חדשות יופי: הסרט של אסתי גינזבורג, השפתיים של ג'ני צ'רוואני, אריזות טיפוח לעור ולשיער. מתנות חג

וישי. צילום: יח״צ, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל - 1
|

״חיה בסרט ורוד״ – אסתי לאודר וגולברי, ד"ר להבית אקרמן הצטרפה לנבחרת המרצים של LMT, לה רוש-פוזה מחלקים מתנות, התפחת שפתיים ללא הזרקות, מזרק אוטומטי לבוטוקס, כך תשבי לשולחן החג עם עור פנים זוהר, סובלת מגלי חום בלילה? קבלי טיפים שיעזרו לך וגם: אריזות טיפוח לחג

מאת מערכת Efifo

 

וישי. צילום: יח״צ, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל - 3
וישי. צילום: יח״צ

 

ד"ר להבית אקרמן בינלאומית

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, בעלת רשת מרפאות פרטיות לאסתטיקה רפואית, הצטרפה אמש לנבחרת ה-LMT היוקרתית, כמדריכה קלינית מוסמכת לרופאים, בזירה הבינלאומית. LMT הינו ארגון בינלאומי המכשיר רופאים צעירים שידריכו וירצו בפני דור העתיד בתחומי האסתטיקה הרפואית. מכל מדינה נבחרים רק שני רופאים מתוך מאות רופאים שנבחנים. בחודש אוקטובר הקרוב, ינחתו בישראל 25 רופאים מרוסיה, כדי לעבור סדנא במרפאה של ד"ר אקרמן, בהרצליה, על השיטות החדשניות בתחום ההזרקות.

האתר של ד"ר להבית אקרמן: http://www.drlehavit.co.il/

דר להבית אקרמן נבחרה כמדריכה קלינית מוסמכת לרופאים בזירה הבינלאומית (3) צילום יחצ
ד״ר להבית אקרמן. צילום: יח״צ

 

דוגמיות חינם. לא תלכי?

לה רוש-פוזה יקים מתחם בריאות ייחודי לאבחון עור הפנים חינם בקניון רמת אביב. כל מי שיגיע לאבחון עור הפנים יוכל ליהנות מטיפים ועצות לטיפוח העור בהתאמה אישית, כיצד להשיג עור פנים במרקם חלק, מה הטיפול היומיומי המומלץ, דוגמיות של המותג לה רוש-פוזה ועוד.

מתחם הבריאות יוצב בקניון רמת אביב בסמוך לסניף סופר-פארם.
בימים ראשון-שלישי בתאריכים ה-26.8 – 28.8, בין השעות 21:00 – 09:00 בקניון רמת אביב.
בפייסבוק: https://he-il.facebook.com/LaRochePosayIsrael
באינסטגרם: larocheposayil
ובאתר: https://www.laroche-posay.co.il

לה רוש פוזה. צילום: יח״צ חו״ל
לה רוש פוזה. צילום: יח״צ חו״ל

 

מזרק אוטומטי להזרקת בוטקס

חברת סלע מדיקל הישראלית בינלאומית מייבאת ארצה את ״ג'ובה פן״ מזרק אוטומטי שנועד להזרקת בוטוקוס. איך זה עובד? הרופא המטפל מכייל את המזרק לכמות ההזרקה הרצויה. המזרק מצויד במחט דקיקה המאפשרת הזרקה איטית ומדויקת. פעולה זו אמורה להקטין את הסיכון לשטפי דם.

עלות הזרקה לאזור: 650 שקל
את הטיפול ניתן לקבל: במרפאות רופאים מומחים  ברפואה פלסטית, קליניקות לאסתטיקה  וקליניקות פרטיות.
אתר: חברת סלע מדיקל: http://www.selamedical.co.il/

חידוש מזרק אלקטורני להזרקת בטלניום טוקסין
מזרק אלקטורני להזרקת בטלניום טוקסין. צילום: יח״צ

 

התפתחת שפתיים. לא מה שאתן חושבות

ללא כל חדירה לעור או לשפה, ללא הזרקות, החדרת רעלנים, חומצות הילארוניות, שומן או בוטוקס. חברת ״מד אופ אסתטיק״ מציעה טיפול התפחת שפתיים ללא כל פעולה פולשנית. בעזרת שידור גלי רדיו (RF) בעוצמה ספציפית ובאמצעות ידית ייעודית לטיפול באזור עדין זההטיפול הנו חיצוני לחלוטין. טיפול זה מעניק שליטה מלאה לעיצוב ותיחום השפה באופן סימטרי ומדויק. אין חשש מאלרגיות, מחומר שפג תוקפו או אוחסן בתנאים לא נאותים, אין חשש מעיוות, דלקות או קשיות השפה ואיבוד תחושה.
להשגת תוצאות מיטביות יש לעבור סדרה של 4-5 טיפולים, משך טיפול בודד 10-12 דקות.
על מנת שתוצאות הטיפול תשמרנה לאורך זמן מומלץ להגיע אחת ל-2.5-3 חודשים לטיפול תחזוקה בודד.
ללא טיפול תחזוקה זה השפעת הטיפול תהיה בין 3-7 חודשים.

טווח מחירים: 200-300 שקל לטיפול.
הטיפול מתבצע אצל קוסמטיקאיות מורשות . לברור קוסמטיקאית קרובה: 09-7493161
פרטים נוספים באתר: https://med-op.com

ג'ני צ'רוואני. התפחת שפתיים מד אופ. לפני ואחרי. צילום: יח״צ
ג'ני צ'רוואני. התפחת שפתיים לפני ואחרי. צילום: יח״צ

 

אסתי לאודר וגולברי בקמפיין משותף למאבק בסרטן השד

קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של אסתי לאודר יוצא לדרך גם השנה בכל העולם תחת הסיסמה: ״בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד״. בישראל,  אסתי לאודר ביחד עם האגודה למלחמה בסרטן יוצאת בשיתוף פעולה עם GOLBARY, במסגרתו עיצבו מעצבי הרשת קולקציית קפסולה ורודה, אשר תימכר בסניפי הרשת ו-30% מההכנסות ממנה יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן, עבור ניידות לבדיקה מוקדמת ומחקר. הקולקציה הוורודה של GOLBARY תגיע לחנויות לקראת חודש אוקטובר – חודש המודעות הבינלאומי.
חולצת טי בצבע לבן או שחור (79.90 שקל), עליה כיתוב וורוד ״חיה בסרט ורוד״, ניתן לרכוש כעת רק באתר גולברי: www.golbary.co.il

אסתי גינזבורג. צילום: אלעד גוטמן
אסתי גינזבורג. צילום: אלעד גוטמן

 

מותג טיפוח השיער הבינלאומי LABEL M במארז חגיגי לראש השנה 

כל הרוכש שמפו ומסיכת דבש ושיבולת שועל מסדרת HONEY & OAT MUSK, מקבל במתנה מברשת להתרת קשרים מקצועית.
מחיר המארז כולל המברשת: 360 שקל
ניתן להשיג מ-1.8.2018 עד תאריך 9.9.2018 במספרות המובחרות ברחבי הארץ.

LABEL M במארז חגיגי לראש השנה
LABEL M. צילום: יח״צ

 

 

GIGI משיקים 3 ערכות נסיעה לחגים ולחופשות

ערכות טיפוח העור כוללות מוצרים מוקטנים מתוך סדרות הדגל של המותג: NUTRI PEPTIDE, ESTER C, RECOVERY.

ערכת נסיעה GIGI מעבדות קוסמטיקה מסדרת ERTER C, מחיר: 149 שקל, צילום: מוטי פישביין
ערכות נסיעה של GIGI מעבדות קוסמטיקה. צילום: מוטי פישביין

מחיר ערכה: 149 שקל
להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות של ״GIGI מעבדות קוסמטיקה״ ומכוני יופי ברחבי הארץ או בטלפון: 03-9258888

 

ערכות טיפוח שיער לראש השנה של Moroccanoil

ערכות טיפוח לשיער של ״מורוקנאויל״. צילום: יח״צ חו״ל ג'ושוע סקוט
ערכות טיפוח לשיער של ״מורוקנאויל״. צילום: יח״צ חו״ל ג'ושוע סקוט

מהדורה מוגבלת במארזים יוקרתיים. מוצרי עיצוב וטיפוח המזינים את השיער ומועשרים בשמן ארגן. ערכת Color Complete. לטיפול מקיף לשיער צבוע. מחיר: 229 שקל. ערכת Repair.לשיקום שיער פגום. מחיר: 189 שקל. ערכת Hydration. מזינה את השיער ומעניקה לו לחות. מחיר: 189 שקל. ערכת Volume. מעניקה נפח לשיער. מחיר: 209 שקל.
בתוקף בין התאריכים 1.8-30.9 או עד גמר המלאי.
את ערכת החג של חברת Moroccanoil® ניתן להשיג במספרות המורשות בלבד ברחבי הארץ. טלפון לבירורים: 03-9511086
אתר מורוקנאויל: http://www.moroccanoil.com/israel/countryselector

 

ניקוי אולטימטיבי של עור הפנים. כל מה שאת צריכה לדעת

נשים וגברים כאחד חולמים על עור פנים בריא וחף מכל פגם. עור פנים זוהר אחיד וללא פגמים הוא סממן לבריאות וליופי. בעולם מערבי, מתקדם ומתועש, עור הגוף בכלל ועור הפנים בפרט סובלים מזיהום האוויר, מלכלוך טבעי ומשאריות האיפור. אלה מתערבבים ובהשפעת קרני השמש מייצרים רעלים ורדיקלים חופשיים. הרעלים חודרים לעומק העור ומתפשטים בו. הם משתקים את מערכות ההגנה וטיהור הרעלים של העור.

מסקר שערך מותג הדרמו קוסמטיקה וישי עלה כי: 90% מהאוכלוסייה משתמשים במוצרי ניקוי לפנים. 27% משתמשים בג'ל שטיפה/קרם או קצף, 29% בתחליב ניקוי, 32% בחלב פנים, ו- 13.5% במוצר ניקוי המשלב 3 ב-1. עוד עלה מהסקר כי 29% משתמשים לניקוי הפנים במוצר אחד, 22.5% בשני מוצרים, 15.5% בשלושה מוצרים, 9.6% בארבעה מוצרים, 5.5% בחמישה מוצרים, 3.5% בשישה מוצרים.

אחת הפעולות הבסיסיות והחשובות ביותר לרענון, שמירה וטיפוח העור הוא ניקוי עור הפנים על בסיס יומיומי  לפני ואחרי השינה. מכיוון שבמהלך היום עור הפנים חשוף לזיהום האוויר, רדיקלים חופשיים, קרינת השמש, רעלים, יש חשיבות גבוהה לניקיון עמוק של עור הפנים בשעות הערב. ניקוי הפנים בערב חשוב ביותר גם בכדי לשמור על ייצור שכבת סבום (שומן) חדשה על עור נקי, שתפקידה הוא הגנה על עור הפנים המתחדש בשעות השינה. בשעות הבוקר לעומת זאת אפשר לנקות את בצורה עדינה יותר, לרענון העור לאחר שעות השינה בלילה.
אצל נשים צעירות, חשיבות ניקוי הפנים מלבד הגורמים הסביבתיים נובעת בגלל הפרשת הסבום המוגברת. הפרשת סבום על עור לא נקי גורמת לפצעונים/פצעים ונקודות שחורות, לכן חשוב לשמור על ניקיון הפנים מדי יום לשמירה על עור בריא ואחיד. כמו כן, אצל עור צעיר ניתן להשתמש במוצרי ניקוי אינטנסיביים יותר, בגלל הפרשה מוגברת של הסבום.
לעומת הצעירות, הנשים המבוגרות מתאפרות יותר גם כדי להחזיר את הזוהר לפנים וגם כדי לטשטש את פגעי הזמן. ככל שהעור מתבגר, הגוף מייצר פחות סבום, העור הופך ליבש, עדין ודק יותר, לכן בגילאים אלו מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון ללא סבון או בסבון במרקם מוס מקציף, שהם עדינים יותר ואינם מייבשים את עור הפנים.

וישי. צילום: יח״צ
וישי. צילום: יח״צ

להשלמת ניקוי הפנים יש להשתמש עם חלב ומי פנים. כדי לתת ״בוסט״ והמרצה נוספת לעור, ניתן להשתמש אחרי ניקוי הפנים במי מעיינות עשירים במינרלים המופיעים בצורת תרסיס.
בנוסף לניקוי יומיומי, מומלץ להשתמש בפילינג על בסיס שבועי בכדי לחדש את ייצור התאים בעור. אומנם התאים מתחדשים בצורה טבעית, אך הפילינג מגרה את העור לייצר יותר תאים, מה שמקנה לעור מראה נקי, זוהר ובריא יותר. הפילינג משמש כסטימולטור לייצור תאים חדשים.
לאנשים הסובלים בדרך כלל מפגמים רבים בעור הפנים כגון נקבוביות מורחבות או סתומות במצח ובאף, אדמומיות, פצעונים קטנים ועוד, ניקוי עור הפנים עם מוצרים ייעודיים לסוג העור הוא חשוב ביותר, זאת כדי לא לגרות את העור יתר על המידה או לעשות פעולה הפוכה מזאת הרצויה. כמובן שחשוב להקפיד על ניקוי עור הפנים פעמיים ביום.
בנושא ניקוי העור לסוג העור יש חשיבות גבוהה יותר מאשר לגיל. לכן חשוב לאבחן תחילה איזה סוג עור יש לך: רגיל, שמן, יבש או מעורב ובהתאם לכך להתאים את המוצרים.

עור שמן: חשוב שיכיל חומרים המווסתים את הפעילות בבלוטת החלב, מרכיבים הסופחים עודף סבום – שומניות, מעניקים מראה מט. חומרים אנטי בקטריאליים למניעת זיהומים ודלקות, חומרים לחיטוי העור ולכיווץ נקבוביות.
עור יבש: מרכיבים מלחחים ומזינים, חומרים לריכוך החלקה וגמישות העור, כגון: דבש, תמצית שקדים ושמני דגנים.
עור רגיל/מעורב: מרכיבים עדינים יותר, מרכיבי לחות זוהר וחיוניות.

מומלץ להשתמש ב-2 תכשירי ניקוי:
תכשיר העושה פעולה של הסרת איפור, לכלוך וזיהום מהעור. יכול להיות במרקמים שונים: חלב פנים, ג'ל, מוס, שמן, באלם שהופך לשמן.
מי פנים: משלים את פעולת הניקוי, מנטרל את האבן-סידן שיש במים, אחרת האבן שוקע ומצטבר בעור.
מומלץ לסיים את פעולת הניקוי במי פנים גם אם המוצר הראשון נשטף במים, כי מי הפנים מסייע בכיווץ נקבוביות, חיטוי והענקת לחות.

וישי. למעלה: סדרת אקוואליה. למטה: מסכות מינרליות. מחיר 119 שקל. צילומים: יחצ, מוטי פישביין
וישי. למעלה: סדרת אקוואליה. למטה: מסכות מינרליות. מחיר 119 שקל. צילומים: יחצ, מוטי פישביין

ניקוי העור. מילון מושגים

מי פנים – מי פנים הם מים מינרלים המכילים אלכוהול, או נטולי אלכוהול. תפקיד האלכוהול הוא לחטא, אך יחד עם זאת הוא חומר מייבש. מי פנים מכילים גם מינרלים, ויטמינים וחומצות שונות, הגורמות לפילינג עדין של תאי העור המתים בשכבת העור העליונה. השימוש במי הפנים נעשה על ידי הספגת צמר גפן או פדייה קוסמטית ומעבר על עור הפנים בתנועות סיבוביות, עד אשר צמר הגפן או הפדייה נקיים. מי הפנים מסירים שומן, שאריות איפור וקרמי לחות בצורה מעולה, מכיוון שהאלכוהול ממיס את הלחות. בנוסף, הם גם גורמים ל"כיווץ" הנקבוביות שעל פני העור, ועל כן השימוש בהם חשוב לסיום תהליך הניקוי.

חלב פנים – חלב פנים, המוכר גם כתחליב ניקוי, הוא בסיס תחליבי המכיל שומן, אם כי יש היום גרסאות נטולות שומן. תחליב הניקוי מעניק לחות לעור יבש ומעורב, ובו זמנית ממיס לכלוך, שאריות איפור ומעניק מגע קטיפתי לעור. הוא מכיל מינרלים שונים, ויטמינים, תמציות  צמחים ושמנים אתריים.

סבון פנים – סבון פנים ממיס שאריות שומן ומנקה לכלוך. ישנם סבוני פנים למטרות שונות, לדוגמה – סבונים רפואיים לייבוש ולחיטוי פצעים. הרכב הסבון תלוי בייעודו. בין היתר מכילים הסבונים חומרי לחות, ויטמינים ומינרלים, חומצות שונות ואנטי אוקסידנטים.

קצף או מוס ניקוי – לאחרונה צברה תאוצה צורה נוספת של ניקוי – סבון בצורת מוס קצפי ואוורירי. השימוש בסבון תלוי בסוג העור, בחומרת מצבו ובהעדפה אישית של המשתמש. סבון במקרם מוס הוא בד"כ עדין יותר מתרחיץ פנים רגיל.

מנטרל ברק – מנטרל ברק הוא תכשיר נטול שומן במרקם קרם או ג'ל אשר תפקידו להעניק לעור מראה מאט.

פילינג – תפקידו של הפילינג הוא לקלף את התאים המתים משכבת העור העליונה ובכך לגרום לרענון העור. ישנם סוגים שונים של פילינג, כשהנפוץ ביותר הוא פילינג גרגרים. תנועות סיבוביות עם החומר הגרגרי גורמות לתהליך הקילוף של התאים המתים. בסוגים שונים של פילינג משתמשים במרקמים שונים של הגרגירים: גס, בינוני או עדין. פילינג מסוג נוסף הוא פילינג אנזימטי, אשר בו אנזימים פעילים מסוימים וחומצות עושים את פעולת הקילוף. לא מומלץ לעשות פילינג מסוג זה בכוחות עצמיים, אלא אצל קוסמטיקאית או מומחה מקצועי.

מסכה – תפקידה של המסכה הוא להזין את העור בויטמינים ומינרלים, בין היתר. המסכה מכווצת את הנקבוביות הפתוחות לאחר הפילינג ומהווה השלמה חשובה לפילינג עצמו. מסיכה לעור שמן תספח שומן, בעוד שמסיכה לעור יבש ורגיש תוסיף לחות ותרענן את העור. המסכות מועשרות בתמציות צמחים, אצות, תרכיזי פירות וירקות וחומרים נוספים. יש להשתמש בהן אחרי הפילינג.

*באדיבות ננסי ירחי – מנהלת קשרים רפואיים – במותג הדרמו קוסמטיקה VICHY וישי.
מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, תוך קבלת ייעוץ מקצועי על ידי צוות בית המרקחת.
לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800
למידע נוסף ואבחון העור היכנסו לאתר וישי: WWW.VICHY.CO.IL
את מוצרי וישי ניתן להשיג בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ.

 

טיפים לטיפוח השיער בעזרת מוצרים טבעיים. באדיבות ד״ר להבית אקרמן. צילום יח״צ
טיפים לטיפוח השיער בעזרת מוצרים טבעיים. באדיבות ד״ר להבית אקרמן. צילום יח״צ

טפחי את שיערך בעזרת הטבע. טיפים

בתכשירי הטיפוח לשיער בהם אנו משתמשים ביומיום ישנם מרכיבים שעלולים להזיק לשיער כגון: סיליקון, אלכוהול, דטרגנטים שונים, פרבנים ומלחים. כך למעשה, אנו משתמשים במוצרים שונים על מנת לגרום לשיער להראות טוב יותר, ובפועל אנו פוגעים בו קשות

שימוש בתכשירים עם מעט כימיקלים ומלחים.
בדומה למזון מעובד, רצוי להימנע משימוש בתכשירים המכילים כמות גדולה של כימיקלים ומלחים. חומרים טבעיים מכילים פחות מלחים וחומרי שימור שעלולים להזיק לשערה. אולם לא תמיד כל מה שטבעי הוא בהכרח טוב. חברות הקוסמטיקה בארץ ובעולם משקיעות משאבים רבים במחקר ופיתוח במטרה ליצור תכשירים יעילים ולא רק טבעיים. חשוב להשתמש במוצרים טבעיים של חברה מוכרת אשר משקיעה כדרך קבע בפיתוח מוצרים אנטי אלרגיים ויעילים. שימוש תכוף בתכשירים המכילים דטרגנטים ומלחים עלול לגרום ליובש מיותר של השערה ולשבירות יתר שלה.

להימנע משימוש בתכשירים שומניים מדי.
יש להימנע משימוש בתכשירים שומניים מדי העלולים לזלוג לעור הקרקפת ולעורר פריחה דמוית אקנה.

שימוש בתכשירים שלא מכילים סיליקון.
רצוי להשתמש בתכשירים שלא מכילים סיליקון שעלול לחסום את נקבוביות פתחי השערה בעור הקרקפת.

רמת החומציות הרצויה.
בתכשירים כדוגמת שמפו, רצוי לשים לב לרמת החומציות בתכשיר. על רמת החומציות להיות דומה לזו הקיימת בשיער באופן טבעי. כך השיער פחות יישבר ויינזק.

צבעי שיער.
בצבעי שיער מצוי לרוב הכימיקל אמוניה, כימיקל זה פוגע ומזיק לשערה. רצוי להשתמש בשלל צבעי השיער הקיימים כיום בשוק שלא מכילים אמוניה.

*באדיבות ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור.
האתר של ד"ר להבית אקרמן: http://www.drlehavit.co.il/

טיפים לטיפוח השיער בעזרת מוצרים טבעיים. באדיבות ד״ר להבית אקרמן. צילום יח״צ
טיפים לטיפוח השיער בעזרת מוצרים טבעיים. באדיבות ד״ר להבית אקרמן. צילום יח״צ

 

טיפים לגלי חום בלילה: איך לא להזיע, להשאר רגועה ולישון שנת יופי מיטבית

בשלבים המאוחרים יותר של גיל המעבר, גלי חום יכולים לשבש את שנתך ולמנוע ממך לקבל את המנוחה שאת כל כך זקוקה לה, החיונית  לעור שלך. 5 עצות שיעזרו לך להירגע ולישון את שנת היופי שלך

התהפכת מצד לצד כל הלילה, והתעוררת מזיעה ומודאגת. בעיקר במהלך השינה, השינויים ההורמונאליים המלווים את גיל המעבר – בפרט בשלבים המאוחרים יותר שלו – יכולים לגרום לגלי חום, אשר מונעים ממך לקבל את המנוחה לה את זקוקה ואפילו גורמים לאינסומניה (נדודי שינה). בצעי את 5 העצות האלו כדי שטמפרטורת הגוף שלך לא תעלה, כדי שתישארי רגועה, וכדי שתוכלי לישון היטב: את תיראי ותרגישי במיטבך בבוקר.

וישי. תרסיס מים טרמלים. מחיר 39 שקל. צילום: מוטי פישביין, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל
וישי. תרסיס מים טרמלים. מחיר 39 שקל. צילום: מוטי פישביין

תדאגי שתהיה לך שתייה קרה ליד המיטה.
כוס מים קרים או תה צמחים ליד המיטה תרגיע אותך כשאת מתעוררת ומרגישה חמה מידי. כדאי לך גם לשקול להניח ליד המיטה בקבוק תרסיס (ספריי) או מגבת לחה כדי לרענן את עורך אם את סובלת מהזעות לילה.

תלבשי פיג'מה עשויה מבד טבעי, נושם.
אם את לובשת פיג'מה מבד סינטטי כמו פוליאסטר או לייקרה, תחליפי לבד טבעי, נושם יותר כמו כותנה אורגנית. בדים סינטטיים יכולים לאטום בתוכם את החום ולגרום לך לחוש אי נוחות, בעוד בדי כותנה או פשתן מרחיקים את הלחות ושומרים על טמפרטורת גוף תקינה.

תישני עם שמיכה קלה יותר, ותשקלי להחליף את המצעים.
חשוב שלא תשתמשי בהרבה שמיכות או בשמיכה עבה מידי אם את סובלת מגלי חום בלילה. אם את יכולה, מומלץ שתישני עם שמיכה קלה יותר. כדאי לך גם לשקול להחליף את המצעים שלך למצעים עשויים מבד טבעי כמו כותנה או פוך נוצות: הם יסייעו לך להישאר יבשה ובטמפרטורת גוף תקינה.

תירגעי ותקבלי את שנת היופי שלך עם קרם הלילה.
קרמי לחות ללילה לנשים בגיל המעבר צריכים להתמקד בבעיה של גלי חום. קרם לילה מתמקד בדיוק בתופעה הזו: הפורמולה המצננת, המרגיעה שלו מעניקה תחושה מידית ומתמשכת של רעננות והקלה מהחום, ומאפשרת לך לישון את שנת היופי שלך.
באדיבות וישי WWW.VICHY.CO.IL

 

לשרוף שומן. צילום שאטרסטוק באדיבות הרבלייף, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל
לשרוף שומן. צילום: שאטרסטוק. באדיבות הרבלייף

חוזרים לגזרה אחרי הלידה

אז איך עושים הכל יחד וחוזרים לגזרה שלפני ההיריון? קבלו 3 דרכים עיקריות ונכונות:

תזונה: ישנה תפיסה מוטעית לפיה בהריון צריך לאכול בשביל שניים אבל זה לא נכון, ובדרך כלל ככל שנשים עולות במשקל מעבר למומלץ, כך יותר קשה להן לחזור למשקל המקורי לאחר ההריון. לכן, במהלך הההריון חשוב לדאוג לאכול נכון ובריא. יש להקפיד על הפחתת הסוכרים במהלך ההריון, להימנע ממאכלים שמנים, מטוגנים ושאר מאכלים מעובדים. מומלץ להימנע מארוחות גדולות ולאכול במקומן ארוחות קטנות ומזינות בכל שלוש שעות. לאחר הלידה, יש להמשיך לאכול בריא ולא להתפתות לאכול מזון מהיר רק בגלל שהוא זמין יותר. למרות שנשים אחרי לידה עייפות יותר ועסוקות יותר, השתדלו לדאוג שתמיד יהיו לכן ארוחות זמינות במקרר, חטיפי אנרגיה בריאים והמון ירקות ופירות חתוכים לשעת הצורך.

הנקה: בזמן ההנקה הגוף שורף קלוריות בצורה מוגברת, לכן ישנן נשים שיורדות במשקל בזמן ההנקה, וישנן נשים שההנקה גורמת להן לרעב מוגבר וכתוצאה מכך הן עולות הרבה במשקל או מתקשות להיפטר מהמשקל שצברו במהלך ההריון. כדי לייצר חלב, הגוף זקוק לאנרגיה זמינה ולכן בתקופת ההנקה עדיף לא להתחיל דיאטות קפדניות למיניהן או להימנע מאוכל. בחרו את האוכל שנכנס אל גופכן בצורה חכמה ושקולה. במקום שוקולד בחרו בתמרים או בחטיף אנרגיה או שייק, במקום פחמימות פשוטות בחרו בפחמימות מורכבות ונסו לשלוט בכמויות וזכרו שתמיד אפשר ומומלץ להיוועץ באיש מקצוע לקבלת תפריט מותאם אישית להנקה.

צילום שאטרסטוק באדיבות הרבלייף, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל
צילום: שאטרסטוק. באדיבות הרבלייף

ספורט: בעבר היה חשש גדול להתאמן בזמן ההריון, אך היום רופאים רבים ממליצים להמשיך להתאמן באותו אופן בו נשים התאמנו לפני כניסתן להריון, מבלי להגביר עוצמה או התנסות בסוג ספורט חדש. אישה שהתאמנה במהלך ההריון שלה, תחזור לעצמה הרבה יותר מהר מאישה שלא התאמנה. במידה ואתן מתכננות להיכנס להריון בקרוב, חשוב להקפיד על להיכנס לפחות כ-3 חודשים לפני. לאחר הלידה, יש להימנע מפעילות גופנית במשך 6 שבועות, ולאחר בדיקת הרופא ואישורו, אפשרי לחזור לספורט בהדרגתיות בשילוב חיזוק שרירי רצפת האגן. נשים שעברו ניתוח קיסרי זקוקות לזמן ארוך יותר של החלמה, כ-8 שבועות.

לסיכום: חופשת לידה הינה תקופה מיוחדת מלאה באושר והתרגשות יחד עם שינויים רבים בסדר היום ושעות השינה. אך עם עזרה והכנה נכונה אפשר ליהנות ואפילו לחזור למלתחה הישנה.

*באדיבות מומחי התזונה של חברת הרבלייף

 

Efifo – מגזין האופנה של ישראל
מייסד ועורך ראשי: אפי אליסי
ארטדירקטור הפקות אופנה ועורך ביוטי
מייל: efifo@efifo.co.il
אינסטגרם: efifomagazine

 

 

 

פורסם בקטגוריה חדשות היופי
תגובות פייסבוק