חדשות יופי: העור של ביונסה, הפנים של מארי בושה, הידיים של גיא גיאור והתוספות של מירן בוזגלו

ביונסה, צילום שאטרסטוק -2
|

וגם: קמפיין איפור לסתיו של בועז שטיין, קילס תורמים ל״ילדים בסיכוי״, לוריאל למען חולי סרטן, סקארה מתחדשת, המצאה חדשה להתפחת שפתיים, מראות שיער משבוע האופנה לונדון

 

אפי אליסיעורך אחראי Efifo

 

1. לוריאל פותחת סלון טיפוח לנשים וגברים חולי סרטן בבית חולים שיבא

לוריאל ישראל התגייסה לטובת המרכז האונקולוגי בבית החולים ע"ש ״שיבא״, תל השומר והקימה סלון טיפוח ויופי שיעניק טיפולים המיועדים לנשים וגברים החולים בסרטן. מרכז היופי יספק טיפולי פנים, באמצעות אנשי מקצוע. זה הוא סלון הטיפוח השני מסוגו אותו מקימה לוריאל ישראל, הראשון הוקם במרכז עמותת ״אהל-שרה״. שרון חזיז ריגשה בהשקה כשסיפרה על מחלת הסרטן ממנה החלימה.

לוריאל ישראל משיק סלון טיפוח ויופי לנשים המטופלות במחלקה האנקולוגית בשיבה תל השומר צלם אסף לב
סלון טיפוח ויופי לנשים המטופלות במחלקה האנקולוגית בשיבה תל השומר. לוריאל ישראל. צילום: אסף לב
מימין פרופ יצחק קרייס שרון חזיז מגי אזרזר ואלי שגיב צלם אסף לב
מימין: פרופ׳ יצחק קרייס, שרון חזיז, מגי אזרזר ואלי שגיב. צילום: אסף לב

 

 

2. SACARA TREND – קונספט חדש לסקארה

חנויות הרשת עוצבו מחד. ברחבת הכניסה של הסניפים מרוכזים החידושים מעולם הביוטי. בהשקעה הנאמדת ב-2 מיליון שקל גייסה הרשת צוות מומחים בינלאומי ומקומי שעבד על ליין מוצרי איפור עם פורמולות המועשרת בויטמינים נוגדי חמצון ובתמציות צמחים להגנה על העור.

רשת סקארה מתרחבת ועוברת מתיחת פנים צילום אלעד גוטמן
סקארה עוברת מתיחת פנים. צילום: אלעד גוטמן

 

 

3. מירן בוזגלו מתכוננת ל״הבוגזלוס״ אצל דורון פסקינו

מירן בוזגלו, אישתו של כוכב הכדורגל מאור בוזגלו ואושיית אינסטגרם, מצטלמת לעונה השלישית של ״הבוזגלוס״. תפסנו אותה בסניף של דורון פסקינו מחדשת את תוספות השיער שלה.

מירן בוזגלו (מאור בוזגלו) מוסיפה נפח ותוספות שיער במרכז פתרונות השיער דורון פסקינו ברמת גן, צלם לילי הינדי
מירן בוזגלו. צילום: לילי הינדי

 

 

4. בועז שטיין. מראה איפור לסתיו 2018

ההשראה ל-Feather clouds, מראה סתיו של המאפר בועז שטיין היא השלכת. אלין גולדמן נבחרה להוביל את פלטת הגוונים החדשה. שטיין: ״ לא רק בלונדיניות נהנות – הפלטה הסתווית תחבק בחום גם ברונטיות, ג'ינגיות וכהות שיער, כי צבע הוא צבע ואיפור הוא באמת כל הסיפור. חשוב לזכור כי השימוש בתמרוקי איפור בטקסטורות בוהקות במיוחד מחייב שימוש מועט ומושכל. כמות מוגזמת בנקל יכולה ליצור מראה מוגזם ועל כן יש לאמץ יותר מתמיד את המושג הרבה זה מעט. היתרון הממשי של הטקסטורות הנ"ל הוא ברק ובוהק התורם למראה גלאם וזוהר כאילו אומר נטורל – אאוט גלאם – אין.  המונוכרומטיות תשמור על איפוק כלשהו שפלטת הגוונים אחת היא  (צללית, סומק ואפילו שפתון). וככל ששהטקסטורות לקראת העונה הקרה עולות שלב ברמת הבוהק מומלץ לשמור על משפחתיות צבעונית סולידית״.

אלין גולדמן, בועז שטיין, צילום אוראן אוראן
אלין גולדמן ובועז שטיין: צילום: אוראן אוראן

 

5. HydraFacial כובש את הוליווד

ביונסה, פריס הילטון, מתיו מקונוהי, קייט וינסלנט, אווה מנדז, קמרון דיאז, שרליז ת'רון וכוכבים נוספים מטפחים את עורם ב-HydraFacial מהטיפולים המדוברים בימים אלה. הטיפול הכולל 3 שלבים באמצעות ידית המחוברת למכשיר. השלב הראשון בטיפול הינו ניקוי + פילינג, המגלים שכבת עור חדשה ורעננה ע"י קילוף עדין וחידוש עור מרגיע. בשלב השני מסירים בלחות שאריות מן הנקבוביות באמצעות פעולת יניקה ללא כאבים ומזינים את העור ברכיבים המעניקים לחות ומרווים את העור. השלב השלישי ואחרון, כולל שילוב והגנה. מרווים את העור באנטיאוקסידנטים ופפטידים, המעניקים עור קורן וזוהר באופן מיוחד.
מחיר הטיפול: 800-1300 שקל.
ניתן להשיג את הטיפול בקליניקות, רופאי עור וקוסמטיקאיות מורשות.

ביונסה, צילום שאטרסטוק -1
ביונסה. צילום: שאטרסטוק
בריטני ספירס, צילום שאטרסטוק
בריטני ספירס. צילום: שאטרסטוק

 

 

6. קילס לטובת עמותת ״ילדים בסיכוי״

ניו יורק בתל-אביב: בכירי המותג הניו יורקי קילס השיקו מתחם פופ-אפ בקניון רמת אביב. גיא גיאור, נטורופת מוסמך, הכריז באירוע כי המותג החליט לאמץ בישראל את עמותת ״ילדים בסיכוי״ – המספקת תמיכה ותכנים לילדים. קילס יתרמו מכל עסקה שקל לטובת העמותה. בנוס, חשפו את סדרת המוצרים החדשים לחורף הקרוב, בניהם: סרום חדשני, המכיל ריכוז גבוה ויטמין C וחומצה הילארונית. המתחם יפעל עד סוף חודש דצמבר.

 גיא גיאור איה מונק מירי מיכאלי וקובי אזולאי צלם חן ווגשל
מימין: גיא גיאור, איה מונק, מירי מיכאלי וקובי אזולאי. צילום: חן ווגשל

 

7. מארי בושה, ספורטאית מצטיינת, בעלת מום בזרועה השמאלית, שגרירת היופי של לוריאל פריז

L’OREAL PARIS מצרף אליו את מארי בושה כשגרירת ויפי. מארי בושה, 24, נולדה עם מום בזרועה השמאלית. בושה מהספורטאיות הטובות בעולם. גולשת הסקי הפאראלימפית שזכתה במספר הגבוה ביותר של מדליות זהב עבור צרפת, ובלא פחות מ-15 אליפויות עולם. מארי בושה: ״להעניק הזדמנויות לאחרים לצמוח ולהצליח באמצעות הספורט״.

Marie Bochet, מרי בושה דוברת החדשה של לוריאל פריז צילום יחצ חול
Marie Bochet ל-L’OREAL PARIS. צילום: יח״צ חו״ל

 

8. המצאה חדשה להתפחת שפתיים

חברת ״מד אופ אסתטיק״ השיקה לאחרונה טיפול חדשני: התפחת שפתיים ללא כל פעולה פולשנית, בעזרת שידור גלי רדיו (RF) בעוצמה ספציפית ובאמצעות ידית ייעודית נוספת וחדשה (סאקשן /Suction) הפועלת ב-2 מישורים בו זמנית: יניקה, המרצת הדם וחידוש תאי רקמה ושריר באזור השפתיים.

ידית חדשה לעיבוי והתפחת שפתיים MED OP ידית הסאקשן צילום שרון שרון
MED OP. צילום: שרון שרון

 

 

9. מראה שיער מתצוגה של KRISTIAN AADNEVIK

מראות שיער חורף 2018/19 משבוע האופנה לונדון – תצוגה של KRISTIAN AADNEVIK. השראה: רקדנית הבלט המסורתי באינטרפטציה רלוונטית ומודרנית לאשה של היום. עיצוב שיער: Moroccanoil Global Ambassador Antonio Corral Calero.

מראה שיער מתצוגת KRISTIAN AADNEVIK באדיבות MOROCCANOIL
KRISTIAN AADNEVIK.צילום : Naomi Gray Mathur for Moroccanoil

 

10. מראה שיער מתצוגה של TEMPERLEY

מראות שיער חורף 2018/19 משבוע האופנה בלונדון – תצוגה של TEMPERLEY. ההשראה ליצירת המראה: ההשראה למראה הוא כבוד לנשים מעוררות השראה, חזקות מעצימות תומכות זוז בזו בסגנון עיצוב שיער בריא וטבעי. עיצוב שיער: Moroccanoil Global Ambassador Antonio Corral Calero.

שבוע אופנה לונדון תצוגת TEMPERLEY. צילום  Naomi Gray Mathur for Moroccanoil
TEMPERLEY. צילום  Naomi Gray Mathur for Moroccanoil

 

 

Efifo – מגזין האופנה של ישראל
מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
מייל: efifo@efifo.co.il
אינסטגרם: efifomagazine
קבוצת האופנה שלנו פתוחה לכולם: https://www.facebook.com/groups/efifo/

 

 

פורסם בקטגוריה חדשות היופי
תגובות פייסבוק