חדשות האופנה מרץ 2022

COS - 5
|

חנות פופ-אפ של מותגי על תיפתח השבוע בעופר רמת אביב – כל ההכנסות קודש לנערות בסיכון 

חנות פופ-אפ של מותגים מהאוספים הפרטיים של סלבים, אושיות אופנה וחנויות הקניון בקניון עופר רמת אביב, תיפתח השבוע, ביום ג  ה-1.3,  למשך 10 ימים עד ה-10.3  –   קודש למען עמותות המטפלות בנערות בסיכון.

הפריטים באיכות מעולה ושמורים היטב. טווח המחירים נעים בין 100 ל-1000 שקל. בין הפריטים בחנות ניתן למצוא: שמלת מוסקינו 500 שקל, נעלי שאנל 650 שקל, נעלי לואי ויטון 600 שקל, נעלי כריסטיאן דיור מחיר 650 שקל, נעלי ולנטינו 650 שקל תיק של לואי ויטון במחיר התחלתי 4000 שקל, תיק גוצי במחיר התחלתי 2500 שקל, ווסט של Dior ב-600 שקל, ועוד

חנות יד שניה בעופר רמת אביב צילום שי קדמי (57) - 5
חנות יד שניה בעופר רמת אביב צילום שי קדמי

המותג COS מציג: קולקציית אביב-קיץ 2022


המותג COS גאה להציג את קמפיין BETTER LOOKS BEYOND השם דגש על השקפה שהיא מעבר לעונה, מעבר לטרנד, מעבר לרגע, לעבר עולם מתחשב יותר בסביבה. קולקציית אביב-קיץ 2022 לנשים וגברים של המותג מביטה מעבר לאופק וככזו למעשה ממשיכה את המחויבות של COS לחשיבה מחודשת על עתיד האופנה.

הקמפיין, שיעלה בשבועות הקרובים, יציג מגוון פרסונות מעוררות השראה הדוגלות בעתיד טוב יותר דרך אקטיביזם והסברה. דוגמנית העל והאקטיביסטית כריסטי טרלינגטון ברנס; הדיג'יי, המפיק ועורך הדין לזכויות טרנס האני דיג'ון והסופר אנטוואן סרג'נט יובילו את הקמפיין הגלובאלי. אליהם יצטרפו השחקן פין ויטרוק והדוגמניות ריאן ואן רומפייאב, צ'ו וונג, קייסוקי אסאנו, אוור אודג'יאנג, סאייה ואוו וליאם קלי.

טווח מחירי הקולקציה: 95-955 שקל
את הקולקציה ניתן להשיג החל מהשבועות הקרובים בחנויות המותג בקניון TLV ובחנות המותג בקניון עזריאלי ירושלים.

COS - SS22 - Awar Odhiang  - 2
COS צילום יחצ

Bershka משיקה את קולקציית אביב 2022 y2kBershka#

Bershka ושני הטיקטוקרים המובילים דניאלה בלסקו ופבלו ברוטון מציגים את הקולקציה החדשה לעונת אביב 2022 y2kBershka# במסגרת שת"פ שעושה הרשת עם הטיקטוקרים המובילים, אשר הפכו לאייקונים באמצעות סגנון הריקוד הייחודי שלהם.
Bershka ריכזה את הטרנדים המובילים לעונה ומציגה אותם במגוון רחב של פריטי ביגוד ואביזרים.  Bershkastyle#
הקולקציה החדשה הינה ביקור חוזר של סגנונות מהעונות האייקוניות ביותר משנות ה-70 עד שנות ה-2000, המציעים מגוון אינסופי של אפשרויות כולל הטרנדים האורבניים המובילים של היום. שנות ה-2000 הן העשור המככב לנשים: מג'ינס סקיני עם מותניים נמוכים בשילוב עם גווני שמש, מכנסיים מתרחבים ועד טופ שיפון מודפס.

עבור גברים חידשה Bershka סגנונות רטרו קלאסיים בהשראת מדי טניס וסגנון בריטי של שנות ה-90 דוגמת מוקסינים, מכנסים רחבים משובצים, אפודות ג'ינס, פרחים בהדפסים גרפיים, הדפסים צבעוניים ואביזרים. 

טווח מחירים: ביגוד: 89.9 ₪ ועד 299 שקל. אביזרים: 65.9 שקל  – 169.9 שקל.
ניתן להשיג ברשת חנויות Bershka ברחבי הארץ ובאתר https://www.bershka.com/il/

חברת הדיגיטל והקראייטיב Iconz by Medio משיקה קולקציית מרצ'נדייז לוהטת במיוחד 

חברת הדיגיטל והקראייטיב Iconz by Medio בבעלותה של בן דיאמנט ושי אזאוי משיקה קולקציית מרצ'נדייז שכמעט הפכה לסולד אווט. חברת הדיגיטל והקראייטיב Iconz by Medio  שהוקמה בשנת 2017, כבר מעל 5 שנים מנהלת את הנכסים הדיגיטליים והתקציבים של המותגים הכי חזקים בארץ בתחום האופנה והלייף סטייל ביניהם: קבוצת מאניה ג׳ינס, אורבניקה, הודיס, גולברי, בלו, נעלי טו-גו ועוד. החברה שהוקמה על ידי בן דיאמנט ושי אזאוי  אחראית לקמפיינים והפקות רבות בארץ ובעולם. כעת החברה עושה דריסת רגל בתחום הלייף סטייל ויוצאת לראשונה עם קולקציית מרצ׳נדייז משלה ומראה לכולם איך עושים את זה נכון!

הקולקציה בנויה מקפוצ׳ון היסטרי! שמגיע ב-4 צבעים, כובעים, נרות, בקבוקים רב פעמיים ועוד. הקולקציה החדשה הופצה בימים האחרונים בקרב משפחה וחברים וכמובן משפיענים שעובדים יחד עם הסוכנות בניהם: נטלי דדון, ירדן ויזל, הלן הוד, אן וירדן, מיסמס ועוד רבים אחרים וטובים.

בן דיאמנט: "תמיד רציתי לעשות משהו בתחום העיצוב והצלחתי להגשים את זה דרך אייקונז. הרעיון זה התחיל מלייצר מספר קפוצ׳ונים בודדים לעובדים ואיכשהו התגלגל לקולקציה במהדורה מוגבלת. מי בכלל חשב שזה ככה יתפוצץ?? מרגש לקבל הודעות ותמונות של אנשים ברחוב לבושים בקפוצ׳ונים שלנו. ללא ספק זה פתח את הרצון לייצר ולחשוב על דברים נוספים בתחום. מה שגורם לנו לחשוב קדימה ולהרחיב את ההיצע של הקולקציה הפרטית של המותג".

טווח מחירים החל מ 100 שקל – 300 שקל
ניתן להשיג : www.iconz.co

iconz
סווצארט 300 שקל צילום דור שרון

הכוכבת אגם בוחבוט והראפר נורוז מובילים את קמפיין שיתוף הפעולה של TOMMY HILFIGER x APPE לפקטורי 54

 בית האופנה האמריקאי TOMMY HILFIGER חובר בשנית אל מותג הסטריט הבועט AAPE, ומציג קולקציית קפסולה ייחודית שתימכר במהדורה מוגבלת בחנויות נבחרות ברחבי העולם. בארץ נבחרו על ידי המותג אגם בוחבוט והראפר נורוז לצילומים מקומיים של קולקציית הקפסולה. בארץ צולמה הפקת סטריט מלאת סטייל לקולקציית הקפסולה בכיכובם של אגם בוחבוט והראפר נורוז. הצילומים התקיימו ברחובות תל אביב באווירה אורבנית, נועזת וצעירה שביטאה את הסגנון של הקפסולה הייחודית וצולמה על ידי מאיר כהן.

הקולקציה זמינה לרכישה באתר פקטורי 54 www.factory54.co.il/men
ובחנות הפופ-אפ של פקטורי במתחם שרונה. טווח מחירים: 289-2,290 שקל

 אגם בוחבוט ונורוז tommy hilfiger x aape factory54 צילום מאיר כהן - 2
אגם בוחבוט ונורוז tommy hilfiger x aape factory54 צילום מאיר כהן

הזמר איתי לוי יקבל 700 אלף שקל לשנת 2022 כפרזנטור המותג לי קופר

הזמר איתי לוי ומותג האופנה לי קופר חתמו אמש על הסכם במסגרתו ממשיכים יחד לעונה חמישית ולוי ימשיך להיות הפרנזטור של המותג לשנת 2022-2023.

במסגרת זו שכרו של  הזמר  מוערך ב כ-700 אלף שקל לשנה. החוזה החדש כולל שתי עונות (קיץ וחורף) וקפסולת בגדים שתעוצב על ידי לוי בשיתוף מעצבי הבית של לי קופר.

מסע הפרסום הראשון  בכיכובו של איתי לוי יעלה במהלך חודש מרץ 2022, בתקציב של כ 3 מיליון ₪, לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2022. קמפיין הקיץ כולל פריסה רחבה במדיות מובילות,  בין הייתר פרסום בנכסים הדיגיטלים שברשות  איתי לוי, שלטי חוצות, טלוויזיה, פרסום בנקודות המכירה, פעילות רחבה ביחסי ציבור וברשתות החברתיות.

איתי לוי צילום עופר חגיוב -1
איתי לוי צילום עופר חגיוב

תערוכה חדשה לרגל יום האישה – 20 פרוטרטים של נשים מובילות: איילת שקד, מירב מיכאלי, נועה קירל, שירי מיימון, אופירה אסייג, נטע ברזילי, יובל דיין, נלי תגר, אילנית לוי, דנה אינטרנשיונל, מאיה ורטהיימר, נטע אלחימסטר ועוד

לכבוד חודש האישה הבינלאומי, תוצג בקניון עופר רמת אביב למשך שבועיים ימים, תערוכת צילומים חדשה: "מה שאת רוצה". התערוכה מורכבת מ-20 פורטרטים של נשים מובילות שהתראיינו למגזין "את" וצולמו על-ידי בכירי צלמי האופנה בישראל, ובהם רון קדמי, רותם לבל, אלה אוזן, עידו לביא, דניאל קמינסקי, דביר כחלון, טל עבודי, אלון שפרנסקי ואחרים.

בין הכוכבות אפשר יהיה לראות בתערוכה את:  נועה קירל, איילת שקד,  מארינה מקסימליאןנטע ברזילישירי מימון, יובל דייןדנה אינטרנשיונל, נלי תגרנעמי לבובתום יערבת חן סבגמרב מיכאלי, אילנית לוי ואופירה אסייג, מאיה ורטהיימר, מיכל אנסקי, נטע אלחימסטר ועוד.

התערוכה תיפתח לקהל הרחב ב-4.3.2022 עד ה-19.3.20222. כניסה חופשית

אופירה אסייג צילום דביר כחלון - 1
אופירה אסייג צילום דביר כחלון

אתר אופנת הספורט וההנעלה SHOESONLINEממשיך להתרחב ופותח  קטגוריה חדשה של ביגוד ואביזרי יוגה

אתר SHOESONLINE, שהוא אתר האיקומרס אופנה הישראלי השני בגודלו בישראל (אחרי טרמינל X) אשר הוקם ב-2015 מוכר בזכות מגוון עצום של נעלי ספורט לכל המשפחה של כל מותגים המובילים כדוגמת אדידס, נייקי, אולסטאר, פומה וכדומה במחירים מאוד אטרקטיביים, נכנס בשנה האחרונה לקטגוריות נוספות כולל הלבשה, אקססוריז וטיפוח.
https://shoesonline.co.il

אתר SHOESONILNE-קטגורית יוגה-CARPATREE צילום יחצ - 5
אתר SHOESONILNE-קטגורית יוגה-CARPATREE צילום יחצ

כוכבת הישרדות VIP אלה אייבינדר: "עליתי 8 קילו מאז החזרה מהאיים" לומדת נהיגה וחולמת להביא את אמה ואחותה מאוקריינה הנמצאת במלחמה

בחודש שעבר  הגיעה בשעות הבוקר המוקדמות כוכבת הישרדות VIP הדוגמנית  אלה אייבינדר לצילומי קולקציית אביב 2022 של רשת SCOOP, קמפיין ראשון שלה, שקיבלה לאחרונה.

אלה שמופיעה בימים אלה בראליטי הנצפה הישרדות VIP נתפסת כחביבת הקהל סיפרה על הסט  "עליתי 8 קילו מאז החזרה מהאיים ואני במלחמת משקל תמידית"! כשנשאלה על הזוגיות שהספיקה להשיק בתחילת שבוע שעבר לאחר שסימה מערכת יחסים אחרת- ענתה בתגובה: "אני פוחדת מעין הרע ואת הטוב והאושר אני שומרת לעצמי". אך לא הכל ורוד, אייבינדר מתמודדת בימים האחרונים עם בעיות עולמיות כמו המלחמה באוקריאנה, אמה ואחותה מתגוררות במרכז אוקראינה. עוד סיפרה כי לאחרונה החלה לקחת שיעורי נהיגה ואולי סוף סוף תתחדש ברכב חדש.

אלה אייבינדר לרשת נעלי סקופ צילום שי פרנקו - 5
אלה אייבינדר לרשת נעלי סקופ צילום שי פרנקו

קולקציות אביב חדשות BASH, R13 , DENIMIST, ORLEBAR BROWN‏‏

BASH-5
BASH. צילום יחצ חול


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, חדשות האופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק