חיימה לורנטה: ״בחיים לא הייתי בדנוור״

Fashion Israel, חיימה לורנטה, בית הנייר, דיזל
|

חיימה לורנטה (׳דנוור׳ מ׳בית הנייר׳) הגיע לארץ להשיק את הקולקציה החדשה של ׳דיזל׳. תפסו אותו לשיחה. ״אני עוד לא מעכל. אנחנו לא רגילים לראות פרסום כזה גדול״

 

חיימה לורנטה, בית הנייר, חדשות אופנה
חיימה לורנטה, ״בית הנייר״. צילום: בן לאון

 

מאת: נעמה קדוש
צילומים: בן לאון

 

אתם אולי מכירים אותו בתור ׳דנוור׳ מ׳בית הנייר׳. הצעיר, הטיפש עם צחוק שהפך לסמל, בשבוע שעבר הוא הגיע לקניון ׳גינדי׳ בתל אביב להשיק את הקולקציה החדשה של ׳דיזל׳ בשיתוף ׳בית הנייר׳ שאגב, גם נותנת להם חסות מלאה על כל הבגדים בעונה 3 שעלתה ממש השבוע.

״אני עוד לא מעכל. אנחנו לא רגילים לראות פרסום כזה גדול וחשיפה במקומות כמו הוליווד, אנחנו באים מספרד, ממדריד. בכלל לא חשבנו שזה יקרה. להסתובב ולראות אנשים מתלבשים ככה זה פשוט מדהים. זה לא שנטפליקס קידמה את הסדרה או עשתה לה פרומואים מטורפים. הסדרה שוחררה לאוויר וזה פשוט התפוצץ ונהיה תופעה״.

 

קולקציית דיזל, אופנה
קולקציית דיזל. צילום בן לאון

האם זה הצחוק האמיתי שלך?
״תודה לאל אני לא צוחק ככה. כשהתאמנתי על התסריט הייתי בבית מול המראה וזה פשוט מה שיצא עם הדמות. לא תכננו את זה ולקחתי את זה לסדרה״.

 

״אחד הדברים הכי מרגשים לשחקן לשמוע״

 

מי חשב על השם 'דנוור'?
״פשוט רשמנו מלא שמות של ערים על הלוח. בחרנו לדמות את השם 'דנוור'. זה לא היה מתוכנן. בחיים לא הייתי בדנוור״.

 

חיימה לורנטה, בית הניר אופנה
חיימה לורנטה, ״בית הנייר״. צילום: בן לאון

 

הכרת 'דנוורים' בחיים שלך?
״פעם אחת ישבתי בבר מאוחר בלילה ופתאום הגיע אליי איזה ילד ואמר לי שהוא רואה את הסדרה והוא בדיוק כמו 'דנוור'. הוא גם צחק בדיוק כמו דנוור. זה היה הצחוק האמיתי שלו. ממש אחד לאחד. ביליתי כל הלילה איתו. הוא אמר לי שהוא עבר הרבה דברים קשים בחיים והיה לו שלב שהוא נכנס לבור מאוד עמוק והסדרה מאוד עזרה לו להמשיך קדימה. זה אחד הדברים הכי מרגשים לשחקן לשמוע״.

 

נעמה קדוש, אופנה
נעמה קדוש. צילום בן לאון

 

כל הסדרה הייתם עם הסרבל האדום
״יש לי סיוטים מהסרבל האדום. אבל האמת זה היה הכי פשוט לא היינו צריכים לדאוג לבגדים, זה כמו מדים לא משקיעים מחשבה מה לובשים. עכשיו (עונה 3) גנבים עם סטייל״.

 

נעמה קדוש, חדשות אופנה
נעמה קדוש. צילום: בן לאון

 

רגע בלתי נשכח מהצילומים?
״בעונה הראשונה היה רגע שהייתי עם אבא שלי בטולדו. היינו במרפסת והסתכלנו החוצה על הנוף שהיה פשוט מדהים! התחלנו לדבר והבמאי קלט את זה ופשוט החליט לאלתר ולהכניס את זה כסצנה״.

 

החיים האישיים שלך השתנו?
"החיים שלי השתנו ברגע. ככל שאתה נחשף יותר ואנשים מכירים אותך, אתה נהיה יותר חשוף ורגיש וזה אולי אחד הדברים השליליים במקצוע, אבל הדברים החיוביים לגמרי עולים עליהם״.

 

 

נעמה קדוש – כתבת אופנה
אינסטגרם: naamakadosh

 

בן לאון. צילום: משה אהרון, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל - 5

בן לאון – צלם מערכת
אינסטגרם:  benleontlv

 

Fashion Israelמגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel

 

פורסם בקטגוריה כתבות אופנה
תגובות פייסבוק