחרון. מותג בייסיק יוניסקס המיועד לנשים וגברים כאחד. המעצבת בת ה-30 שנולדה בפריז ועלתה לארץ בגיל 4. סיימה את לימודיה בבית הספר הגבוה ללימודי אופנה שנקר בשנת 2011. במהלך לימודי התואר התמחתה בבית האופנה הצרפתי Maje. לאחר סיום לימודיה עבדה במותג Pas Pour Toi של המעצבת דורית בר אור במשך שנה וחצי והייתה אחראית על מחלקת עבודות היד של הסטודיו.

טווח המחירים: חולצה – 380 שקל, חצאית – 340 שקל. one size
ניתן להשיג: בטלפון: 054-2394513

דורין תורג'מן-5
צילום: מיכאל טופיול
דורין תורג'מן-4
צילום: מיכאל טופיול
דורין תורג'מן-3
צילום: מיכאל טופיול
דורין תורג'מן-2
צילום: מיכאל טופיול
דורין תורג'מן
צילום: מיכאל טופיול
תגובות פייסבוק