חדשות אופנה: RENUAR

מעיל פרווה כתום תצוגת חורף רנואר 2015, רנואר אופנה גברים, תצוגת אופנה של רנואר 2014-15, Beauty, Efifo, Facebook, fashion, Fashion Articles, Fashion Magazine, Fashion News, hair, Hair style, Instagram, Israel, Israeli Fashion Magazine, Makeup, Models, Pinterest, style, Trends, Twitter, אופנה, אמנות, איפור, אתר אופנה, הפקות, הפקות אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה, מאפרות, מגזין אופנה 2018, מגזין אופנה אונליין, מגזין אופנה ועיצוב, מגזין אופנה ישראלי, מגזין סטייל, מגזיני אופנה ישראלים, עיצוב אופנה, עיצוב שיער, עיתון אופנה, עיתון אופנה 2018, צילום, צילום אופנה, שיער
|

סקירת הקולקציות החדשות של 'רנואר' ו'רנואר מן' מתצוגת סתיו חורף 2014/15

 

מאת: אפי אליסי

 

www.fashion-israel.co.il
הפרוות של רנואר ותשוקת החיים

 

תצוגת חורף 2014/15 לקחה אותנו למחוזות היפסטריים ואקלקטיים, הדמויות שצעדו על המסלול לא נשאבו מהרחוב הישראלי ומייצגים יותר את הוואנביס החדשים שרצים בראשיהם של צלמי האופנה בארץ. אולי זה מה שביקשו המעצבים של רנואר שהלכו עם דמיונם אל מחוזות היער והאגדות של אירופה הקסומה, לחפש להם השראות. חדר הפלאות הרנסנסי של רנואר התאפיין במהפכים שעובר הגיבור החל מהצעצועים שליוו את ילדותו ועד לאותם פרוות שכיכבו בממלכות האבירים של המאה ה-16.

 

www.fashion-israel.co.il
שילובים של ניילון ועור בצבעוניות חורפית

 

הצבעוניות שלוותה את הפריטים נעה על התפר שבין הקור האירופאי  – צבעוניות רכה של פסטלים חורפיים כגון תכלכל קריר, כחולים עמוקים וסגלגלים, וורודים, וצהוב דהוי אל הנרטיביות מלאת התשוקה שמתבטאת בצבעוניות עזה של כתומים צועקים וצבעי יין עמוקים. בדי צמר, פרוות עבות וסריגים בטיפוגרפיות ואלמנטים גרפיים של נקודות, מעילים שקיבלו הרבה נפח, שמלות ארוכות מצמר עבה, חליפות מחויטות דמויות עור ופרוות, הרבה פרוות. משחקים של ילד ומבוגר, ילדה ואשה. העבר והעתיד נפגשים על המסלול. חצאיות בגזרות רחבות בשילוב נעלי פלטפורמה מגושמות, מכנסיים בגזרות נמוכות בגובה המפשעה ובגזרת מעטפת רחבה ועמוקה.

 

www.fashion-israel.co.il
חצאיות רוחב עם פלטפורמות מגושמת

 

לגברים של רנואר שילבו חליפות עם מעילים בקו ספורטיבי, הרבה ניילון. מכנסיים בגובה הקרסול עם דגש רב לגרבייים שקיבלו תשומת לב הן בצבעוניות העזה, והן בגובה שהזכיר לי את הסרטים של הארי וריצ'רד מהממלכה הבריטית, לרגע ראיתי שם את רובין הוד, וזה אולי מה שהביא את המעצבים להתשתמש בצבעוניות של חרדל, ירוק בקבוק וחום קוניאק. היו שם בדי משבצות עבים שפגשו אורגנזה ושיפון, סוודרים אלמנטים של חיות יער – צבי וינשופים. מכנסי חיתול וברמודה אוברסייז עם ז’קטים  מחויטים ונעלי ספורט שהחזירו אותנו ל-2014.

 

www.fashion-israel.co.il
המכנסיים נותנים במה לגרביים     צילומים: סטודיו לץ ולים

הפריטים, חלקם במהדורה מיוחדת, ימכרו על פני העונה בסניפי הדגל של הרשת. כבר עתה ניתן למצוא פריטי CURIOSITY בסניף דיזנגוף סנטר.

 

Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel

 

פורסם בקטגוריות אופנה, חדשות האופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק