חדשות האוכל: שבועות 2021

נערת תפוזינה 2021-אופנה
|

חדשות האוכל מביאים לכם מוצרים חדשים על המדף. אירועי קולינריה וגסטרונומיה. שבועות בפתח ואיתו הפתעות לחג


מאת: מערכת Fashion Israel


חדש מפומפדור: חליטות קרות מפירות וצמחים בשלושה טעמים -ללא קפאין, וללא חומרים משמרים!

חליטות קרות מפירות וצמחים בשלושה טעמים מרעננים: תות שדה תפוז, מוחיטו פירות יער, אפרסק פסיפלורה

כשרות: בהשגחת בד"צ חוג חתם סופר בני ברק באישור רבנות הראשית לישראל
מחיר: 14.90 שקל.
משקל : 18 שקיקים *2.5 גרם = 45 גרם משקל נטו
את מוצרי התה והחליטות של המותג פומפדורניתן להשיג בכל רשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות.

פומפדור- חליטות קרות-אופנה
פומפדור- חליטות קרות. צילום: חן איזנקרפט

חדש מברילה: לראשונה לזניה ללא גלוטן

הלזנייה ללא גלוטן של ברילה מכילה תערובת ייחודית של קמח אורז, קמח אורז מלא, קמח תירס צהוב ולבן. צבעם של המוצרים דומה לצבעם של דפי הלזניה הרגילים מקמח חיטה ובדומה ללזניה רגילה אינה מצריכה בישול קודם.

מותג הפסטה ברילה משיק לראשונה סדרת מוצרים מיוחדת לחג  השבועות, הכוללת שלוש סוגי פסטות איכותיות: פסטה טרופי – פסטה שזורה,  פסטה פליה א פיינו ופסטה קסטלאנה.  

כל מוצרי הסדרה החדשה מצטיינים  בטעם משובח, מרקם אחיד ששומר על צורתו ונגיסותו גם לאחר הבישול, ובדומה ליתר המוצרים של ברילה המצטיינים באיכות פרימיום וטעם של פסטה איטלקית אמיתית.

כשרות: בד"ץ מנשסתר 
מחיר מוערך לצרכן: 19.9 שח לאריזה
תכולה: 250 גרם
את מוצרי "ברילה" ניתן להשיג ברשתות השיווק והמזון

ברילה--לזניה-ללא-גלוטן-אופנה
ברילה. לזניה ללא גלוטן. צילום: יח״צ

יריד קולינאריה לשבועות בקניון הדר ירושלים + מבצע: מאפה בריוש ב-10 שקלים בלבד!

קניון הדר בירושלים יערוך לרגל חג השבועות, יריד גבינות ויין, שיתקיים ביום ראשון ה16/5. היריד ישלב מגוון רחב של קולינריה ומטעמים מיוחדים באווירת החג, לצד מוזיקת בוזוקי בניצוחו של הנגן 'שלום אסייג'. במסגרת היריד יקושט הקניון במייצגים בהשראת חג הביכורים  ויעוצבו פינות באווירת החג.

כמו כן יערך מבצע ביריד למבקרי הקניון: רכישת בריוש גבינה לחג, מבית 'מאפה נאמן' ב-10ש"ח בלבד!   המבצע יערך בין 11-16 למאי.
היריד פתוח לקהל הרחב ביום ראשון ה16/5 החל מ9:00-15:00

יריד-חג-שבועות-בקניון-הדר-ירושלים-אופנה
יריד חג שבועות בקניון הדר ירושלים. צילום יחצ

רגע לפני חג השבועות, קינוחי הגבינות והכנת מאכלי החלב , קבלו כמה טיפים לשימוש נכון בנייר באפייה כדי שהמאפה שאתם מכינים ייצא יפה ומוצלח –  באדיבות המותג הוסטס

נייר-אפייה-נשלף-בקופסא-אופנה
נייר אפייה נשלף בקופסא 50 יחידות מבית הוסטס. צילום: אפרת אשל
  • אחד הפריטים החשובים ביותר שכדאי שיהיו אצלכם במטבח, הוא נייר אפייה. אי אפשר לאפות בלעדיו , החיים איתו קלים יותר, אין בלגן והכל נשאר נקי. נייר אפייה  שימושי להכנה של כל מאכל ממאפים מתוקים, דרך עוגות ועוגיות ועד פשטידות, פיצות ומאפים מלוחים.
  • כשאתם מרפדים את המאפים והעוגות, וודאו כי נייר האפייה אינו נוגע בדפנות התנור. זה מגן על הנייר ומונע שרפתו.
  • בעת אפיית עוגות גדולות , החשש הגדול ביותר הוא שהן יגלשו החוצה בקלות. הפתרון הוא פשוט: הניחו נייר אפייה בתחתית תבנית העוגה  במידה והעוגה תגלוש יהיה קל להרים את נייר האפייה ולזרוק לפח בקלות. (ללא הצורך לשפשף את מגשי האפייה).
  • הנחת בצק עוגיות על תבנית מרופדת בנייר אפייה מבטיחה שהתוצאה הסופית לא תדבק לתבנית וחוסכת את הצורך בשימוש בתרסיס בישול או תוספת שומן נוסף. לאחר אפיית העוגיות התבנית קלה יותר לניקוי – פשוט להוציא ולזרוק. 
  • על מנת להבטיח שהעוגות יצאו מושלמות ובשלמותן בכל פעם מהתבנית, פשוט רפדו אותן בנייר אפייה וגזרו לפי צורת התבנית. שמנו את התבנית ובזקו מעט קמח ובכך תבטיחו שהעוגה תצא חתיכה אחת. 
  • בעת הכנת לחמים בתבניות עמוקות בעלות 4 צדדים (מרובעות או מלבניות למשל) רפדו תמיד בנייר אפייה. תחילה מדדו את נייר האפייה לרוחב הצד הארוך ביותר, ואז וודאו שהוא ארוך מספיק כדי לרפד את כל תחתית התבנית משני צידיה. השאירו מעט סנטימטרים מעבר לגובה התבנית כך השליפה תהיה נקיה, שלמה ובטוחה. 
  • כשאתם מוכנים להוציא את המאפים מתבנית, פשוט השתמשו בנייר האפייה כידיות להרים את המאפה הישר מהתבנית. 
  • בעת הכנת בראונינז בתבניות מלבניות, עדיף לתת להם להתקרר לחלוטין לפני שמוציאים אותם מהתבנית, וזאת כיון שכשהבראוניז חמים הם עלולים להתפרק.
  • נאבקים לרדד בצק של פיצה/פאי? רדדו בצק מראש על נייר אפייה או לחילופין רדדו אותו בין שני גיליונות של נייר אפייה לעובי הרצוי והעבירו הישר לתבנית אפייה.
  • הערה חשובה : נייר שעווה אינו זהה לנייר אפייה. נייר שעווה יישרף בתנור, אל תבלבלו בין השניים!

נערת תפוזינה חוזרת

ביום חם במיוחד שמסמן את הקיץ המתקרב, לצד התנועה הערה של שדרות רוטשילד בתל אביב, הצטלמה לה נערת תפוזינה החדשה ליהי קורנובסקי לפרסומת החדשה. הפעם בשל נסיבות אובייקטיביות( ..) במקום שיער כתום, הסתפקה נערת תפוזינה בפאה ג'ינג'ית שעיטרה את ראשה. למרות שברמה האישית הודתה ליהי קורנובסקי שאוהבת את המראה ושוקלת בהחלט לאמץ אותו. הסיפור של הפרסומת הפעם תופס את נערת תפוזינה החדשה עושה מה ש"בא לה" גם אם זה אומר להסתובב ברחובות תל אביב עם אוזניות, לרקוד ולשיר גם בזיופים. העיקר שתשתה את המשקה הנכון.

נערת תפוזינה-אופנה
נערת תפוזינה. צילום: רפי דלויה

נערת תפוזינה הראשונה והמקורית, שעשתה כאן היסטוריה, הפכה למיתוס ונכנסה לפנתאון הלאומי בעולם הפרסום. פרסומת תפוזינה נבחרה כאחת הפרסומות הזכורה והאהובה ביותר בכל הזמנים. כל מספר עונות נבחרת נערת תפוזינה חדשה, כשכל אחת מהן מתאימה לתקופה שלה באישיות, באופי ובמה ששידרה. 2021 הביאה איתה בשורה של נשים חזקות, שעושות מה שבא להן. השחקנית ליהי קורנובסקי התאימה בדיוק לפרופיל המתבקש בפרסומת ובפאה ג'ינג'ית כמתבקש, שרה ורוקדת ברחובות תל אביב בלי "לדפוק חשבון"..

את המותג "תפוזינה" בישראל הביאה לתודעה הלאומית שלנו דוגמנית הולנדית אדומת שיער. הלן הידינג, אשר "פרצה לחיינו" ב-1994, השנה שבה השיקה חברת המשקאות יפאורה משקה קל בטעם תפוזים תחת השם "תפוזינה". הידינג הג'ינג'ית, בעלת התספורת הייחודית כבשה אותנו מיד והפכה לסמל מקומי ומקור השראה. עם ישראל התאהב ונערת "תפוזינה" הפכה מודל לחיקוי ופרסומת תפוזינה נבחרה לאחת מהפרסומות האהובות והגדולות ביותר בכל הזמנים.

רשת BBB משיקה מנות ספיישל לחג שבועות – בשילוב גבינות

רשת מסעדות ההמבורגרים BBB משיקה לקראת חג השבועות 4 מנות ספיישל, על טהרת הגבינות, למשך חודש ימים: סלט פטה ארטישוק, המבורגר ג'וסי לוסי, דאבל אמריקה בורגר ולקינוח – פרופיטרולים.
בנוסף, מציעה רשת BBB  תוספות  גבינה, שניתן להוסיף מעל ההמבורגרים הקלאסיים: גבינת גאודה ב-9 שקל בלבד או גבינת צ'דר ב-11 שקל. המנות יוצעו עד ה-22.5.2021.

-BBB-שבועות-אופנה
BBB. סלט פטה ארטישוק. צילום: גליה אבירם

רשת טיב טעם בחגיגה קולינרית לרגל חג השבועות תציע, מגוון רחב של מבצעים במחלקות השונות 

רשת טיב טעם בחגיגה קולינרית לרגל  חג השבועות תציע, מגוון רחב של מבצעים  במחלקות השונות – מעדניות עשירות בגבינות, פסטות ויינות מהארץ והעולם.

טיב-טעם-צילום-אסף-לב-אופנה
טיב טעם. צילום: אסף לב

לרגל חג שבועות שבפתח רשת טיב טעם חולקת טיפים ועצות לרכישת גבינות והתאמה ליין

מה כדאי לדעת לפני רכישת גבינה? בכל פעם שקונים יותר גבינה ממה שצריך "לאותו ערב", עולה השאלה איך שומרים ומאחסנים אותה בבית. לכך יש כמה כללים פשוטים, אבל קודם כל – איך בכלל קונים גבינה? איך לבדוק אם היא עדיין במצב טוב, או האם דרגת הבשלות שלה היא הדרגה הנכונה?


גבינות קשות מאוד – פרמזן, למשל, גרוייר או דומות להן – צריך לראות שאינן יבשות: שטח הפנים שלהם צריך להיות שלם, ללא חריצים, למשל, וצריכה להיות להן מעט גמישות. גבינות אלה לא מתיישנות היטב מחוץ למחלבה (עד 3 שנים), מי שמוכר לכם פרמזן "מיושנת שבע שנים" מוכר לכם סחורה ישנה, ולא גבינה מתיישנת…

פרמזן: אין הבדל בין הגבינות הארוזות כמשולשים בוואקום, וגבינות שנחתכות מגלגלי גבינה, במשקל. להפך: הגבינות בוואקום שומרות טוב יותר על הלחות שלהן ועל הארומות. גבינות "במשקל" חייבים לדעת איך אוחסנו ונשמרו. כאן חשוב מאוד לדעת שהגבינות שנמכרות ברשת טיב טעם נמצאות תחת פיקוח מתמיד ונשמרות בתנאים האופטימליים, הן במחסני החברה המקוררים, והן בסניפים השונים. 

ישרקו-מקבוצת-טיב-טעם-בוצ'ר-גבינות-לשבועות-אופנה
ישרקו מקבוצת טיב טעם בוצ'ר גבינות לשבועות צילום יחצ


ומה בדבר ריחות? צבעים? לכל גבינה הריחות והטעמים האופייניים לה. זה מה שמבדיל ביניהן, בסופו של דבר. לאחר תקופת זמן, גבינות מסוימות – בעיקר גבינות "עובש", אך לא רק – מפתחות ארומות חזקות יותר. 

מבחינת צבעים, גבינות משתנות. צבעיהן מתכהים: לבן הופך צהבהב, וצהוב הופך ענבר וחום. בגבינות קשות שונות אפשר לראות גבישי סוכר חלב מתגבשים, נוצצים ומבריקים. אלה הם סימנים טובים, שאם הם מופיעים בגבינות הנכונות, הם ערובה לאיכות ולדרגת ההתיישנות. מצד שני, חלק מהגבינות מוציאות ומפרישות את שומן החלב, הן מקבלות ברק של שומן. בעבור זמן זה, הגבינה מתייבשת. 

בשידוך בין יין וגבינה חפשו טעמים משלימים או ניגודיים, בלי שהאחד ישתלט על טעמו של השני. גבינות לבנות, עדינות, חמצמצות , יינות לבנים יבשים כמו סוביניון בלאן. גבינות עדינות, יינות אדומים פירותיים – לדוגמא שיראז אוסטרלי או פינוטז' דרום אפריקאי. גבינות חזקות או מיושנות , יינות אדומים כבדים מצרפת – מאזור בורדו ובורגנדי או ספרד – ריוחה , ואיטליה – קיאנטי קלאסיקה רזרבה. גבינות כחולות , לבנים או רוזה מתוקים (יינות קינוח כמו  מוסקט, יינות חצי יבשים  כמו גוורצטרמינר או ריזלינג גרמני ) גבינות עיזים , יינות ארומטיים לבנים צעירים – כמו סוביניון בלאן או  אדומים צעירים כגון יינות קוט דה רון. גבינות כבשים , לפי טעמן. בדרך כלל הן תהינה עדינות יותר מגבינות העיזים ויתחברו להן יינות שרדונה עדינים או יינות מבעבעים קלים. 

איזה גבינות הכי מתאימות לשלב עם הפסטה: הגבינות הבאות מתאימות מאוד לשילוב עם  פסטה –  כל אחת בדרכה. מומלץ להוסיף לרטבים, לגרר מעל או להקרים. פונטינה ,טעמים אדמתיים, ניתכת מצוין.  פרמזן, מוסיפה מליחות, מתיקות, עוקצניות ומרקם. חובה לרביולי! גורגונזולה, מליחות, חריפות, ארומות וגוף. פקורינו , כל הסוגים מצוינים לגרור. נסו אותה עם חצילים שרופים. מעדן. 

גבינות מיוחדות לדוגמא שניתן להשיג במעדניות טיב טעם :  גבינה בסגנון ברי עם פטריות, גבינת גרמנית דאבל-קרים נימוחה, בבשלות רכה. עשירה בשבבי פטריות שמפניון שמעניקות לה טעמים עדינים של פטריות. לאירוח גורמה הגישו עם יין אדום קל. פדינו בסגנון פטה יוונית, ישירות מיוון פדינו בסגנון פטה, לאוהבי הפטה המחפשים טעמים עדינים ומעודנים יותר, לממרחים שונים, למילוי ולסלטים. בעלת צבע לבן נפלא ומרקם מושלם. סקמורצה איטלקית  טבעית  250גרם או מעושנת 250 גרם, גבינת סקמורצה טבעית ומעושנת מדרום איטליה, גבינה משוכה בצורת אגס טעמה דומה לגבינת מוצרלה אבל מודגש וחזק יותר. אפשר להשתמש בגבינה זו על פיצות, מאפים וסלטים. קמבוזולה שקיל קמבוזולה 125 גרקמבוזולה שקיל וקמבוזולה 125 גרם, קמבזולה: המצאה גרמנית שפרושה שילוב של קממבר וגורגונזול, המרקם ואופי "קממבר" – חלק ושנהבי עם טעמי עובש כחול: מליחות קלה ועוקצניות. גבינת קרם נפלאה לקרש גבינות, ליינות קינוח ועוד. רוג'ט שקיל רוג'ט 125 גררוג'ט שקיל רוג'ט 125 גרם, גבינת טריפל-קרם רכה, בעלת קרום אדמדם יפהפה- נפלאה למגש או קרש גבינות וטובה מאוד למריחה. אפשר לתת על קרקר עם ירק או לחלופין אפילו תות טרי! יינות מתאימים: שרדונה או רוזה. מנצ'גו קייסו גוודמור ספרדי קברה ביין ספרדימנצ'גו קייסו גוודמור ספרדי קברה ביין ספרדי, הסידרה הספרדית בעלות טעמי אגוזיים, מעט מלוחים, בעלת קליפה עבה יותר וקשה. מתאימות כטאפס בליווי פירות מתוקים במיוחד עם יינות ספרדים אדומים. גורגונזולה דולצ'ה 150 גרם גורגונזולה פיקנטה 150 גרם,  זו ה-גבינה הכחולה של איטליה. היא עשירת טעמים לפחות כמו הרוקפור, אבל פחות מלוחה ממנה ומאוד חמאתית. הפיקנטה היא הגרסה המתיישנת של הגבינה, חזקה וחריפה יותר. נפלאה מומלצת להגשה עם פירות יבשים ויינות קינוח – פורט או רצ'יוטו. ועוד.

כיצד לבנות את בוצ'ר הגבינות לאירוח מושלם : שבועות הוא חג של גבינה, אבל כולנו יודעים שגבינה, בלי משהו קטן בצד, היא – מה לעשות, רק גבינה. אז קבלו את ההצעה של ישרקו – חברת היבוא והקולינריה של קבוצת טיב טעם – לבוצ'ר הגבינות המושלם, שיש בו (גם – ולא רק) גבינה.

חלקו את הבוצ'ר/ים לחמישה אזורי גבינה: התחילו בגבינות טריות: מוצרלה טרייה, פרחונית ומתקתקה, לצד גבינת עיזים רכה. לכאן יתאימו פרוסות של בגט טרי ופריך. קשטו בקוויאר סלמון נפלא. יין מתאים? סוביניון בלאן מקורר היטב. הניחו חתיכה יפה של גבינה כחולה ולצידה גבינה חצי קשה מתובלת, אפשר בכמהין. לוו בכמה קורנישונים ובקרקרים דקים ומסביב פזרו צימוקים שחורים. יין מתאים? מוקדה חצי יבש או מוסקטו, יין חצי יבש. גבינות רכות: ברי או קממבר, למשל. לוו את הגבינות האלה בכמה פרוסות דקות של משמש מיובש, אגוזי מלך וחמוציות. אם תרצו, לאזור הזה אתם יכולים להוסיף גם גבינת קרם משגעת, כמו הקייזריי פטריות. גבינות קשות:  קחו קשקבל מכמה סוגים, גבינת קבראלס, פרמזן צעירה. לכל אלה יתאימו יינות אדומים פירותיים יחסית. נסו גם גאודה מעושנת, אפשר עם יין סירה צעיר. את החלק הזה של הבוצ'ר קשטו בפירות טריים. גבינות מתיישנות: החלק האחרון של הבוצ'ר, הוא העשיר ביותר בטעמים: גבינות צד'ר מתיישנות, גרוייר ריזרב, פקורינו רומאנו… לצד זה מתאים דבש וקרקרים מלוחים ויינות אדומים עשירים. 

לקראת חג שבועות …חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם מרחיבה את קטגוריית הגבינות ומשיקה: גבינת גורמה עם עובש לבן עם שבבי פטריות שמפיניון.

מחיר מומלץ לצרכן: 19.50 ₪  ל – 100 גרם במעדניות.
ניתן להשיג בטיב טעם, בחנויות המובחרות ובמסעדות אתר חברת ישרקו : http://www.israco.co.il/

ישרקו-גבינת-עובש-עם-פטריות-שמפניון-המחיר-19.50-שח-ל-100-אופנה
ישרקו גבינת עובש עם פטריות שמפניון המחיר 19.50 שקל ל-100 גרם צילום חול

רשת טיב טעם תומכת בסחר הוגן בישראל – לרגל יום הסחר הבינלאומי המתקיים ב-6 למאי


Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

פורסם בקטגוריות Fashion Food, חדשות האוכל
תגובות פייסבוק