חדשות האוכל: מחלבות גד משיקים אתר E-commerce חדש

חדשות האוכל-מחלבות גד
|

עדית בכר, משנה למנכ"ל מחלבות גד: "לכבוד שבועות, פלטפורמת ה-E-Commerce של מחלבות גד יוצאת לדרך ואנחנו נרגשים לחשוף אותה ואת הציבור הרחב למוצרים החדשים שלנו לחג. האתר החדש יציג מגוון של מארזים ייחודים המכילים את כל הטוב שאנו יודעים לייצר ושהצרכן הישראלי אוהב לאכול"


מאת: מערכת Fashion Israel


מחלבות גד, המחלבה הרביעית בגודלה בארץ ישראל הודיעה היום, על השקת אתר ה-E-Commerce החדש שלה. מדובר בשלב נוסף כחלק ממהלך דיגיטלי רחב שהקימה לכבוד חג השבועות. מחלבת גד נכנסה בשנה החולפת לתחום הE-Commerce לאור עלייה חדה בהזמנות האונליין והביקוש הרב שהביאה הקורונה.

אתר ה-E-Commerce החדש שהושקעו בפיתוחו למעלה מ-40 אלף שקלים מהווה את יריית הפתיחה למחלבת גד בתחום הסחר האלקטרוני בישראל. האתר מבוסס על פלטפורמה נוחה וידידותית למשתמש ויציע למכירה מארזים ייעודיים לשבועות, חג הגבינות ובמקביל גם יציע מארז אירוח מגוון.

אוכל: מחלבות גד
מחלבות גד. צילום: יח״צ

מחלבות גד יספקו משלוחים חינם ברכישת מוצרים באתר, השואב השראה ממודלים מוכרים באתרי סחר אלקטרוניים בחו"ל. כשתינתן ללקוח האפשרות לבחור את זמני ההגעה.

שירות המשלוחים הינו בכפוף לתנאי המשלוחים המפורסמים באתר ובפריסה ארצית.

בתכנון האתר ועיצובו הושם דגש רב על חווית משתמש מתקדמת ונוחה. ממשק האתר נבנה על מנת לייצר נוחות גלישה מרבית לצד שפה עיצובית וססגונית לפי ערכי המותג, כמו כן האתר כולו בשפה העברית.

המארזים באתר החדש נועדו לכלל הצרכנים, כאשר מארז אחד מותאם לאפייה ובישול והמארז הנוסף מותאם לצורכי אירוח

המארזים יכילו את המוצרים הבאים:


פורסם בקטגוריות Fashion Food, חדשות האוכל
תגובות פייסבוק