חלומות נועדו להתגשם

רווית עזוט - 1
|

בראיון אישי הקוסמטיקאית רווית עזוט פותחת צוהר נרחב לעולם היופי והטיפוח, חושפת איך היא מסייעת בהגברת הביטחון העצמי והדימוי האישי של נשים, מספרת על הקשרים האישיים שנרקמים עם לקוחות ותלמידות באקדמיה ומדוע היא לא מפחדת להעניק את כל הידע שלה לעולם ולטפח את הדור הבא ואומרת, יש לי זכות להעניק. 

רווית עזוט. מראיינת מאיה אושרי כהן. צילום: מנרולה הפקות

בכל חדר וחדר בקליניקת הקוסמטיקה המעוצבת והאינטימית תלויות שלל תעודות המעידות על הידע הרב וההשתלמויות הרבות שעברה לאורך השנים וכן לכל חדר יש משפט משמעותי. 

רווית עזוט - 7
רווית עזוט. צילום: יח״צ

הדור הבא

"מאז ומתמיד החלום שלי היה להתעסק ביופי, העצמה נשית. התחלתי בבית ולאט לאט התקדמתי והיום יש לי את מתחם עזוט הכולל אקדמיה ללימודי יופי. אצלי תקבלו את כל סוגי הטיפולים, טיפולי פנים, טיפולי גוף, הסרת איפור קבוע כושל, איפור קבוע, עיצוב ומילוי גבות, הסרת שיער וכן טיפולים אסתטיים".

רווית עזוט - 5
רווית עזוט. צילום: יח״צ

ערכת הזהב – GOLD PRO

לאחרונה השקתי סדרת את סדרת הזהב המונה 4 מוצרים: סרום הזהב, קרם עיניים העשיר בחומצה הילרונית, קרם לחות העשיר בפפטיטים, מסכה המתאימה בעיקר לפני אירוע. 

הסדרה היוקרתית לטיפול אפקטיבי לחידוש עור הפנים ומניעת הזדקנות. הסדרה מותאמת לכל סוגי העור ומיועדת לעור בעל סימני גיל בשלבים ראשוניים או מתקדמים.

תכשירי הסדרה היוקרתית מציעה פתרון למגוון בעיות עור ומסייעות ל: הפחתת מראה הקמטים והקמטוטים, הפחתת מראה אדמומיות, אחדות גוון העור, הגברת האלסטיות, החלקת הער ומיצוקו, עידוד מטאבוליזם בתאי העור, שיקום עור מבוגר. שיפור רמת הלחות והגנה מפני יובש, צמצום  נקבוביות ומראה עור קורן בריא וזוהר. 

רווית עזוט - 3
רווית עזוט. צילום: יח״צ

הטיפים המנצחים של רוית

  • קרם עיניים מסדרת הזהב – הגורמת להבהרה והחלקת קמטוטים עדינים סביב העיניים.
  •  קרם לחות מסדרת הזהב – עשיר בפפטידים וחומצה הילארונית.
  • מסכת הזהב – יש לך אירוע? או את רוצה להיראות מיליון דולר? מסכת הזהב תגרום לעורך להיראות מתוח, קורן וזוהר. 
פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק