חדשות האופנה: ישראל בסימן בינלאומי

הודיה כהן לקסטרו צילום עדי סגל
|

האתר של זארה עושה עלייה, הכרה בינלאומית במותגים ישראלים, שינויים במותג הישראלי קסטרו והכנה בינלאומית לאירווזיון

מרוות חכרוש – עורכת אופנה

1. לקהל המעריצות של זארה, יש לנו חדשות ממש טובות עבורכן

זארה, רשת האופנה המהירה המצליחה בעולם הודיעה השבוע כי בקרוב, אפילו ממש בקרוב, יפתח האתר המיוחל של החברה בארץ. באתר החברה פורסם כי כבר בחודש מאי יהיה ניתן לרכוש את בגדי החברה מהאתר הישראלי. לרשת כ-17 סניפים מוצלחים בישראל, וכולנו יודעות איך הם נראים במהלך תקופת הסיילים. ישראל מצטרפת למדינות רבות באירופה, ארה"ב ואסיה בהם ניתן להימנע מהתורים וההמתנה לתאי המדידה ופשוט להזמין באינטרנט. בינתיים תוכלו להירשם באתר ולקבל את כל העדכונים החמים ישרות למייל.

זארה נשים סוף עונה ZARA זארה צילום יחצ חול -1
זארה. צילום: יח״צ חו״ל

2. שנת הפריחה של מותג העל הישראלי "משכית"

שרון טל, המעצבת הנוכחית של בית האופנה המתחדש "משכית" הוזמנה לכנס יוקרתי באוסטרליה העוסק בחדשנות באופנה. בכנס Fashion HUB 2019, שהתקיים בתחילת חודש אפריל בסידני השתתפו עורכי ווג ממדינות שונות בעולם, ביניהם אוסטרליה והודו, מנכ"ל תאגיד האופנה LVHM כאשר המעצבת של בית האופנה הישראלי הוזמנה להרצות על אופנה ויזמות. המעצבת עוסקת בקידום האופנה הישראלית ברחבי העולם תוך הדגשת העיסוק באופנה גבוהה, איכותית ומקורית תוך שמירה על אותנטיות, חיבור להיסטוריה של ישראל ותמיכה ביצירה ארצישראלית. בנוסף להשתתפותה בכנס, זכתה שרון טל לכתבות ענק במגזין ווג האוסטרלי ואל האיטלקי, בהן עסקו בתחייתו מחדש של המותג בעיצובה של טל.

משכית בעיצוב שרון טל צילום אייל נבו
משכית בעיצוב שרון טל. צילום: אייל נבו

3. קולקציית LOVE של המעצבות הישראליות בשבוע אופנת הכלות בניו יורק

המעצבים הישראלים משתלטים כבר מספר שנים על שבוע האופנה בניו יורק. בשבוע האופנה לשנת 2020 הציגו הישראליות יעל אייזנברג וחלי קלקשטיין, המעצבות של המותג ״אייזן שטיין״, את קולקציית LOVE של המותג. המותג שהוקם בשנת 2011 צבר תאוצה בשנים האחרונות בארץ, המעצבות הלבישו בעבר את עמליה דואק, שי לי שינדלר ושיר מורנו. כעת, לאחר שביססו את מעמדן בארץ, הציגו את הקוקלצייה שלהן לראשונה בשבוע אופנת הכלות בניו יורק, כאשר הקולקציה של מותג שמלות הכלה הייתה עשויה תחרות, טולים, הדפסים, חליפות מכנסיים ורקמות של המילה "אהבה" באנגלית אשר נעשו בעבודת יד, המהווים עיצובים חדשניים לעולם עיצוב שמלות הכלה.

אייזן שטיין בשבוע האופנה לכלות בניו יורק. צילום: Dan Leeca
אייזן שטיין בשבוע האופנה לכלות בניו יורק. צילום: Dan Leeca

4. הפנים החדשות של LEVI'S

היילי ביבר הולדווין היא אחת הדוגמניות המצליחות בשנה האחרונה. מותג הג'ינסים הנצחי חשף את שיתוף הפעולה בקוקלציית קפוסלה של הדגם 501 הנמכר והפופולרי ביותר של המותג תחת השם "Fresh leaves". היילי הצטלמה לצד ג'סטין, רק שהפעם לא מדובר בג'סטין ביבר, בן זוגה, אלא בזמן אחר – ג'סטין טימברלייק. היילי ביבר בולדווין תדגמן פרטי ג'ינס שעוצבו במיוחד עבורה עם פאצ'ים של שמה, בשילוב של ניאון. מותג הג'ינסים ליוויס שיחגוג השנה 146 שנה להיווסדו ולהמצאת הג'ינס, מתמקד בדגם העל זמני שלו, ועוסק במחווה לעיר ממפיס, טנסי, בה נולד ג'סטין טימברלייק. לכן, קולקציית הקפסולה עוצבה סביב מאפיינים של הזמר, החל מאלמנטים נוסטלגיים מילדתו של הזמר ועד לפרטים מוכרים ואהובים של המותג כמו חולצות ג'ינס ועוד.

Justin-Timberlake-x-Levi's-ג'סטין טימברלייק. צילום: יח״צ חו״ל)
ג'סטין טימברלייק. צילום: יח״צ חו״ל
Hailey-Bieber-for-Levi's-היילי ביבר בולדווין. צילום: יח״צ חו״ל)
היילי ביבר בולדווין. צילום: יח״צ חו״ל

5. הדוברת החדשה של מותג היופי לוריאל פריז

סלין דיון ממשיכה לבסס את מעמדה כאייקון אופנה ונבחרה להיות הדוברת החדשה של מותג היופי והטיפוח לוריאל פריז. הזמרת הקנדית בת ה-51, היא אחת הזמרות המצליחות והידועות מיצבה את עצמה כאושיית ברשתות החברתיות, נמצאת בשנה של התפתחות ושינויים בחייה האישיים. היא תעזוב את לאס וגאס בה התגוררה המון שנים ובנוסף לכך תוציא אלבום חדש, כשבע שנים מאז צאת האלבום הקודם. הזמרת שמהווה סמל להעצמה נשית אמרה כי: "אני בשלב בחיים שלי בו אני מתרגשת להשתמש בקול שלי כדי להעצים את כל הנשים על מנת שהן תרגשנה יפות  ובטוחות בעצמן, על מנת שהן תלמדנה לקבל את עצמן באהבה."

סלין דיון צילום יחצ חול
סלין דיון ללוריאל. צילום: יח״צ חו״ל

6. דוגמנית העל ג'יג'י חדיד חוגגת יום הולדת 24 בסימן דנים על דנים

אחת הדוגמניות העסוקות ביותר חגגה 24 אביבים במסעדה במנהטן, אליה הגיעו בני משפחתה כמובן ורשימה מכובדת של אנשים מתעשיית האופנה. הדוגמנית הזמינה את חבריה למסעדה במנהטן, ביניהם הגיעו הנשוי הטרי מארק ג'ייקובס, טיילור סוויפט, מרתה האנט, אוליביה קולפו, אשלי גרהאם וכמובן שכל המשפחה המפורסמת לא פחות – האחות בלה חדיד, אמא יולנדה ואבא מוחמד. כלת השמחה הגיעה במכנסי ג'ינס עליהם טלאים המגלים את גילה של ג'יג'י. האורחים התבקשו להגיע בקוד לבוש דומה, כך שהאינסטגרם שלהם התמלא בתמונות פוטוגניות במיוחד. מזל טוב!

https://www.instagram.com/p/BwqWAU8HYa7/

 

7. רוסלנה רודינה מצטלמת לשמלות הכלה של המעצבת שלומית אזרד

הדוגמנית רוסלנה רודינה הצטלמה השבוע לקמפיין שמלות הכלה של המעצבת שלומית אזרד בצרפת. זו העונה ה-13 של רודינה למעצבת שמלות הכלה והערב וכפי שניתן לראות מהתמונות, הקולקציה ממשיכה את הקו הרומנטי בעיצוביה של אזרד. לדוגמנית הישראלית, הצטרף הדוגמן הצרפתי ולנטיין לאונרד, שכמו רודינה, גם הוא הצטלם להישרדות וי אי פי, רק בצרפת.

רוסלנה רודינה וולנטיין לאונרד. צילום דביר כחלון
רוסלנה רודינה וולנטיין לאונרד. צילום: דביר כחלון

8. האירוע השנתי למהפכה בתעשיית האופנה

השבוע התקיים אירוע מיוחד לכבוד יום המהפכה בתעשיית האופנה. ב-24 באפריל כינס הפורום לאופנה בת קיימא ב-mindspace בתל אביב אירוע שכלל הרצאות העוסקת בהעלאת המודעות הציבורית לכך שניתן ליצור אופנה הוגנת ונכונה לאדם ולסביבה. "יום מהפכת האופנה" מתקיים כל שנה ב-24 באפריל לזכר 1000 הפועלות והפועלים שעבדו במפעלי הטקסטיל "ראנה פלאזה" בבנגלדש ומתו כתוצאה קריסת המבנה בעת עבודתם בשנת 2013. במפעל זה ייצרו בגדים "אופנה מהירה", ביניהם זארה ו-H&M ולאחר אותו אסון החלה להשימע ביקורת רבה כלפי תנאי העסקתם של פועלים רבים מסביב לעולם, במטרה להביא לתעשייה הוגנת יותר.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154598161157667&set=gm.1187234434700978&type=1&theater

9. רשת האופנה "קסטרו" בסימן תפנית

בעיתון "ישראל היום" דווח השבוע כי הרשת הכי ישראלית, "קסטרו", נערכת לקראת שינוי תדמיתי הכולל הסרה של הפס האדום והכה מזוהה של הרשת. הפס האדום שנמצא על כל אחד מבגדי הרשת מהווה סימן היכר של החברה אשר הוקמה בשנת 1950, וייתכן כי הוא יוסר במטרה ליצור מיתוג חדש ומעניין למותג הידוע והאהוב.

הודיה כהן פרזנטורית חדשה של קסטרו צילום עדי סגל
הודיה כהן. פרזנטורית חדשה של קסטרו. צילום: עדי סגל

10. עוד קצת אירוויזיון: מעצב העל ז'אן פול גוטייה מגיע לישראל

לקראת אירוויזיון 2019 שיתקיים בתל אביב במאי הקרוב, יגיע מעצב העל הצרפתי, ז'אן פול גוטייה, לעצב את השמלה של הדיווה הישראלית, דנה אינטרנשיונל, ואת הדיווה הבינלאומית שמגיע להופעה המרכזית – מדונה. כזכור, המעצב הלביש את דנה אינטרנשיונל באירוויזיון לפני 21 שנה וכעת, יהיה אחראי על התלבושת שלה לאירוע חצי הגמר. מדונה וז'אן פול גוטייה מנהלת מערכת יחסים ארוכת שנים, הוא אחראי לאחד הלוקים המזוהים ביותר עם הזמרת משנות ה-90 – חזיית הקונוסים. מעצב העל יגיע ב-13 במאי, כשבוע לפני אירוע הגמר של האירוויזיון ויישאר עד לאחריו.

דנה אנטרנשיונל. תערוכה דנה בנמל תא. המסע_לאירוויזיון_98_צילום_זיו_קורן
דנה אינטנשיונל. מתוך: תערוכה דנה בנמל תא. המסע לאירוויזיון 98. צילום: זיו קורן
מרוות חכרוש, עורכת אופנה Efifo

מרוות חכרוש – עורכת אופנה

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

אודות Fashion Israel

מגזין אופנה

מגזין אופנה ביוטי מוביל בישראל: משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל: מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

מגזין אופנה של כולם!

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית: נשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום. של כולם!

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

אנג׳נדות חברתיות

מגזין אופנה ישראלי מקדם אנג׳נדות חברתיות: קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

התפתחות וחדשנות

יוזם ותורם למען התפתחות וחדשנות של עולם האופנה בישראל: דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, הדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


קורונה, טרנדים, סטייל, אופנה, חדשות האופנה, מגזין אופנה, אופנת נשים, אופנה ישראלית, אופנת גברים, Fashion, Fashion Magazine, שנקר, ויצו חיפה, בצלאל

זארה נשים, קסטרו, רנואר, אופנת נשים, שבוע האופנה, איפור, הפקות אופנה, ZARA, CORONA, זארה, זארה גברים


פורסם בקטגוריה חדשות האופנה
תגובות פייסבוק