ברגישות השמורה למותג האיטלקי, משיקה דיזל קמפיין אירוני-שיקי בכיכובן של אושיות חשובות כמו ניקי מינאז', גוצ'י מאנה, טומי דורפמן ואחרים, כשלכולם מסר אחד: די לבריונות ברשת
איתי א. גורביץ' – עורך אופנה
אין כמו יום אחרי יום כיפור, יום שכולו חשבון נפש, כדי לחשב מחדש מסלול ולחולל כמה שינויים. בטיימינג מושלם זה, השיקה דיזל את HAɄTE COUTURE – קמפיין בכיכובן של אושיית חשובות בחיינו הדיגיטליים, במטרה להילחם בבריונות ברשתות החברתיות.
תופעת שיימינג שגרמה לכמה התאבדויות טראגיות, טוקבקים מרושעים, סיפורים חסרי בסיס ועובדות מעוותות מלאות הכפשות שווא רק חלק מתופעה אלימה זו.
"דיזל כבר לא מגניב"
כדי להזכיר שמאחורי המסך הדומם עומדים אנשים אמיתיים עם רגשות ורגישויות, השיקה דיזל קמפיין, בדרך אירונית ומלאת רגישות יחדיו, מבלי לוותר על החלק השיקי שבעניין, כמו שרק דיזל יודעת לעשות בקמפיינים מסוג זה. ההשראה נבעה ממסרי השנאה שדיזל כמותג חווה במהלך שנות קיומו,כמו: "דיזל מת", "דיזל כבר לא מגניב", "נראה כמו שקית זבל" וכדומה. אלו נרשמו בגאווה על הפריטים בקולקציה מוגבלת המלווה את הקמפיין.
"דיזל מת"
כדי שהמסר יישמע וייקלט, גויסה לטובת העניין נבחרת נוצצת של סלבריטאים שכוללת אתניקי מינאז', גוצ'י מאנה, בלה ת'ורן, בריה ויניטה, טומי דורפמן, מיילס הייזר, יובאנה ונטורה, ברבי פריירה, יו אה-אן וג'ונתן בליני,כשלכולם מסר אחד: The more hate you wear the less you care. בתרגום חופשי: ככל שתאמר על עצמך את הדברים הקשים ביותר, כך, בעצם, אתה מנטרל את ההשפעה של הסביבה עליך.
המשתתפים בקמפיין נתבקשו לבחור את המסרים הגרועים ביותר אשר חוזרים על עצמם שנכתבו עליהם, כך שהפריטים מתוך הקולקציה החדשה עוצבו בהתבסס על אותן תגובות מרושעות.
ניקי מינאג'
ניקי מינאג' כונתה כ"בחור הרע", לגוצ'י מאנה נאמר "לך תזדיין, מתחזה", בלה ת'ורן נקראה "זונה" וטומי דורפמן כונה "מתרומם".
כל אותם מסרי השנאה מופיעים על גבי פריטים מוגבלים בקולקציית HAɄTE COUTURE של דיזל.
DIESEL
"נראה כמו שקית זבל"
הקולקציה של דיזל זמינה בסניפי הרשת וכוללת חולצות טי, קפוצ'ונים, ז'קטים ומעילים. כך שכל מה שנותר הוא להפנים את המסר החשוב ולהפיץ אותו הלאה. כי די!
בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: ויצמן 68 כניסה ב׳ דירה 3 גבעתיים
אודות Fashion Israel
מגזין אופנה
מגזין אופנה ביוטי מוביל בישראל: משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל: מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.
מגזין אופנה של כולם!
Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית: נשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום. של כולם!
נועזים, בועטים ותוססים
מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.
אנג׳נדות חברתיות
מגזין אופנה ישראלי מקדם אנג׳נדות חברתיות: קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.
התפתחות וחדשנות
יוזם ותורם למען התפתחות וחדשנות של עולם האופנה בישראל: דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, הדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.
קורונה, טרנדים, סטייל, אופנה, חדשות האופנה, מגזין אופנה, אופנת נשים, אופנה ישראלית, אופנת גברים, Fashion, Fashion Magazine, זארה נשים, איפור, הפקות אופנה, ZARA, CORONA, זארה, זארה גברים