חדש: משקפי השמש לנשים של סקופ

קולקציית-משקפי-השמש-של-סקופ-צילום-עמירם-בן-ישי-אופנה
|

לראשונה נכנסת רשת סקופ לתחום משקפי השמש ותשווק בכל 89 סניפיה משקפי שמש לנשים. במסגרת זו משיקה השבוע קולקציית קיץ 2021 ראשונה המתאפיינת בטרנדים מובילים.

מגזין-אופנה- קולקציית-משקפי-השמש-של-סקופ-צילום-עמירם-בן-ישי-אופנה
קולקציית משקפי השמש של סקופ צילום עמירם בן ישי

ובמחירים הנמוכים ביותר בישראל. מחירים לצרכן: 49.90 שקל בלבד. לרגל ההשקה תצא רשת SCOOP בקמפיין ממוקד לצעירות ולנשים, באמצעות משרד המפרסום בתאל פרנקו, לרגל חשיפת קולקציית משקפי השמש.

אופנה-קולקציית-משקפי-השמש-של-סקופ-צילום-עמירם-בן-ישי-אופנה
קולקציית משקפי השמש של סקופ צילום עמירם בן ישי

בקמפיין יככבו הפרזנטוריות  של המותג: הדוגמניות נטע ברזיני, מוניקה ג'וזף ועומר ברבי. הקמפיין יעלה בתקציב הנאמד בכ-חצי מיליון שקל ויכלול פעילות דיגיטל, שלטי חוצות, פרסום בנקודות המכירה ופעילות ברשתות  החברתיות  עם הפרזנטוריות באמצעות משרד המפרסום בתאל פרנקו.

מדובר בקולקציה רחבה ומגוונת הכוללת את הטרנדים המובילים   ונותנת מענה  לסגנונות שונים עם דגש על מחיר שווה לכל נפש.  קולקציית משקפי השמש של רשת scoop מתאפיינת  בצבעוניות עשירה  המשלבת את ארבעת הטרנדים המובילים לקיץ 2021: 

קולקציית-משקפי-השמש-של-סקופ-צילום-עמירם-בן-ישי-אופנהמגזין-אופנה
קולקציית משקפי השמש של סקופ צילום עמירם בן ישי

אובר סייז – משקפיים סופר גדולות, במראה  רטרו שיק. במגוון רחב של צורות הנדסיות, בעלות נוכחות הן בצבעים הכהים והן במסגרות. חלק מקולקציית האוברסייז ללא מסגרות כלל.  מסגרת עגולה – משקפיים עגולים,  ממסגרות מתכת או פלסטיק, כולל עדשות צבעוניות המזכירות את שנות ה-60 העליזות. מלבן רטרו – פריט מאסט לקיץ 2021 .הרשת מציעה את משקפי המלבן במגוון רחב של צבעים וגוונים. מנימליסטי מתוחכם – קטן, עדין, אבל עם זיק של שובבות לא מתאמצת המזכירה לנו את הלוק של נערי הפרחים כיאה לשנות ה-70. 

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק