חדשות האופנה: אלין כהן, בלה חדיד, גל גדות, נטע אלחמיסטר ומלכת אנגליה – כל מה שחם בעולם האופנה

נטע אלחמיסטר הפרזנטורית של אירוקה. צילום: דודי חסון
|
Adika x AlineCohen. צילום: גיא כושי ויריב פיין. שת״פ בין אלין כהן לעדיקא - 1
Adika x AlineCohen. צילום: גיא כושי ויריב פיין

 

בלה חדיד עושה שלום עם ישראל, בלוגרית ביוטי מוסלמית מחרימה את גל גדות, נטע אלחמיסטר משקפופרית, טיילור סוויפט הפכה למעצבת ועוד חדשות אופנה הכי חמות שישאירו אתכם בעניינים. סיכום חודשי

 

איתי א. גורביץ', עורך אופנה – Efifo

שלום עולמי?

אחרי שלכלכה על ישראל, ועל כל מילה פרו-ישראלית שיצאה מפיו של דונלד טראמפ, נראה שדוגמנית העל בלה חדיד מראה סימנים של שלום. לא, היא לא הכריזה על הכרתה בירושלים כבירת ישראל, אבל היא כן נצפיתה לבושה במעיל של המותג Marei1998 בעיצובה של המעצבת הישראלית מאיה רייק. וזה מרגש לא פחות מהמילים החמות של פוליטיקאים בעלי אינטרסים כלכליים שונים. ולפני שתחטפו עליה ג'ננה על לבישת פרווה, אז נרגיע אתכם ונספר, כי מדובר בפרווה מלאכותית 100 אחוז.

בלה חדיד במעיל פרווה של מאיה רייק. צילום: אינסטגרם
בלה חדיד. צילום: אינסטגרם

 

לא שלום ולא נעליים

בזמן ששמחנו על התפנית החיובית מצידה של חדיד, הגיעה אושייה אחרת והרסה את החגיגה. עמאני אל-ח'טאטבה, המוכרת לעולם בתור Muslim Girl – בלוגרית טיפוח וביוטי ממוצא פלסטיני, המחזיקה במעל 70,000 עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה. היא סירבה לקבל פרס שהוענק לה על ידי חברת רבלון. הסיבה לכך היא גל גדות, ישראלית שהפכה לפנים של רבלון. מ-Efifo נמסר בתגובה: "אויש, שתנוח זאתי".

עמאני אל-ח'טאטבה. צילום: אינסטגרם
עמאני אל-ח'טאטבה. צילום: אינסטגרם

 

חילופי משמרות

אפרופו גל גדות והחיים העמוסים בגלאם הוליוודי, אשר גרמו לה להיפרד מרשת "אירוקה", לה שימשה כפרזנטורית בשנה האחרונה. נטע אלחמיסטר ממש שמחה על ההזדמנות לשדרג את מעמדה, כאשר הפכה לפנים של חברת המשקפיים. הקמפיין הראשון של אלחמיסטר כבר צולם וצפוי לעלות לקראת החגים.

נטע אלחמיסטר הפרזנטורית של אירוקה. צילום: דודי חסון - 1
נטע אלחמיסטר הפרזנטורית של אירוקה. צילום: דודי חסון

 

סקצ'רס מתרחבת

רשת סקצ'רס התחילה את 2018 בסימן של התרחבות. צעד ראשון נעשה עם פתיחת סניף חדש בדיזנגוף סנטר בתל אביב. בהמשך, צפויים להיפתח 6 סניפים נוספים. כל הסניפים יציעו את כל הקטגוריות של המותג – ביגוד ונעליים לנשים, גברים וילדים, כולל קולקציית סקצ'רס סטריט החדשה. עד שנת 2020, כך לפי הבטחות מנהלי הרשת, מתוכננת הרשת לעמוד על 20 חנויות.

חנות סקצ'רס תל אביב. צילום יח״צ
סקצ'רס תל אביב. צילום יח״צ

 

אלין כהן מעצבת

האינסטגרמרית והיוטיוברית בת ה- 16 אלין כהן ממשיכה לטפס בסולם ההצלחה. אושיית הרשת משיקה בימים אלה קולקציית קפסולה בעיצובה בלעדי ל-Adika. הקולקצייה תכלול פרטי לבוש ואקססוריז, שעוצבו על ידי עדיקה בשיתוף עם כהן, ותמכר באתר החל ב-14.2. המחירים, אגב, די אנושיים וינועו מ-29 עד 199 שקל לפריט. למידע נוסף: http://www.adikastyle.com

Adika x AlineCohen. צילום: גיא כושי ויריב פיין. שת״פ בין אלין כהן לעדיקא
Adika x AlineCohen. צילום: גיא כושי ויריב פיין

 

שינויים בבית לואי ויטון

רגע לפני תצוגת בגדי הגברים המסורתית של בית לואי ויטון, הודיע בית האופנה על שינויים במשרדי ההנהלה. קים ג'ונס, ששימש כמנהל אמנותי של קו הגברים של המותג בשבע שנים אחרונות, הודיע על פרישתו. ג'ונס היה אחראי על הבאת רוח אופנת הרחוב למחלקת הגברים המעונבת של לואי ויטון. עדיין לא ברור מי יתפוס את מקומו הנחשק. ג'ונס, עצמו, לפי הדיווחים, נמצא בימים אלה במגעים עם מספר בתי אופנה, בהם ורסאצ'ה.

מתוך תצוגת אופנת לואי ויטון גברים קיץ 2018. צילום: יח״צ חו״ל
תצוגת אופנת לואי ויטון גברים קיץ 2018. צילום: יח״צ חו״ל

 

קניון רמת אביב משתדרג

קניון רמת אביב עובר מתיחת פנים רצינית. בין השינויים שמחכים לנו: במקום "פול אנד בר" תיפתח חנות יחידה בישראל של Free People, סניף הדגל של "נייקי" יתפוס את מקומה של חנות "פוקס", מקומה של "נייקי" ישמש מעכשיו את רשת הנעליים "פוט לוקר", "ארמאני ג'ינס" יהפוך ל"אימפוריו ארמאני", במקום "רנואר" ייפתח סניף של "ג'י סטאר", רשת "פקטורי 54" תפתח בקניון חנות ילדים ועוד 12 חנויות נוספות יעברו שיפוץ מרענן. כלומר, שווה ביקור. אחרי השיפוצים, כמובן.

Free People. צילום: אינסטגרם
Free People. צילום: אינסטגרם

 

עכשיו גם טיילור סוויפט מעצבת

זמרת אמריקאית נוספת פונה לתחום האופנה כדי לנפח את חשבון הבנק שלה. הפעם אנחנו עם טיילור סוויפט, שמשיקה בשיתוף עם החברה Heritage 66 קו הלבשה משלה. הקולקצייה הראשונה תושק בסין, כשסוויפט תגיע לשנגחאי בנובמבר הקרוב, במסגרת סיבוב ההופעות שלה. בשלב ראשון צפוייה הקולקציה להימכר אונליין, באתר jd.com.

טיילור סוויפט גם מעצבת אופנה. צילום: אינסטגרם
טיילור סוויפט. צילום: אינסטגרם

 

 

מי עיצבן את המלכה?

מלכת אנגליה פיטרה את מותג ההלבשה התחתונה "ריגבי ופלר", אחרי יותר מ-30 שנה בהן היה אחראי לתחתונים וחזיות של בנות הארמון. הסיבה לכך: ג'ון קנטון (82), ששימשה מאז שנות ה-80 כנציגה רשמית של החברה בבית המלוכה הבריטי. מה עשתה קנטון? פרסמה ספר על עבודתה לצד מלכה, " Storm in D-Cup", שממש עיצבן את המלכה אליזבת, מה שגרם להודעת פיטורים רשמית. הסופרת, כנראה, לא שמעה על פתגם שימושי "בור ששתית ממנו – אל תזרוק בו אבן".

המלכה אליזבת. צילום: אינסטגרם
המלכה אליזבת. צילום: אינסטגרם

 

 

 

איתי גורביץ - 1

עורך אופנה Efifo – איתי גורביץ׳

איתי גורביץ' – מבעלי גואפו (GUAPO) – בית ספר למקצועות האופנה – לימודי עיצוב אופנה ותדמיתנות במסלול המקצועי, לימודי תפירה למתחילים ומתקדמים, עיצוב שמלות כלה וערב, תדמיתנות בגדי ילדים ועוד.

המייל של איתי גורביץ׳ – info@guapo-fashion.com
האתר של גואפו – www.guapo-fashion.com
האינסטוש של גואפו – guapofashion
הפייסבוק של גואפו – https://www.facebook.com/guapofashionschool

 

 

פורסם בקטגוריה חדשות האופנה
תגובות פייסבוק